Zamknij
REKLAMA

Biuro z asystentem, obecna sytuacja, to szansa dla małych firm

22.17, 12.10.2022 . Aktualizacja: 22.18, 12.10.2022
Skomentuj
REKLAMA

Wszystko w jednym miejscu, taki kierunek będzie dotyczył  coraz więcej firm.. Obecnie coraz częściej przedsiębiorcy szukają pomysłów, jak zmniejszyć koszty  w niewielkiej firmie usługowej. Jeśli obecne opłaty za ogrzewanie i media były zbyt wysokie, może warto zastanowić się nad skorzystaniem z biura, które zagwarantuje dodatkowo dostęp do salki konferencyjnej, miejsca na spotkania z klientami, a w razie konieczności byłoby komu odebrać korespondencję

 Taki system działania biur będzie coraz bardziej popularny. Bardzo prawdopodobne, że takie profesjonalne biuro obsługujące przedsiębiorców powstanie także w Wałczu przy ul.Kościuszki 4. Obecnie zbierane są informacje odnośnie wymagań potencjalnych klientów. 

Rejestracja biura pod bezpiecznym adresem.
Rejestrowanie firmy pod adresem zamieszkania, nie jest już dzisiaj dobrym pomysłem. Zmieniające się prawo i uprawnienia dla urzędników, mogą doprowadzić do niepotrzebnego stresu, nawet gdy wszystko prowadzone jest w firmie prawidłowo. Już dziś warto pomyśleć, gdzie można zarejestrować swoją firmę, aby była ona bezpieczna. Dodatkowo atutem jest często możliwość stałego dostępu do innych usług, takich jak usługi księgowe, usługi marketingowe czy usługi prawne. Odbiór korespondencji niezależnie gdzie się przebywa. To spore ułatwienie dla osób pracujących często w terenie.

Świat staje się online
To rzeczywistość, która dzieje się tu i teraz. Dziś świat przenoszony jest w przestrzeń online, a  możliwości logistyczne pozwalają nam być na całym świecie ze swoim biznesem. Wówczas biuro, które jest w stanie utrzymać wysoki poziom obsługi dla kilkunastu podmiotów jednocześnie jest jak zbawienie. Niedogodnością może być konieczność planowania zajęcia na konkretne godziny  w określonej powierzchni biurowej, ale przedsiębiorcy uwielbiają planować, więc to niedogodność znikoma. 

Efektywność i wydajność wykorzystana maksymalnie.
Po co kupować projektor, skoro wykorzystywany jest w biurze raz kiedyś. Po co utrzymywać salę konferencyjną, skoro jest wykorzystywana kilka godzin w miesiącu na spotkania? Recepcja, sekretariat, to dodatkowe koszty, które zlecić można podmiotom zewnętrznym, więc spotykasz się w biurze z klientami, ale z tego biura korzystają też inni więc koszty eksploatacyjne są rozłożone na więcej podmiotów.

Dostęp do społeczności. Networking.
Biuro obsługujące kilka podmiotów, najlepiej wie, kto się czym zajmuje i wystarczy czasami połączyć odpowiednie firmy ze sobą. Kontakty są czasami ważniejsze niż pieniądze, zatem dlaczego z tego nie skorzystać? 

Czy jest szansa aby takie centrum obsługi firm powstało w Wałczu na ul.Kościuszki 4? 
Dużym atutem tego miejsca, jest jeszcze to, że jeśli firma zacznie działać pod tym adresem, to jest tutaj sporo miejsca na rozwinięcie biznesu o dodatkowe powierzchnie magazynowe, czy nawet nieuciążliwe działania produkcyjne.

Obserwujcie na bieżąco, co się wydarzy i dajcie znać, jakie są Wasze opinie na temat biura obsługującego kilkanaście podmiotów. Jeśli jest ktoś, kto chciałby już z takiego outsourcingu  skorzystać, to piszcie na 

[email protected]

zachęcamy też osoby zainteresowane do wypełnienia ankiety, wówczas łatwiej będzie stworzyć miejsce idealne dla przedsiębiorców.

link do ankiety poniżej:

https://forms.gle/CrJoT6dqf2jew7167

 

 

 

(.)
 

Co sądzisz na ten temat?

podoba mi się 0
nie podoba mi się 0
śmieszne 0
szokujące 0
przykre 0
wkurzające 0
facebookFacebook
twitterTwitter
wykopWykop
komentarzeKomentarze
REKLAMA

komentarz (1)

nadnad

1 1

Oby wam się poszczęściło, pomysł super!
20:58, 13.10.2022

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

0%