Zamknij

Zadbaj o witrynę swojej firmy i podnieś sprzedaż! Co to znaczy?

09:25, 25.10.2019 P.K Aktualizacja: 09:29, 25.10.2019
Skomentuj

Nie będąc obecnym w internecie w większości branż trudno oczekiwać dziś zainteresowania rynku i sukcesu. Co ona jednak oznacza obecnie? Budowa odpowiadającej współczesnym wymaganiom, efektownej i bezpiecznej strony nie ma większego sensu, jeśli pozostanie ona niezauważona – a tak będzie, gdy jej znalezienie oznacza konieczność przeglądania znacznej liczby wyników wyszukiwania. Zrób więc wszystko, by efekty Twojej pracy i przeznaczone na to środki nie poszły na marne!

 

Roboty Google przyjrzą się Twojej stronie dużo uważniej niż internauci

 

Popularność wyszukiwarki Google, która już lata temu zdeklasowała wszystkich rywali, jest efektem skutecznego zadbania o celność dostarczanych przez nią wyników wyszukiwania. Internetowy gigant nadal przywiązuje do niej ogromną wagę, toteż przez paroma laty znacznie rozszerzyła się lista przedmiotów bacznej uwagi jego algorytmów. Postać witryny zaczęła odgrywać znacznie większą wagę niż dawniej. Dołóż więc starań, aby Twoja nie miała słabych stron! Nakład związanej z tym pracy sprawia jednak, że podołać jej samemu po prostu nie sposób.

Wykonując pozycjonowanie już od dawna nie wystarczy zamieścić treści zasobnych w odpowiadające przedmiotowi naszej działalności frazy kluczowe. Jak przypominają specjaliści z firmy AFTERWEB, ich rola nadal jest ogromna, tworzenie ich powinno być jednak podporządkowane ścisłym zasadom, a poza tym musi im towarzyszyć udana optymalizacja w obszarze zagadnień stricte technicznych.

Nie zdobędzie uznania ze strony robotów Google strona, która ładuje się zbyt długo. Poważnym problemem jest też niedostosowanie do wyświetlania na urządzeniach mobilnych. Konieczna jest także przejrzysta nawigacja i struktura. Bardzo ważne są ponadto także rzeczy, których odwiedzający nas goście już nie dostrzegą, takie jak wolny od błędów i niepotrzebnych znaczników kod czy właściwa struktura linkowania wewnętrznego. Właśnie dlatego po prostu opłaca się nawiązać współpracę z agencją SEM jeszcze przed zakończeniem prac nad stroną. Nie płać dwa razy za to samo!

 

Skuteczne pozycjonowanie to nie jest łatwe zadanie. Zostaw je fachowcom

 

Nawet perfekcyjnie przygotowana od strony wizualnej i technicznej strona, jakkolwiek będzie to Twój ważny atut, nie pozwoli Ci jeszcze cieszyć właściwym efektem. To nie od zmian w niej zaczynają swoje działania specjaliści SEM, a od wnikliwego audytu i nakreślenia odpowiadającej Twoim potrzebom strategii – i to jej realizacji będzie służyć optymalizacja i wszystkie inne prace. To kluczowy moment, od którego zależy to, jak szybko i jakim kosztem uda Ci się odebrać klientów konkurentom. Inaczej będzie wszak wyglądać pozycjonowanie kierującego swoją ofertę do okolicznych mieszkańców i przyjezdnych warsztatu samochodowego, a inaczej sklepu internetowego, walczącego z każdym innym o podobnym asortymencie, bez względu na to, czy jego siedzibą jest Rybnik, Białystok czy Wałbrzych. Doświadczenie fachowców sprawia, że zawsze są oni w stanie wytyczyć najszybszą drogę, co ważne, nie tylko na szczyt listy wyników, ale i ku właściwemu celowi, jakim jest wyższa sprzedaż. Sięgnij po ich wsparcie i wkrocz na nią!

(P.K)

Co sądzisz na ten temat?

podoba mi się 0
nie podoba mi się 0
śmieszne 0
szokujące 0
przykre 0
wkurzające 0
facebookFacebook
twitterTwitter
wykopWykop
komentarzeKomentarze

komentarz(1)

UżytkownikUżytkownik

Naruszono regulamin portalu lub zgłoszono nadużycie. Komentarz został zablokowany przez administratora portalu.


reo
0%