utrzymywanie w należytej czystości przydzielonych do sprzątania pomieszczeń, najbliższego otoczenia przed wejściem do budynków;
stałe doglądanie i uzupełnianie braków środków związanych z utrzymaniem czystości w pomieszczeniach higieniczno-sanitarnych i biurach;
wygaszenie świateł, zamknięcie okien i drzwi w pomieszczeniach oraz zabezpieczenie budynków uczelni po zakończeniu pracy;
właściwe i oszczędne używanie powierzonego sprzętu i środków potrzebnych do utrzymania czystości;
zgłaszanie przełożonemu zauważonych awarii, uszkodzeń w urządzeniach i pomieszczeniach.
współpraca z pozostałymi pracownikami sprzątającymi i technicznymi, poprzez natychmiastowe reagowanie na bieżące potrzeby przez nich zgłoszone;
zgłaszanie przełożonemu zapotrzebowania na środki czystości;
- wykonywanie innych czynności zleconych przez przełożonego
StPr/25/0336
data rozpoczęcia pracy od 01.10.2025
wynagrodzenie od od 4 666 PLN