Zamknij

Jak dać się zauważyć? Skuteczne sposoby na wypromowanie firmy w sieci

14:40, 05.07.2019 P.K Aktualizacja: 14:40, 05.07.2019
Skomentuj

Odkąd internet zyskał popularność i wiele firm przeniosło się do sieci, nieustannie pojawia się pytanie: jak zareklamować swoją działalność w internecie? Każde przedsiębiorstwo działające na rynku chce bowiem dostawać jak najwięcej zleceń oraz pomnażać zyski, a duża liczba odbiorców znacznie zwiększa szanse powodzenia. Kluczem do sukcesu okażą się odpowiednie formy reklamy, dopasowane nie tylko do specyfiki branży, w jakiej działasz, ale również do oczekiwań potencjalnego klienta. Czy jednak istnieją takie odmiany promocji, które sprawdzą się zawsze? Oczywiście – i to o nich mówi poniższy artykuł.

 

Postaw na pozycjonowanie – ono zapewni Ci widoczność w Google

 

Najpopularniejsza w Polsce i na świecie wyszukiwarka oferuje mnóstwo sposobów, dzięki którym użytkownik trafia na interesującą go stronę. Aby więc wypromować swoją witrynę firmową, musisz udowodnić Google, że jest ona przydatna dla odbiorcy. Pomoże Ci w tym podjęcie przemyślanych działań SEO. Dzięki nim możesz tak dopasować stronę do wymogów wyszukiwarki, by wyświetlała się jak najwyżej w wynikach wyszukiwania – ale to nie wszystko.

 

Zawarta w witrynie treść, oprócz słów kluczowych, powinna również przedstawiać wartość merytoryczną. Potencjalny klient chętniej odwiedzi stronę, na której znajdzie odpowiedź na nurtujące go pytania. Służy temu zarówno zawartość witryny, jak i artykuły na serwisach zewnętrznych linkujące do Twojej strony firmowej. I choć proces pozycjonowania stron www  jest dość długi (na efekty trzeba niekiedy czekać kilka miesięcy), to osiągnięty rezultat będzie się utrzymywał. Wystarczy na bieżąco pracować nad optymalizacją strony i pozyskiwaniem linków, by w konsekwencji znaleźć się w pierwszej trójce wyników nawet na mocno konkurencyjne frazy.

 

Chcesz szybkich efektów? Zdecyduj się na reklamę Google Ads!

 

Chociaż pozycjonowanie to niewątpliwie skuteczna i długofalowa forma promocji w internecie, nieraz sytuacja zmusza firmy do podjęcia błyskawicznych działań. Przykładem jest działalność sezonowa, kiedy pozostaje bardzo mało czasu na dotarcie do klienta, albo aktywność na rynku lokalnym i konieczność precyzyjnego dopasowania reklamy do oczekiwań odbiorcy. Kampania AdWords polega na umieszczeniu odnośnika do strony firmowej w płatnych wynikach wyszukiwania, wyświetlających się na górze lub po prawej stronie w Google. Zastanawiasz się, ile to może kosztować? Otóż płacisz jedynie za kliknięcie w reklamę i sam ustalasz liczbę oraz rodzaj słów, na które chcesz się pozycjonować, masz więc całkowitą kontrolę nad budżetem. To doskonałe rozwiązanie, jeśli oczekujesz szybkiego rezultatu – Twoja witryna jest widoczna w wyszukiwarce już w 48 godzin od uruchomienia kampanii.

 

 

(P.K)

Co sądzisz na ten temat?

podoba mi się 0
nie podoba mi się 0
śmieszne 0
szokujące 0
przykre 0
wkurzające 0
facebookFacebook
twitterTwitter
wykopWykop
komentarzeKomentarze

komentarz(0)

Brak komentarza, Twój może być pierwszy.

Dodaj komentarz

0%