Zamknij

Marketing w wyszukiwarce jako sprawdzona metoda na znalezienie odbiorców

11:43, 08.10.2018 Materiał Partnera Aktualizacja: 08:55, 09.10.2018

Sprzedaż w internecie nie uznaje granic - odległości oraz podaż okazują się nie mieć większego znaczenia, kiedy na globalnym rynku konkurują setki tysięcy przedsiębiorstw. Jeśli jednak pragniemy rozwinąć nasz biznes dzięki możliwościom świata WWW, nie możemy zapomnieć, iż dziś o powodzeniu bądź jego braku decyduje algorytm Google. Każdego dnia roboty skanujące korporacji indeksują miliony witryn, aby jeszcze skuteczniej umieszczać je w rankingu stron. Chcąc zatem wylądować w pierwszej dziesiątce wyszukiwań na określone słowa kluczowe, powinniśmy z całą pewnością zapoznać się z wymaganiami stawianymi przez giganta z Mountain View. Najlepiej jednak zrzucić ciężar researchu na fachowców od SEO.

SEO czyli Search Engine Optimization stanowi fundamentalną część wysiłków, które obejmuje słynne pozycjonowanie stron. W ramach wysiłków optymalizuje się w tym wypadku stronę klienta pod bardzo wieloma aspektami, aby w końcowym rezultacie otrzymać projekt wydajny technicznie, przyjazny dla użytkownika oraz posiadający preferowaną strukturę kodu oraz architekturę. Istotne w dostosowaniu witryn będą także same treści – te trzeba będzie nasycić ważnymi dla naszej oferty słowami kluczowymi a także przeorganizować tak, by czytelnik miał ochotę się przez nie przedzierać. Uporządkowanie meta opisów i poszczególnych tagów składni HTML również zyska w całym procesie niemałe znaczenie. Należycie przygotowana strona rodzi zainteresowanie, nie tylko wśród mechanizmów indeksujących, ale między użytkownikami, którzy chętnie wracają zobaczywszy coś wartościowego.

Alternatywa dla pozycjonowania – linki sponsorowane Adwords

Dla niektórych wirtualnych sprzedawców i dostarczycieli usług SEO wciąż jednak wydaje się nieatrakcyjne ze względu na długi czas oczekiwania na rezultaty działań fachowców. Pozycjonowanie bowiem może ugruntować naszą lokatę, w zależności od branży i konkurencji, w przeciągu kilku miesięcy. Są tacy, którzy nie mogą sobie pozwolić na tak długi okres bez dopływu klientów z sieci. Optymalnym wyjściem staje się dla nich wykupienie kampanii reklamowej w Google i ustawienie jej tak, aby nie pochłaniając zbyt wielkiego budżetu trafiła do obranej grupy docelowej. Rozległe możliwości dopasowania oraz natychmiastowe działanie formuły PPC w Google Adwords przekonują zwłaszcza faktem, iż najczęściej płacimy jedynie za kliknięcia zainteresowanych użytkowników. Warto jednak zaznaczyć, że nie każdy z marszu będzie w stanie dobrze skonfigurować tę usługę tak, by trafiła do właściwej publiczności. Tutaj z pomocą przychodzą marketingowcy – zaznacza Marcin, specjalista z wrocławskiego Afterweb.

(artykuł sponsorowany)
facebookFacebook
twitterTwitter
wykopWykop
0%