Zamknij

Podpowiadamy, jak możesz pozyskać Klientów dla swojego sklepu. Dowiedz się więcej!

09:38, 10.09.2020 P.K Aktualizacja: 09:38, 10.09.2020
Skomentuj

Prowadzisz sklep internetowy? Pewnie nie raz zastanawiałeś się, kim są ludzie kupujący online i jak mógłbyś ich zachęcić do robienia zakupów w Twoim sklepie. Mamy dla Ciebie dobrą wiadomość: wiemy, jak pozyskać więcej Klientów! Przedstawiamy innowacyjny poradnik SEO, w którym wyjaśniamy aspekty dotyczące pozycjonowania, a także radzimy, jak wykorzystać potencjał Twojego sklepu tak, by notował on coraz większe zyski.

 

Zbuduj pozytywny wizerunek sklepu w sieci. Wykorzystaj do tego SEO

 

Jednym z najistotniejszych wyzwań, które biorą na swoje barki właściciele sklepów internetowych, jest stworzenie idealnego sposobu prezentowania marki. Pamiętaj o tym, że strona główna sklepu często jest dla odbiorcy pierwszym momentem, w którym styka się on z Twoją firmą. Zaprojektuj ją więc tak, żeby logo i nazwa były widoczne, a kolorystyka i grafiki spójne z założoną przez Ciebie wizją przedsiębiorstwa. Nieodłącznym elementem strony internetowej sklepu okazuje się zakładka „O nas”. Kilka zdań na temat firmy, jej powstania, misji potrafi zdziałać cuda – nie tylko zwiększasz swoją wiarygodność, ale także masz niepowtarzalną okazję do przedstawienia swojej firmy. Klienci na pewno będą chcieli wiedzieć, dlaczego prowadzisz własny sklep i poznać powody, dla których mają zrobić zakupy właśnie u Ciebie. Niech jednym z nich będzie przejrzystość strony. Uszereguj kategorie w sklepie tak, by potencjalny Klient mógł łatwo zorientować się, gdzie znajdzie interesujące go produkty. Jeśli nie wiesz, jak to zrobić, poproś o pomoc specjalistów z agencji zajmującej się pozycjonowaniem.

 

W celu lepszego zrozumienia usługi należy już na wstępie wyjaśnić, co kryje się pod pojęciami pozycjonowanie stron internetowych i SEO – Search Engine Optimization. Pozycjonowanie można zdefiniować, jako szeroki zakres działań, który ma na celu wypromowanie witryny internetowej w organicznych, naturalnych wynikach wyszukiwania pod konkretnymi frazami kluczowymi. A to oznacza, że pozycjonowanie stron www ma za zadanie sprawić, by dana witryna wyświetlała się, gdy ktokolwiek wpisze w Google dane słowa kluczowe. Każda osoba rozważająca pozycjonowanie powinna wiedzieć, że ok. 90% internautów nigdy nie zagląda na drugą stronę wyników wyszukiwania. To oznacza, że powodzenie biznesu uzależnione jest od uplasowania się w czołowych pozycjach organicznych wyników. Tylko zdeklasowanie rywali daje pewność, że ruch w witrynie znacząco wzrośnie, a to przełoży się finalnie na sprzedaż towarów lub usług.

źródło: https://afterweb.pl/pozycjonowanie-stron/

 

Gdy zakładałeś swój sklep internetowy, na pewno miałeś wizję tego, jak powinien on funkcjonować. W rzeczywistości oczekiwania użytkowników często są inne – i jeśli chcemy z powodzeniem sprzedawać, trzeba je uwzględnić. A gra toczy się o wysoką stawkę: o zyskanie zaufania internautów i o zwiększenie przychodów firmy. Dlatego warto dołożyć wszelkich starań, żeby dotrzeć do odbiorców. Pomogą Ci w tym uporządkowane działania z zakresu SEO i reklamy w Google, a także wdrażanie zaproponowanych przez ekspertów rozwiązań.

 

Zachęć swoich Klientów do zakupów w Twoim sklepie internetowym

 

Istnieje kilka zasad, których dobrze jest trzymać się podczas promowania sklepu w internecie. Pierwsza to dostosowanie witryny do urządzeń mobilnych. Dlaczego to takie ważne? Z prostego powodu: obecnie coraz więcej użytkowników robi zakupy z wykorzystaniem smartfona. Wśród nich są także Twoim potencjalni Klienci. Nie chcesz chyba zrazić ich niedopasowaną stroną internetową z uciętym tekstem lub grafikami? Zadbaj więc o to, by witryna była responsywna, czyli automatycznie dostosowywała się do wymagań mniejszych ekranów. W ten sposób pozyskasz nie tylko odbiorców korzystających z komputerów stacjonarnych, ale i tych przeglądających media społecznościowe w drodze do pracy. Nie bez znaczenia jest też prędkość strony. Współczesny internauta nie lubi czekać, a długo ładująca się witryna potrafi do siebie skutecznie zniechęcić. Zatem jeżeli chcesz, by odbiorca zrobił zakupy u Ciebie, a nie u konkurencji, dołóż wszelkich starań, by strona sklepu była technicznie przygotowana na jego odwiedziny. Przyda się do tego również przejrzyście skonstruowane i intuicyjne menu, w którym użytkownik szybko znajdzie interesującą go informację lub produkt. Dobrym i coraz częściej stosowanym rozwiązaniem jest wprowadzenie na stronę paska wyszukiwania. Odbiorca będzie mógł wpisać nazwę produktu i odszukać go w dosłownie kilka sekund, zamiast krążyć po liście kategorii. A skoro już mowa o kategoriach, warto zastosować tutaj zasadę „drzewka”. Klient będzie wiedział, w jakim miejscu witryny aktualnie się znajduje, co ułatwi mu podjęcie decyzji zakupowej.

(P.K)

Co sądzisz na ten temat?

podoba mi się 0
nie podoba mi się 0
śmieszne 0
szokujące 0
przykre 0
wkurzające 0
facebookFacebook
twitterTwitter
wykopWykop
komentarzeKomentarze

komentarz(0)

Brak komentarza, Twój może być pierwszy.

Dodaj komentarz

0%