REKLAMA

 

 

 
 
 

 

 

Aktualności

(Nie)zwykłe pobicie Opublikowano: wtorek, 06, luty 2018 14:18

 W miniony piątek (2 bm.) na ul. Wąskiej w Wałczu doszło do pobicia syna wysokiego rangą samorządowca. Żadna sensacja. Jednak w zaledwie kilka dni od zdarzenia, wokół zajścia narosło wiele sensacyjnych i nieprawdopodobnych hipotez, których… nie przytoczymy. Fakty są takie.

- To było około godziny 21. - relacjonuje świadek zdarzenia. - W zajściu brały udział trzy osoby. Syn urzędnika (nazwijmy go X), jego kolega (nazwijmy go Y) i młody mężczyzna (nazwijmy go Z). Wg mnie wszyscy byli już pod dużym działaniem alkoholu. X i Z mieli jakiś problem. X był najbardziej agresywny, a Y chciał załagodzić sytuację. Później zaczęła się bójka. Oni wszyscy prawdopodobnie wracali ze wspólnej imprezy, na której mieli jakąś zadrę. Widziałem później policjantów, którzy interweniowali.

- Było takie zdarzenie, ale dla dobra postępowania nie ma zgody prokuratora, żeby cokolwiek więcej powiedzieć w tym temacie - ucina mł. asp. Beata Budzyń z Komendy Powiatowej Policji w Wałczu.

Jak udało nam się nieoficjalnie ustalić, na razie zatrzymano jedną osobę. To 22-latek („Z” - dop. aut.), wobec którego prokurator zastosował dozór policyjny połączony z zakazem zbliżania się do pokrzywdzonego („X” - dop. aut.). X przebywa w szpitalu.

mk

Komentarze  

+4 #19 Maolat 2018-02-10 09:25
Tak tak słyszy się to młody z by już siedział lub był karany oj patola z czasem wyjdzie kto kogo napadł a to że młody z nie dał się pobić to chyba dobrze inny gość nie tylko takiemu frajerowi by złamał nos czy wymyślona szczene jak tak go wybielasz to trzymaj kurwe na smyczy bo są ludzie co się nie pierdola i będzie lipa młody z to ktoś kto sam nie zaczepia a jakiś palant nie potrafi zachować się świadkowie są kto kogo zaczepil a co do wujek CB nie warto ruszać gówna bo gówno śmierdzi kozak na 2 min a potem płacz lament
Cytować
-5 #18 mirka 2018-02-10 08:51
Cytuję Maolat:
Ela z informacji wiemy że Pan z nie jest karany na Policji za takie nie słuszne pisanie głupot wiesz ze jest paragraf psujesz komuś opinie kogo wgl nie znasz nie widziałaś na oczy a masz tyle do powiedzenia schowaj te bajki w kieszeń bo ludzie wiedzą jak było biedny x he a jak by było w drugą stronę to frajer by lazil po Wałczu i zaczepial ludzi trafiła kosa na kamień proszę nie pisać głupot jak się nie ma informacji o Panu Z z Waleckiej budy :D

No właśnie nieraz się słyszy od ludzi na mieście, że ten Pan Z na mieście kogoś obił i przy tym te twoje wypociny jakoś mało wiarygodnie brzmią.
Cytować
+2 #17 Maolat 2018-02-10 02:53
To że trenował boks nie znaczy że chodzi i bije ludzi po mieście wgl o kim tu mowa bo kupa śmiechu z tego co wiadome jest to Pan x jest źle widziany z karty karalnosci chodzi pijany co piątek i sobota to nie był 1 incydent teraz plakusiajcie a gdzie byliście patalachy jak biednego Mateusza jakiś frajer zabił nożem nad rzeczka gdzie te mordy Waleckie zdezelowane siedzicie w domach i czekacie na info z gazety i opierdalacie dupy bo z czego innego słynie walcz same cpuny, brudasy, pijaki Panie x :D no to na tyle i proszę nie robić tu wielkiego Halo :/:/:/:/
Cytować
+3 #16 Maolat 2018-02-10 02:38
Ela z informacji wiemy że Pan z nie jest karany na Policji za takie nie słuszne pisanie głupot wiesz ze jest paragraf psujesz komuś opinie kogo wgl nie znasz nie widziałaś na oczy a masz tyle do powiedzenia schowaj te bajki w kieszeń bo ludzie wiedzą jak było biedny x he a jak by było w drugą stronę to frajer by lazil po Wałczu i zaczepial ludzi trafiła kosa na kamień proszę nie pisać głupot jak się nie ma informacji o Panu Z z Waleckiej budy :D
Cytować
0 #15 ela 2018-02-09 21:48
hahah no błagam. Ten "biedny" 21 latek, który trenował boks i z którym non stop są problemy, bo razem ze swoimi koleżkami kolejny raz kogoś pobił
Cytować
+5 #14 Maolat 2018-02-09 21:09
Hahahahah Mirka i co ty wiesz gówno wiesz to nie pisz bo trzody robisz tak był biedny i biedny 21 latek sam by pobił 2 CPUnow po 30 lat brawo idź pisać i robić spam na jego profilu pozdro
Cytować
+7 #13 Józek 2018-02-09 20:42
Gdyby ten "x" był synem Towalewskiej, to nie pozostawiono by na niej suchej nitki i nie robiono by tajemnicy
Cytować
-3 #12 mirka 2018-02-09 19:55
Cytuję Maolat:
Mirka gówno wiesz o nas bydle stare w 2 z kolegą napadaja mlodego to ktoś tu musiał się bronić po 2 młody z był trzeźwy a stare bydle x najebany jak Szpak :D

podobno ten młody Y nie był sam ale z kolegami ponadto szedł za poszkodowanymi pół miasta tylko po to żeby im spuścić manto a ten rzekomy świadek to chyba miał klapki na oczach
Cytować
+4 #11 Maolat 2018-02-09 19:45
Najlepiej dać się obić i potem taka kurwa 1 z 2 zabija chłopaka nad rzeczka w Wałczu wychodzi po 5 latach i cieszy ryj wtedy was patalachy nie ma tego że młody y szedł spokojnie i został napad nietypowe tego kurwa patusy nie widzicie a chuj z wami piszą co chceta tylko na to stać ten Waleckie burdel pozdro :D
Cytować
+6 #10 Maolat 2018-02-09 19:36
Mirka gówno wiesz o nas bydle stare w 2 z kolegą napadaja mlodego to ktoś tu musiał się bronić po 2 młody z był trzeźwy a stare bydle x najebany jak Szpak :D
Cytować

Dodaj komentarz


Kod antyspamowy
Odśwież



UWAGA! Ten serwis używa cookies i podobnych technologii.

Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza zgodę na to.

Zrozumiałem