Zamknij

Szukasz reklamy w sieci dla Twojego biznesu? Oto wszystko, co musisz wiedzieć o Google Ads

12:03, 05.09.2019 P.K Aktualizacja: 15:25, 05.03.2024
Skomentuj

Chcąc prowadzić skuteczne działania marketingowe należy zadbać o odpowiednią widoczność w sieci. Tradycyjne pozycjonowanie stron za pomocą SEO copywritingu umożliwia nam walkę o szczyt jedynie organicznej listy wyszukiwań. Chcesz znaleźć się jeszcze wyżej? Zainwestuj w kampanię reklamową Google Ads.
 

Najwyższa pozycja indeksowania w możliwie najkrótszym czasie

 

Pozycjonowanie stron to w tej chwili jedna z najbardziej skutecznych metod marketingu internetowego, która umożliwia zwiększenie ruchu na stronie za pomocą wyszukiwarki. Nie od dziś wiadomo, że taki zabieg bezpośrednio przekłada się na zwiększenie zysku z tytułu sprzedawanych usług. Pozycjonowanie stron i cały proces SEO przeprowadzony przez profesjonalną agencję, taką jak InPozycjonowanie, może nam zagwarantować wskoczenie na szczyt jedynie organicznej listy indeksowania Google'a. To bardzo dobre rozwiązanie dla cierpliwych przedsiębiorców, którzy doskonale zdają sobie sprawę, że na odpowiednie rezultaty pracy specjalistów trzeba trochę poczekać. Dla właścicieli firm lubiących szybkie i zauważalne efekty wyszukiwarka przygotowała kilka miejsc na samej górze rankingu. Najczęściej znajdują się tam 3-4 strony internetowe wykorzystujące kampanie reklamowe Google Ads, wcześniej znane jako Google AdWords, które od blisko 20 lat stanowią najpopularniejszy produkt reklamy typu PPC.

Tania i skuteczna forma reklamy. Poznaj wszystkie zalety Google Ads

Ogromną zaletą Google Ads jest możliwość spersonalizowania naszej reklamy. O ile organiczne pozycjonowanie stron nie umożliwia nam wyboru dokładnej grupy docelowej, tak kampanie PPC kierowane są wyłącznie do osób zainteresowanych dziedziną, w której się poruszamy. Jak to jest możliwe? Wszystko odbywa się poprzez słowa kluczowe, a dzięki temu właściciel firmy poszukujący agencji marketingowej we Wrocławiu nie trafi na reklamę sklepu obuwniczego w Krakowie. Po stronie plusów tego typu reklamy należy zapisać stosunkowo niskie koszta oraz możliwość ogłaszania się w różnych miejscach. Płatne kampanie Google Ads za pomocą linków sponsorowanych pokazują się w wyszukiwarce, jednak istnieją także sposoby na reklamowanie się na innych stronach internetowych bądź, za pomocą banerów, w aplikacjach mobilnych.

 

Kampanie reklamowe Ads cieszą się ogromną popularnością ze względu na ich natychmiastowość. Wystarczy, że wykonamy przelew środków i w kilka chwil możemy rozpocząć działania marketingowe. Ile dokładnie trzeba wydać na Google AdWords? Nie ma jednoznacznej odpowiedzi na to pytanie. Koszty uzależnione są przede wszystkim od naszej branży, oferowanego produktu oraz od stopnia intensywności reklamowania się naszej konkurencji. Niezwykle istotny jest system rozliczania się z platformą. Działa ona na zasadzie PPC, czyli Pay Per Click – płacimy tylko za reklamy, które skutecznie przyciągnęły uwagę internauty. Nie trzeba nikogo przekonywać, że taka praktyka jest zdecydowanie efektywniejsza od tradycyjnych form marketingu w sieci.

 

 

źródło: inpozycjonowanie.pl

 

 

 

(P.K)

Co sądzisz na ten temat?

podoba mi się 0
nie podoba mi się 0
śmieszne 0
szokujące 0
przykre 0
wkurzające 0
facebookFacebook
twitterTwitter
wykopWykop
komentarzeKomentarze

komentarz(2)

UżytkownikUżytkownik

Naruszono regulamin portalu lub zgłoszono nadużycie. Komentarz został zablokowany przez administratora portalu.


reo

UżytkownikUżytkownik

Naruszono regulamin portalu lub zgłoszono nadużycie. Komentarz został zablokowany przez administratora portalu.


0%