Zamknij

Psycholog konsultant dowódcy do spraw profilaktyki psychologicznej - 104 batali

Nr oferty: StPr/21/0271Dodane przez: Powiatowy Urząd Pracy w Wałczu

Warunki pracy i płacy
Miejsce pracy: Kościuszki 24, 78-600 Wałcz, powiat: wałecki, woj: zachodniopomorskie
Zakres obowiązków: - Organizacja i prowadzenie działalności psychologicznej. - Udzielanie porad i indywidualnej pomocy psychologicznej żołnierzom, pracownikom ron - Podejmowanie interwencji sytuacjach kryzysowych oraz uczestnictwo w pracach doraźnie powoływanych zespołów
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Data rozpoczęcia: 01.06.2021
Wynagrodzenie brutto: od 3 100 PLN
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Wymagania konieczne
Wykształcenie:
  • wyższe (w tym licencjat)
    Pozostałe wymagania
    Inne wymagania: Poziom wykształcenia wyższe - tytuł magistra Doświadczenie zawodowe nie wymagane doświadczenie zawodowe w obszarze specjalizacji Uprawnienia bez wymagań Umiejętności: łatwość nawiązywania kontaktów, komunikatywność, umiejętność rozwiazywania problemów, umiejętność radzenia sobie z agresją, umiejętność przekonywania i negocjowania. Znajomość języków obcych (poziomie ) bez wymagań
    Dane pracodawcy:
    Pracodawca: 16 WOJSKOWY ODDZIAŁ GOSPODARCZY -JEDNOSTKA WOJSKOWA NR 3378 ( 104.Batalion Logistyczny - JW 4094)
    Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
    Adres: Kościuszki 24, 78-600 Wałcz, powiat: wałecki, woj: zachodniopomorskie
    Osoba do kontaktu: Ewa Dziubczyńska
    Numer telefonu: 261 47 21 19
    E-mail:
    Język aplikacji: polski
    Wymagane dokumenty: Dokumenty proszę składać na adres : 104 batalion zabezpieczenia 78-600 Wałcz ul. Kościuszki 24 CV i list motywacyjny
    Sposób kontaktu
    przekazania dokumentów:
    Preferowane formy kontaktu: osobiście, inny - Dokumenty proszę składać na adres : 104 batalion zabezpieczenia 78-600 Wałcz ul. Kościuszki 24 CV i li
    -obsługa procesu sprzedaży przez internet -posługiwanie się różnymi kanałami sprzedaży -obsługa telefoniczka i meilowa klienta -obsługa sklepu internetowego, strony internetowej oraz sprzedaży poprzez serwisy aukcyjne, tj.: administrowanie sklepem internetowym lub kontem w portalu aukcyjnym -opracowywanie i wdrażanie strategii działu e-commerce w ramach pracy z produktami znajdującymi się w portfolio firmy; -wprowadzanie artykułów lub usług do sprzedaży internetowej -nadzorowanie sprzedaży w sklepie internetowym -opracowywanie opisów produktów/usług do sprzedaży internetowej -wstawianie opisanego produktu/usługi do oferty sklepu i wdrażanie rozwiązań zwiększających efektywność sprzedaży online -utrzymywanie dobrych relacji z klientami oraz dbałość o pozytywny wizerunek sklepu internetowego -doradzanie klientom w procesie zakupu przez internet -pozyskiwanie nowych klientów internetowych poprzez prowadzone działania marketingowe -realizowanie zamówień i przygotowywanie produktów do wysyłki oraz monitorowanie przesyłek -obsługa klientów w procesie sprzedaży w formule: telefonicznej i e-mailowej, obejmująca m.in.: udzielanie klientom, informacji o wszelkich sprawach związanych z realizacją zamówień, prowadzenie negocjacji i rozmów handlowych, zapewnianie wysokiej jakości obsługi -dokonywanie analiz sprzedażowych -zamawianie towarów od dostawców i dbałość o bieżące zaopatrzenie sklepu internetowego
    StPr/21/0314
    data rozpoczęcia pracy od 01.07.2021
    wynagrodzenie od 1 489 PLN

    -kompletowanie i przygotowywanie towarów do wysyłki oraz przyjmowanie dostaw od producentów -pakowanie i zamawianie wysyłek u kurierów -oględziny towarów -w niektórych przypadkach wystawianie oferty handlowej -rozkładanie towarów na półkach magazynowych -dokonywanie wizualnej kontroli jakości towaru przed przygotowaniem wysyłki -zabezpieczenie towarów przed szkodzeniem -obsługiwanie specjalistycznego sprzętu do pakowania towarów -obsługa skanera magazynowego -obsługa taśmy przenośnikowej
    StPr/21/0315
    data rozpoczęcia pracy od 01.07.2021
    wynagrodzenie od 1 489 PLN

    -usuwanie usterek występujących w budynku Domu Pomocy Społecznej -wykonywanie innych prac remontowo - budowlanych, nie wymagających specjalistycznego przygotowania i sprzętu zleconych przez kierownika działu -utzrymanie porządku i czystości terenów zielonych w DPS (koszenie trawy, grabienie liści, odśnieżanie, zabezpieczenie solą i piaskiem nawierzchni śliskich -wykonywanie wszystkich prac zgodnie z zasadami i przepisami BHP, ochrony ppoż, ochrony środowiska -konserwowanie i naprawianie elementów budynku -wszelkie inne czynności zlecone przez Dyrektora, Głównego Księgowego oraz Kierowników działów
    StPr/21/0316
    data rozpoczęcia pracy od 01.07.2021
    wynagrodzenie od 1 489 PLN

    Przygotowywanie posiłków tradycyjnej kuchni indyjskiej, bengalskiej i arabskiej według tradycyjnych receptur, układanie menu, składanie zamówień, dbanie o czystość i higienę miejsca pracy, przestrzeganie przepisów przeciw pożarowych i BHP w miejscy pracy.
    StPr/21/0317
    data rozpoczęcia pracy od 01.08.2021
    wynagrodzenie od od 3 000 PLN

    Pomoc w przygotowywaniu posiłków tradycyjnej kuchni indyjskiej, bengalskiej i arabskiej według tradycyjnych receptur, dbanie o czystość i higienę miejsca pracy, przestrzeganie przepisów przeciw pożarowych i BHP w miejscy pracy.
    StPr/21/0318
    data rozpoczęcia pracy od 01.08.2021
    wynagrodzenie od od 2 800 PLN

    prowadzenie pojazdów osobowych, ciężarowych, uprzywilejowanych
    StPr/21/0306
    data rozpoczęcia pracy od 01.07.2021
    wynagrodzenie od od 3 415 PLN

    prace budowlane , dekarskie
    StPr/21/0302
    data rozpoczęcia pracy od 17.06.2021
    wynagrodzenie od od 3 000 PLN

    -pozycjonowanie stron www -reklama w google -pisanie postów -małe zmiany na stronach www -analizowanie stron www -pisanie lub dodawanie postów na stronie www -szykowanie raportów z działań marketingowych
    StPr/21/0304
    data rozpoczęcia pracy od 01.07.2021
    wynagrodzenie od 1 489 PLN

    - zajmowanie sie dokumentacją, korenspondencją oraz prowadzenie terminarza spotkań biznesowych i organizowanie wyjazdów słuzbowych, - obsługa urządzęń biurowych, - monitorowanie płatności faktur i rozliczeń, - bezpośredni kontakt z klientem firmy i przyjmowanie gości, - udzielanie informacji na temat ofert firmy lub profilu jej działalności, - obsługa sekretariatu, dbanie o pozytywny wizerunek firmy - fakturowanie
    StPr/21/0301
    data rozpoczęcia pracy od 01.07.2021
    wynagrodzenie od 1 489 PLN

    załadunek i rozładunek towaru, dowóz towaru do klienta, montaż mebli
    StPr/21/0298
    data rozpoczęcia pracy od 14.06.2021
    wynagrodzenie od od 3 000 PLN