Zamknij

Kilkanaście ofiar zażywania substancji psychoaktywnych

15:20, 06.06.2018 | pk
REKLAMA
Skomentuj

Główny Inspektorat Sanitarny ostrzega przed zażywaniem substancji psychoaktywnych niewiadomego pochodzenia. W Trzebiatowie doszło do kilkunastu ciężkich zatruć.

W poniedziałek i wtorek (4 i 5 czerwca) w Trzebiatowie doszło do zatrucia kilkunastu młodych (w wieku od 14 do 30 lat) osób. Młodzi ludzie byli niezwykle pobudzeni, mieli duszności, drgawki, wymioty i zaburzenia świadomości. Część wymaga leczenia na oddziale intensywnej opieki medycznej. Stan niektórych lekarze określają jako ciężki, 21-latka została wprowadzona w stan śpiączki farmakologicznej. Poszkodowani przebywają w szpitalach m.in. w Kołobrzegu i Szczecinie. Te osoby zażyły najprawdopodobniej jakieś dopalacze, mężczyzna podejrzewany o ich rozprowadzanie został zatrzymany, jeszcze dziś ma usłyszeć zarzuty. Nie wiadomo jednak jakie ilości narkotyków są jeszcze w obiegu. Przypominamy, że zażywanie jakichkolwiek dopalaczy jest niebezpieczne dla zdrowia i życia. Lista chorób, które mogą wywołać i narządów, które mogą uszkodzić, nie ma końca. 

(pk)
REKLAMA

Komentarze (1)

dlaczegodlaczego

5 0

Co te dzieciaki widzą w tym g**nie? 23:04, 06.06.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

© extrawalcz.pl | Prawa zastrzeżone