Zamknij

Pierwsza sesja w mieście

19:07, 01.12.2014
Skomentuj

Wałeccy rajcy złożyli ślubowanie i wybrali przewodniczącego rady oraz jego zastępców. W mieście większość zbudowała koalicja PiS - ?Alternatywa? - ?Niezależni? plus ?wolni strzelcy?, czyli? nie wiadomo kto.

Pierwszą sesję Rady Miejskiej VII kadencji poprowadził radny senior Stanisław Bęben. W skład komisji skrutacyjnej weszli radni: Jacek Jarczewski (przewodniczący), Anna Ogonowska i Maciej Goszczyński. Klub PiS-u zgłosił na przewodniczącego rady Zdzisława Rydera, który był jedynym kandydatem na to stanowisko. Andrzej Subocz rekomendował swojego partyjnego kolegę jako wieloletniego radnego, byłego wiceprzewodniczącego rady, wzorowego ojca, nauczyciela i trenera, a także doświadczonego samorządowca oraz działacza Stowarzyszenia Rodzin Katolickich. W tajnym głosowaniu Z. Rydera poparło 20 radnych, a 1 był przeciw.

- Będę przewodniczącym wszystkich radnych, niezależnie od ugrupowania - mówił Z. Ryder. - Obiecuję solidnie wywiązywać się z obowiązków i proszę o współpracę. Poświęcę siły i czas dla dobra miasta.

Pierwszym wiceprzewodniczącym rady został Krzysztof Piotrowski (15 głosów za). Jego kandydaturę zgłosił J. Jarczewski (?Alternatywa?), który wśród zalet kandydata wymienił trzy przepracowane kadencje w radzie, najlepszy wynik w mieście i duże poparcie społeczne. Rywalem K. Piotrowskiego w ubieganiu się o stanowisko ?wice? był Stanisław Bęben ze ?Wspólnego Wałcza? (6 za).

- Będę łączyć, nie dzielić - zapewniał po wyborze K. Piotrowski.

Drugim wiceprzewodniczącym rady wybrano Stanisława Sobolewskiego (?Niezależni?), którego rekomendował klubowy kolega Andrzej Pakulski: ?to radny dwóch kadencji, ma doświadczenie?. Tutaj kontrkandydatem także był S. Bęben, który przegrał takim samym stosunkiem głosów, co z K. Piotrowskim, czyli 15:6.

- Deklaruję współpracę, która będzie się układała nienagannie - podkreślił S. Sobolewski.

Analizując poszczególne głosowania, koalicję w radzie zbudowali radni PiS (5 radnych) Niezależni (4) i Alternatywa (4). Dołączył do nich ?singiel? Adrian Zalewski. Na razie nie wiadomo do końca, kto jest piętnastym koalicjantem z pozostałych osób, które reprezentują tylko siebie: Andrzej Ksepko, Maciej Żebrowski, czy też jedyna przedstawicielka ORS ?Przyszłość? w radzie miasta Bożena Terefenko. Wiadomo tylko, że dwóm osobom z powyższej trójki bliżej jest do mniejszościowego ?obozu? burmistrz Bogusławy Towalewskiej.

Po wyborze prezydium rady głowa miasta gratulowała rajcom wygranej w wyborach i ufała, że to będzie ?kadencja współpracy?. Burmistrz ponadto przedstawiła m.in. stan finansów miasta, jego majątek i prowadzone inwestycje.

Na koniec obrad nie zabrakło zgrzytu. A. Zalewski wyraził dezaprobatę obecności Romana Gniota, naczelnika wydziału Rozwoju Gospodarczego, Promocji, Sportu i Turystyki. Radny uważał, że R. Gniot powinien w tym czasie pracować, a nie przysłuchiwać się sesji na balkonie dla publiczności. Emocje studził przewodniczący Z. Ryder, który A. Zalewskiemu odebrał głos. W powyższej kwestii wypowiedziała się B. Towalewska.

- To ja decyduję, kto z moich pracowników jest podczas sesji i radni nie będą wydawać im poleceń - podkreślała burmistrz. - Pytania należy zadawać mi, a nie im, bo oni nie będą wam odpowiadać.

Ponadto głowa miasta radziła nowym radnym, aby przyswoili sobie statut miasta i zapoznali się z ustawą o samorządzie. A. Zalewski tłumaczył natomiast, że: ?radny ma prawo oczekiwać i wymagać?.

- Nowi radni niech przeczytają statut miasta i uchwałę o samorządzie. Wtedy będziemy mogli rozmawiać na innym poziomie. Merytorycznie i bez osobistych wycieczek - wyjaśnił Z. Ryder.

MK

Co sądzisz na ten temat?

podoba mi się 0
nie podoba mi się 0
śmieszne 0
szokujące 0
przykre 0
wkurzające 0
Nie przegap żadnego newsa, zaobserwuj nas na
GOOGLE NEWS
facebookFacebook
twitter
wykopWykop
komentarzeKomentarze

komentarz(82)

ReżyserReżyser

14 2

Brawo wyborcy Adrianka Wajera.Pierwszy odcinek "Wałeckiego Przygłupa" za nami.Za miesiąc część druga.Zapraszam.

19:20, 01.12.2014
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

TheSlawTheSlaw

2 3

:lol: :lol: :lol: :lol:
ale szanowni radni wybrali przewodnictwo rady.
Jak wyborcy zachłysnęli się możliwością wyboru swojego radnego to Wy udławiliście się propozycją stanu kościelnego. AVE

19:23, 01.12.2014
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

jankosjankos

2 5

Panie przewodniczący tak trzymać !Niech znają swoje miejsce.

19:23, 01.12.2014
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

AbsolwentAbsolwent

2 0

Podobno stawiano na odmłodzenie a weszły pryki. Brawo dla radnych. Niemoc im zabrała inwencję a może troska o kasę odebrała odwagę?

19:27, 01.12.2014
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

wyborcawyborca

3 1

[quote name="Reżyser"]Brawo wyborcy Adrianka Wajera.Pierwszy odcinek "Wałeckiego Przygłupa" za nami.Za miesiąc część druga.Zapraszam.[/quote]
Na razie ma minę jakby siedział w totoi-u i te okularki towarzysza Kalisza.

19:31, 01.12.2014
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

JJ

3 3

...i będzie jak zwykle... Będą kłótnie, będą wzajemne oszczerstwa i dużo nie będzie uchwalone. Lepiej rzeczywiście niech co po niektórzy przeczytają "statut miasta i uchwałę o samorządzie", bo w pewnym sensie Pani Burmistrz ma rację!

19:31, 01.12.2014
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

dobromirdobromir

8 0

Ogłaszam konkurs na emotikonę Adrianka w okularach-pogromca Gniota

19:35, 01.12.2014
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Wałczanin z wyboruWałczanin z wyboru

11 1

[quote name="Reżyser"]Brawo wyborcy Adrianka Wajera.Pierwszy odcinek "Wałeckiego Przygłupa" za nami.Za miesiąc część druga.Zapraszam.[/quote]
Nie zapomnijmy,że Adrian już na pierwszej sesji zaczął załatwiać swojemu tacie koncerty w WCK :-)
Cudowna demokracjo !!!!!Gdzie popełniłaś błąd ?....uznając wybór tego oszołoma? :o

19:37, 01.12.2014
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

wyborcawyborca

2 1

Atakować Towalewską w inauguracyjnej sesji RM podczas, których nie zachodzą żadne ważne dla miasta uchwały uważam za szczyt głupoty. Na docinki starym stołko-trzymaczom przyjdzie czas .. a tak wyszedł kwas!

19:38, 01.12.2014
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

wyborcawyborca

3 0

[quote name="Wałczanin z wyboru"]Cudowna demokracjo !!!!!Gdzie popełniłaś błąd ?....uznając wybór tego oszołoma? :o[/quote]

Pretensje miej do ponad 200 wyborców jego okręgu! Ciekawe czy w realu z każdym z osobna miałbyś taką odwagę. Teraz to sobie możecie płakać, mleko się rozlało. Kupcie popcorn, piwo i za miesiąc znowu będziecie mieli na co popatrzeć ;)

19:41, 01.12.2014
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

GinekologGinekolog

4 2

Adriankowi już na pierwszej sesji puściły zwieracze .Kultura na poziom zero.

19:41, 01.12.2014
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

socsoc

2 3

[quote name="wyborca"][quote name="Wałczanin z wyboru"]Cudowna demokracjo !!!!!Gdzie popełniłaś błąd ?....uznając wybór tego oszołoma? :o[/quote]

Pretensje miej do ponad 200 wyborców jego okręgu! Ciekawe czy w realu z każdym z osobna miałbyś taką odwagę. Teraz to sobie możecie płakać, mleko się rozlało. Kupcie popcorn, piwo i za miesiąc znowu będziecie mieli na co popatrzeć ;)[/quote]
200 ale przekupionych żuli za ćwiartkę wódki.

19:43, 01.12.2014
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Wałczanin z wyboruWałczanin z wyboru

1 1

[quote name="wyborca"][quote name="Wałczanin z wyboru"]Cudowna demokracjo !!!!!Gdzie popełniłaś błąd ?....uznając wybór tego oszołoma? :o[/quote]

Pretensje miej do ponad 200 wyborców jego okręgu! Ciekawe czy w realu z każdym z osobna miałbyś taką odwagę. Teraz to sobie możecie płakać, mleko się rozlało. Kupcie popcorn, piwo i za miesiąc znowu będziecie mieli na co popatrzeć ;)[/quote]
Odwagę na co? Coś w emocjach tracisz sens wypowiedzi :-) Nikt nie mówił,że popieram ludzi i jego samego. Zaczekać każdy potrafi, tyle że niczego to miastu nie przyniesie.

19:46, 01.12.2014
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Wałczanin z wyboruWałczanin z wyboru

0 1

[quote name="Wałczanin z wyboru"][quote name="wyborca"][quote name="Wałczanin z wyboru"]Cudowna demokracjo !!!!!Gdzie popełniłaś błąd ?....uznając wybór tego oszołoma? :o[/quote]

Pretensje miej do ponad 200 wyborców jego okręgu! Ciekawe czy w realu z każdym z osobna miałbyś taką odwagę. Teraz to sobie możecie płakać, mleko się rozlało. Kupcie popcorn, piwo i za miesiąc znowu będziecie mieli na co popatrzeć ;)[/quote]
Odwagę na co? Coś w emocjach tracisz sens wypowiedzi :-) Nikt nie mówił,że popieram ludzi i jego samego. Zaczekać każdy potrafi, tyle że niczego to miastu nie przyniesie.[/quote]
Miało być szczekać ,nie zaczekać :-)

19:48, 01.12.2014
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

socsoc

1 2

[quote name="Wałczanin z wyboru"][quote name="Wałczanin z wyboru"][quote name="wyborca"][quote name="Wałczanin z wyboru"]Cudowna demokracjo !!!!!Gdzie popełniłaś błąd ?....uznając wybór tego oszołoma? :o[/quote]

Pretensje miej do ponad 200 wyborców jego okręgu! Ciekawe czy w realu z każdym z osobna miałbyś taką odwagę. Teraz to sobie możecie płakać, mleko się rozlało. Kupcie popcorn, piwo i za miesiąc znowu będziecie mieli na co popatrzeć ;)[/quote]
Odwagę na co? Coś w emocjach tracisz sens wypowiedzi :-) Nikt nie mówił,że popieram ludzi i jego samego. Zaczekać każdy potrafi, tyle że niczego to miastu nie przyniesie.[/quote]
Miało być szczekać ,nie zaczekać :-)[/quote]
Adrianek przyniósł ale kupę smrodu i obciachu.

19:50, 01.12.2014
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

MilikanoMilikano

7 1

Ryder po raz kolejny przewodniczącym...ciekawe na jak długo? Tydzień, dwa? Gdzie ten człowiek się pcha?

19:51, 01.12.2014
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

ReżyserReżyser

5 2

[quote name="Reżyser"]Brawo wyborcy Adrianka Wajera.Pierwszy odcinek "Wałeckiego Przygłupa" za nami.Za miesiąc część druga.Zapraszam.[/quote]
Jeszcze tylko 47 odcinków "Wałeckiego Przygłupa"

19:54, 01.12.2014
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

wyborcawyborca

1 0

[quote name="Wałczanin z wyboru"]Odwagę na co? Coś w emocjach tracisz sens wypowiedzi :-) Nikt nie mówił,że popieram ludzi i jego samego. Zaczekać każdy potrafi, tyle że niczego to miastu nie przyniesie.[/quote]

Odwagę, aby zadać to samo pytanie każdemu z osobna spośród 200 jego wyborców, którzy korzystając z prawa demokracji i kierując się własną wolą (pomijam bełkot o żulach za ćwiartkę) dokonali wyboru - czy dobrego czy złego nie nam to oceniać. Podobnie można powiedzieć o wielu kandydatach w nowym składzie RM, dlatego proponuję ostudzić emocje i nie wylewać swoich frustracji w komentarzach.

19:54, 01.12.2014
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

ReżyserReżyser

3 2

[quote name="wyborca"][quote name="Wałczanin z wyboru"]Odwagę na co? Coś w emocjach tracisz sens wypowiedzi :-) Nikt nie mówił,że popieram ludzi i jego samego. Zaczekać każdy potrafi, tyle że niczego to miastu nie przyniesie.[/quote]

Odwagę, aby zadać to samo pytanie każdemu z osobna spośród 200 jego wyborców, którzy korzystając z prawa demokracji i kierując się własną wolą (pomijam bełkot o żulach za ćwiartkę) dokonali wyboru - czy dobrego czy złego nie nam to oceniać. Podobnie można powiedzieć o wielu kandydatach w nowym składzie RM, dlatego proponuję ostudzić emocje i nie wylewać swoich frustracji w komentarzach.[/quote]
Adrianek nie dyskutuj z faktami.

19:57, 01.12.2014
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

zenekzenek

5 2

Działacz rodzin katolickich. :lol: mi to akurat o człowieku nic nie mówi, tyle że działacz... :lol:

19:57, 01.12.2014
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

KloKlo

3 2

Cóż rzec..? Poziom radnego świadczy o poziomie jego wyborców.
Śmiać się, czy płakać? Oto jest pytanie.

Panie Reżyserzu. :) Najgorsze jest to, że ten serial będą oglądać abonenci całej TVAsta. Czyli kilka powiatów. :sigh:

20:00, 01.12.2014
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Wałczanin z wyboruWałczanin z wyboru

1 2

[quote name="Reżyser"][quote name="wyborca"][quote name="Wałczanin z wyboru"]Odwagę na co? Coś w emocjach tracisz sens wypowiedzi :-) Nikt nie mówił,że popieram ludzi i jego samego. Zaczekać każdy potrafi, tyle że niczego to miastu nie przyniesie.[/quote]

Odwagę, aby zadać to samo pytanie każdemu z osobna spośród 200 jego wyborców, którzy korzystając z prawa demokracji i kierując się własną wolą (pomijam bełkot o żulach za ćwiartkę) dokonali wyboru - czy dobrego czy złego nie nam to oceniać. Podobnie można powiedzieć o wielu kandydatach w nowym składzie RM, dlatego proponuję ostudzić emocje i nie wylewać swoich frustracji w komentarzach.[/quote]
Adrianek nie dyskutuj z faktami.[/quote]
Popieram przedmówcę:-)
A skoro popierasz Wajera ,to raczej jemu dobrze doradź,żeby ostudził emocje podczas sesji,bo wstyd na całe miasto.

20:01, 01.12.2014
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

zenekzenek

9 1

A pan Gniot chyba faktycznie ma za dużo czasu, może czas go spożytkować na emeryturze, a nie w urzędzie. :-)

20:03, 01.12.2014
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

serser

5 2

[quote name="Klo"]Cóż rzec..? Poziom radnego świadczy o poziomie jego wyborców.
Śmiać się, czy płakać? Oto jest pytanie.

Panie Reżyserzu. :) Najgorsze jest to, że ten serial będą oglądać abonenci całej TVAsta. Czyli kilka powiatów. :sigh:[/quote]
Czyli 4 lata Adrianka w tvasta a na wszystkich eventach klakson.bomba.

20:05, 01.12.2014
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

WałzaninWałzanin

6 4

Nadszedł czas na zmiany... - chamstwo i głupotę.....

20:05, 01.12.2014
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

AniaAnia

7 11

Czytając poniższe komentarze od razu widać że ludzi, którzy je piszą nie mają nic wspólnego z dobrymi intencjami. Ich kultura jest taka jak ich komentarze. Dla mnie Adrian Zalewski miał rację, że Roman Gniot powinien w tym czasie pracować. Poza tym powiedział to bardzo grzecznie. W czasie godzin pracy urzędnik powinien pracować. Tym bardziej na takim stanowisku Ludzie oczekują nowych miejsc pracy, a sklepy. które są wciąż otwierane i zamykane klientów.

20:14, 01.12.2014
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

serser

9 2

[quote name="Ginekolog"]Adriankowi już na pierwszej sesji puściły zwieracze .Kultura na poziom zero.[/quote]
Teraz siedzi,czyta komentarze i nic z tego nierozumie.Adrian nie podążaj tą drogą.Kup cymbały i zapalaj do taty na jam.

20:14, 01.12.2014
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

wyborcawyborca

9 3

Pierwsze posiedzenie RM i już tacie koncercik trzeba załatwić .... ależ WALDEMARZE !!!! :D :D

20:18, 01.12.2014
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Wałczanin z wyboruWałczanin z wyboru

11 4

[quote name="Ania"]Czytając poniższe komentarze od razu widać że ludzi, którzy je piszą nie mają nic wspólnego z dobrymi intencjami. Ich kultura jest taka jak ich komentarze. Dla mnie Adrian Zalewski miał rację, że Roman Gniot powinien w tym czasie pracować. Poza tym powiedział to bardzo grzecznie. W czasie godzin pracy urzędnik powinien pracować. Tym bardziej na takim stanowisku Ludzie oczekują nowych miejsc pracy, a sklepy. które są wciąż otwierane i zamykane klientów.[/quote]
Bardzo słuszne odczucie-nie ma w nich dobrych intencji, bo osoba Wajera na nie nie zasługuje:-)ten człowiek mimo,że głosi chęć pracy tylko na rzecz mieszkańców Wałcza, pierwszego dnia dybie na posadę Gniota i stara się załatwić koncert swojemu tacie.
Czy to zasługuje na dobre intencje?

20:19, 01.12.2014
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

wyborcy waldemarawyborcy waldemara

5 0

[quote name="wyborca"]Pierwsze posiedzenie RM i już tacie koncercik trzeba załatwić .... ależ WALDEMARZE !!!! :D :D[/quote]
Waldemarze mordo ty nasza.we watching you

20:23, 01.12.2014
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

wyborcawyborca

3 0

Sesja z udziałem WALDEMARA to dopiero będzie atrakcja miasta ... :D
Kochani kiedy następny odcinek ? :D

20:25, 01.12.2014
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

wyborcy waldemarawyborcy waldemara

5 0

[quote name="wyborca"]Sesja z udziałem WALDEMARA to dopiero będzie atrakcja miasta ... :D
Kochani kiedy następny odcinek ? :D[/quote]
Dziś był odcinek pt.Wejście Banan-mana"
Ciekawe co za miesiąc odwali.

20:29, 01.12.2014
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

wyborcy waldemarawyborcy waldemara

1 0

[quote name="wyborcy waldemara"][quote name="wyborca"]Sesja z udziałem WALDEMARA to dopiero będzie atrakcja miasta ... :D
Kochani kiedy następny odcinek ? :D[/quote]
Dziś był odcinek pt.Wejście Banan-mana"
Ciekawe co za miesiąc odwali.[/quote]
Może władca gniotów...

20:30, 01.12.2014
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

KloKlo

5 1

[quote name="wyborcy waldemara"][quote name="wyborcy waldemara"][quote name="wyborca"]Sesja z udziałem WALDEMARA to dopiero będzie atrakcja miasta ... :D
Kochani kiedy następny odcinek ? :D[/quote]
Dziś był odcinek pt.Wejście Banan-mana"
Ciekawe co za miesiąc odwali.[/quote]
Może władca gniotów...[/quote]
Nie "władca" a "postrach". :D

20:33, 01.12.2014
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

ahojahoj

6 0

W Warszawie mają Spidermana a my w Wałczu Bananmana. :D

20:33, 01.12.2014
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

wyborcawyborca

6 1

[quote name="wyborcy waldemara"][quote name="wyborcy waldemara"][quote name="wyborca"]Sesja z udziałem WALDEMARA to dopiero będzie atrakcja miasta ... :D
Kochani kiedy następny odcinek ? :D[/quote]
Dziś był odcinek pt.Wejście Banan-mana"
Ciekawe co za miesiąc odwali.[/quote]
Może władca gniotów...[/quote]
Stawiam na bananowy song :D :D

20:34, 01.12.2014
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

WyborcaWyborca

19 5

Nie jestem zwolennikiem Adriana i staram się stronić od ludzi jego pokroju, ale miał rację zwracając uwagę Gniotowi, że jego miejsce jest w biurze a nie na widowni sali sesyjnej! Poza tym został wybrany w demokratycznych wyborach i pretensje należy zgłaszać bardziej do ponad dwustu Wałczan, a nie samego Adriana. Największe żenada to wybór przewodniczącego rady, facet nie rozumie samego siebie i całą poprzednią kadencję pieprzył o tym jakim to on jest wrogiem alkoholu, do tego ma ewidentne problemy z płynnym wysławianiem się. Jeszcze zatęsknimy za poprzednią radą (nie za przewodniczącą), obecna to istny zespół pieśni i tańca, totalny kabareton!Założę się, że przynajmniej połowa nowych radnych nie ma pojęcia co to jest samorząd, na jakich zasadach funkcjonuje gmina, nie mówiąc już o tworzeniu budżetu, czy też w ogóle sensu bycia radnym miejskim poza dietą, którą otrzymają. Pozostaje dobra zabawa podczas transmisji:) pozdrawiam

20:36, 01.12.2014
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

ahojahoj

4 0

[quote name="ahoj"]W Warszawie mają Spidermana a my w Wałczu Bananmana. :D[/quote]
To nie rada miasta to drużyna banan-mana

20:38, 01.12.2014
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Wałczanin z wyboruWałczanin z wyboru

4 2

[quote name="ahoj"][quote name="ahoj"]W Warszawie mają Spidermana a my w Wałczu Bananmana. :D[/quote]
To nie rada miasta to drużyna banan-mana[/quote]
Ale mu przypisujecie .
To pionek

20:40, 01.12.2014
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

lolalola

1 1

[quote name="Wałczanin z wyboru"][quote name="ahoj"][quote name="ahoj"]W Warszawie mają Spidermana a my w Wałczu Bananmana. :D[/quote]
To nie rada miasta to drużyna banan-mana[/quote]
Ale mu przypisujecie .
To pionek[/quote]
No to jestem spokojna

20:43, 01.12.2014
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

LukrecjaLukrecja

16 1

Popieram i niech zabierze na emeryture innych urzednikow , którzy od dawna mają wypracowane emerytury, a fotele U.M im do t--ków przyrosły. [quote name="zenek"]A pan Gniot chyba faktycznie ma za dużo czasu, może czas go spożytkować na emeryturze, a nie w urzędzie. :-)[/quote]

20:44, 01.12.2014
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Jack StrongJack Strong

15 1

Ale żeby tak na pierwszej sesji uwagę dla Pana Gniota takiej "gwiazdy " zwracać to przecież nie wypada.

20:47, 01.12.2014
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

KloKlo

7 5

[quote name="Wyborca"]Nie jestem zwolennikiem Adriana i staram się stronić od ludzi jego pokroju, ale miał rację zwracając uwagę Gniotowi, że jego miejsce jest w biurze a nie na widowni sali sesyjnej! (...)[/quote]
Nie do końca. Jeśli jego zwierzchnik (czyt. Burmistrz) zezwolił jemu na udział w sesji w roli widza, to co komu do tego? Poza tym nie wiadomo, czy jego obecność była na zasadzie delegacji ;) , polecenia służbowego, czy po prostu wypisał się w książce wyjść (wyjście osobiste) i odrobi tę godzinę.
Pomimo tego, że jakoś nie trawię tego pana, to staram się patrzeć obiektywnie.

20:50, 01.12.2014
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

WyborcaWyborca

13 2

Nie do końca. Jeśli jego zwierzchnik (czyt. Burmistrz) zezwolił jemu na udział w sesji w roli widza, to co komu do tego? Poza tym nie wiadomo, czy jego obecność była na zasadzie delegacji ;) , polecenia służbowego, czy po prostu wypisał się w książce wyjść (wyjście osobiste) i odrobi tę godzinę.
Pomimo tego, że jakoś nie trawię tego pana, to staram się patrzeć obiektywnie.[/quote]
Patrząc obiektywnie masz rację, ale znając mentalność gniota i jego wyjątkowo komunistyczny stosunek do pracy szczerze wątpię, aby się wypisał prywatnie, oczywiście dziś powie, że delegowała go wręcz i poprosiła o obecność pani matka miasta. Swoją drogą ciekawe ile jest jeszcze miast w Polsce, w których tak mocno trzymają się przy władzy komuniści pokroju gniota czy bociana?

21:04, 01.12.2014
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

WyborcaWyborca

6 0

Ciekawa jest też ekipa na balkonie, waldek aż się trzęsie z żalu, że kolejny raz nie udało mu się zdobyć mandatu radnego (czytaj: diety).

21:11, 01.12.2014
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

obserwatorobserwator

18 0

Witam, moim zdaniem, aby uniknąć takich sytuacji jak ta z Panem Gniotem i dać wszystkim równe szanse obserwowania obrad RM, przewodniczący powinien zarządzić aby sesję RM odbywały się po godzinach pracy urzędów, np po 16. Wówczas nie będą miały miejsca takie nieprzyjemne sytuacje.

21:20, 01.12.2014
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

KloKlo

12 0

[quote name="obserwator"]Witam, moim zdaniem, aby uniknąć takich sytuacji jak ta z Panem Gniotem i dać wszystkim równe szanse obserwowania obrad RM, przewodniczący powinien zarządzić aby sesję RM odbywały się po godzinach pracy urzędów, np po 16. Wówczas nie będą miały miejsca takie nieprzyjemne sytuacje.[/quote]
Słusznie! Wtedy radni też będą po pracy i nie będą brać dwu wypłat.

21:22, 01.12.2014
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

obserwatorobserwator

14 0

[quote name="Klo"][quote name="obserwator"]Witam, moim zdaniem, aby uniknąć takich sytuacji jak ta z Panem Gniotem i dać wszystkim równe szanse obserwowania obrad RM, przewodniczący powinien zarządzić aby sesję RM odbywały się po godzinach pracy urzędów, np po 16. Wówczas nie będą miały miejsca takie nieprzyjemne sytuacje.[/quote]
Słusznie! Wtedy radni też będą po pracy i nie będą brać dwu wypłat.[/quote]
Właśnie, wówczas też zobaczymy kto rzeczywiście kandydował aby służyć miastu...

21:24, 01.12.2014
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

jankosjankos

8 0

Jeśli rada się zacznie o 16 to przewiduję koniec o 23 lub jeszcze później :D

21:26, 01.12.2014
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

KloKlo

10 0

Sesje winny odbywać się na stadionie, aby było więcej widzów. Na pewno nie zabrakłoby chętnych do oglądania tego kabaretu. Gdyby jeszcze pobierać opłaty za wejście (symboliczna złotówka), to budżet miasta zwiększyłby się w try miga. :D I przy okazji jakiś koncercik. ;-)

21:35, 01.12.2014
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

julajula

16 8

Gniot chodzi po urzędzie jak po
swojej oborze i wszystkich ma serdecznie gdzieś.Czy coś z tym zrobi p. burmistrz raczej wątpliwe trzymają się czerwoni razem.

21:36, 01.12.2014
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

AniaAnia

11 6

Oczywiście, że ?radny ma prawo oczekiwać i wymagać?. Uważam, że to jego obowiązek.

21:42, 01.12.2014
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

julajula

13 2

Kiedy następny kabareton?

21:43, 01.12.2014
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

poetapoeta

12 11

Bardzo dobrze może w końcu ktoś będzie robił tam zamęt i ustawiał co niektórych jeszcze p. Burmistrz powinna parę razy ognia dostać a nie świętą udaje nich będzie kabaret bo czego innego spodziewać się w tym komunistycznym mieście

22:04, 01.12.2014
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

kasiakasia

16 10

Ludzie, kto wybrał Adriana na radnego, żenua i wstyd. Istny cyrk, śmiech na sali. Aż wstyd, że mieszkam w Wałczu

22:06, 01.12.2014
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

wyborcawyborca

8 2

[quote name="Klo"]Sesje winny odbywać się na stadionie, aby było więcej widzów. Na pewno nie zabrakłoby chętnych do oglądania tego kabaretu. Gdyby jeszcze pobierać opłaty za wejście (symboliczna złotówka), to budżet miasta zwiększyłby się w try miga. :D I przy okazji jakiś koncercik. ;-)[/quote]
jak koncert to Klakson :D :D

22:09, 01.12.2014
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

poetapoeta

8 11

Wstyd Kasia to ze mamy taką p. Burmistrz i co nie których radnych starych pryków a później młodzi nie mają pracy a gdzie mają ja dostać jak wszędzie obsada się starymi ich miejsce jest na emeryturze

22:10, 01.12.2014
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

fragmafragma

12 5

[quote name="poeta"]Wstyd Kasia to ze mamy taką p. Burmistrz i co nie których radnych starych pryków a później młodzi nie mają pracy a gdzie mają ja dostać jak wszędzie obsada się starymi ich miejsce jest na emeryturze[/quote]
Adrian proszę przestań tu pisać, przecież Cię tu widać :o

22:16, 01.12.2014
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

wyborcawyborca

12 3

[quote name="poeta"]Wstyd Kasia to ze mamy taką p. Burmistrz i co nie których radnych starych pryków a później młodzi nie mają pracy a gdzie mają ja dostać jak wszędzie obsada się starymi ich miejsce jest na emeryturze[/quote]
Zacznijmy od tego, że funkcja radnego powinna być SPOŁECZNA, na sesje RM są oni zwalniani z pracy więc biorą za to wynagrodzenie. Myślę, że wtedy ilość startujących w wyborach diametralnie by się zmieniła. 1200 -1300 zł za jedną bądź dwie sesje w miesiącu, całkiem niezła stawka godzinowa wychodzi :) :)

22:16, 01.12.2014
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

wałczaninwałczanin

20 23

Wszystkim przeciwnikom i zawistnikom Zalewskiego mającym tzw. "ból dupy" proponuję wyjazd do Słupska - tamtejszy, nowy Prezydent tegoż miasta Was uleczy, bankowo! Czasu już nie cofniecie. Komentujecie jak stare przekupki na bazarze? Mogliście kandydować wirtualni bohaterowie jednego sezonu! Odważni w necie a "pizdy" w świecie! Nic ponadto! Facet się wygłupił - cóż zdarza się ale ważne, że miał dobre intencje! Zgadzam się z nim - szeregowy urzędnik oddelegowany z pracy do gościnnej roli "widza"? Dobrzy żart. Cały urząd Towalewska mogła oddelegować, a nie swojego partyjnego kolegę! Ludzie proszę - opamiętajcie się! Czy Wy nie widzicie jaka buta tryska z Towalewskiej? Zalewski dał sygnał, że będzie patrzył urzędowi na ręce! Jako jedyny miał jaja, aby to poruszyć. Owszem - moment zły, nie wypadało na pierwszej sesji jednak niech patrzy i punktuje .. jeśli będzie miał rację to ja mu kibicuję.

22:59, 01.12.2014
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

WałczaninWałczanin

8 8

Zacznijmy od tego, że funkcja radnego powinna być SPOŁECZNA, na sesje RM są oni zwalniani z pracy więc biorą za to wynagrodzenie. Myślę, że wtedy ilość startujących w wyborach diametralnie by się zmieniła. 1200 -1300 zł za jedną bądź dwie sesje w miesiącu, całkiem niezła stawka godzinowa wychodzi :) :)[/quote]
A tu się nie zgodzę.
To wynagrodzenie nazywa się dieta, a nie wypłata z takiej przyczyny,że część aktywnych zawodowo radnych, a jest ich na szczęście kilku:-)musi zwalniać się z pracy wielokrotnie w miesiącu na sesje i prace w komisjach. To nie jest jedno,czy dwa spotkania. I dieta ma być zadoscuczynieniem za brane zwykle urlopy bezpłatne.
Natomiast w całości idzie do tych,którzy nigdzie nie pracują i poszli tam tylko naDLA PIENIĘDZY - z drugiej strony nie tak dużych:-)

07:51, 02.12.2014
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

ElizaEliza

12 4

Z żalem przyznaję, że mam kablówki i nie mogłam oglądać obrad rady. W dzisiejszy czasach dobra rozrywka to rzadkość więc może ktoś by wrzucił na youtube co "smakowitsze kąski" z wystąpień Pana Zalewskiego. W tle można by ku przypomnieniu puścić przeboje legendarnego zespołu Klakson. Nasz młody manager-impresario Adrian na pewno będzie zadowolony.

08:36, 02.12.2014
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

AniaAnia

9 18

[quote name="wałczanin"]Wszystkim przeciwnikom i zawistnikom Zalewskiego mającym tzw. "ból dupy" proponuję wyjazd do Słupska - tamtejszy, nowy Prezydent tegoż miasta Was uleczy, bankowo! Czasu już nie cofniecie. Komentujecie jak stare przekupki na bazarze? Mogliście kandydować wirtualni bohaterowie jednego sezonu! Odważni w necie a "pizdy" w świecie! Nic ponadto! Facet się wygłupił - cóż zdarza się ale ważne, że miał dobre intencje! Zgadzam się z nim - szeregowy urzędnik oddelegowany z pracy do gościnnej roli "widza"? Dobrzy żart. Cały urząd Towalewska mogła oddelegować, a nie swojego partyjnego kolegę! Ludzie proszę - opamiętajcie się! Czy Wy nie widzicie jaka buta tryska z Towalewskiej? Zalewski dał sygnał, że będzie patrzył urzędowi na ręce! Jako jedyny miał jaja, aby to poruszyć. Owszem - moment zły, nie wypadało na pierwszej sesji jednak niech patrzy i punktuje .. jeśli będzie miał rację to ja mu kibicuję.[/quote]
Popieram !!!

16:03, 02.12.2014
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

podporapodpora

13 7

[quote name="wałczanin"]Zalewski dał sygnał, że będzie patrzył urzędowi na ręce![/quote]
To ten pan, który na sesji RM zajmuje się załatwianiem występów zespołowi muzycznemu, którego interesy reprezentuje/reprezentował?
Ten sam, który chce jeździć w delegacje rzekomo mające na celu poszukiwanie inwestorów dla miasta, co nie leży w zakresie jego kompetencji i do czego nie ma prawa?
Jak dla mnie to daje sygnał, że to jemu należy patrzeć na ręce.

17:36, 02.12.2014
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

LukrecjaLukrecja

13 19

Jej pracownicy i jej decyzje - zagrzmiała wielce oburzona burmistrzowa do radnych. Hola , hola to U.M. jest prywatnym folwarkiem? I ona i pracownicy są na utrzymaniu nas mieszkańców, a nie odwrotnie! Brawo dla Pana Adriana. Jako jedyny zauważył ,że pracownik ma pracować i w godzinach urzędowania siedzieć za biurkiem , a nie być widzem na sesji. Ponadto, jak długo będą jeszcze ?pracować? w U.M. ludzie ,którzy dawno mają wypracowane emerytury? Może czas już odkleić cztery litery od ciepłych posadek i zatrudnić do pracy młodych ,kreatywnym i dynamicznych ludzi!

17:45, 02.12.2014
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

MarekMarek

10 12

i bardzo dobrze, że w Zalewski vel Wajer został radnym,i mała uwaga ! nowych radnych nie należy pouczać , a nauczać panie przewodniczący- tak jest sympatyczniej, po ludzku :)nowi Radni- nie dajcie się !

18:24, 02.12.2014
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

walczaninwalczanin

10 7

[quote name="Ania"][quote name="wałczanin"]
Zalewski niech patrzy na swoje ręce...

18:31, 02.12.2014
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

walczaninwalczanin

5 10

[quote name="wałczanin"]Wszystkim przeciwnikom i zawistnikom Zalewskiego mającym tzw. "ból dupy" proponuję wyjazd do Słupska - tamtejszy, nowy Prezydent tegoż miasta Was uleczy, bankowo! Czasu już nie cofniecie. Komentujecie jak stare przekupki na bazarze? Mogliście kandydować wirtualni bohaterowie jednego sezonu! Odważni w necie a "pizdy" w świecie! Nic ponadto! Facet się wygłupił - cóż zdarza się ale ważne, że miał dobre intencje! Zgadzam się z nim - szeregowy urzędnik oddelegowany z pracy do gościnnej roli "widza"? Dobrzy żart. Cały urząd Towalewska mogła oddelegować, a nie swojego partyjnego kolegę! Ludzie proszę - opamiętajcie się! Czy Wy nie widzicie jaka buta tryska z Towalewskiej? Zalewski dał sygnał, że będzie patrzył urzędowi na ręce! Jako jedyny miał jaja, aby to poruszyć. Owszem - moment zły, nie wypadało na pierwszej sesji jednak niech patrzy i punktuje .. jeśli będzie miał rację to ja mu kibicuję.[/quote]
Wajer Zalewski myśli ,że jest pracownikiem UM....

18:34, 02.12.2014
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

walczaninwalczanin

15 10

[quote name="Marek"]i bardzo dobrze, że w Zalewski vel Wajer został radnym,i mała uwaga ! nowych radnych nie należy pouczać , a nauczać panie przewodniczący- tak jest sympatyczniej, po ludzku :)nowi Radni- nie dajcie się ![/quote]
To , że Zalewski Wajer został radnym to wstyd dla Walcza

18:38, 02.12.2014
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

AgaAga

23 7

Wajer Zalewski myśli ,że jest pracownikiem UM....[/quote]
Tak jak mówił, że był pracownikiem PWSZ :-) - pracował jako szatniarz :-)

18:48, 02.12.2014
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

KloKlo

22 1

[quote name="Lukrecja"]Jako jedyny zauważył ,że pracownik ma pracować i w godzinach urzędowania siedzieć za biurkiem , a nie być widzem na sesji.[/quote]
Czyli połowa radnych w tym czasie powinna pracować w swoich macierzystych zakładach pracy, a nie w UM. :D A może "widz", aby stanąć na balkonie musi okazać zaświadczenie z pracy, że jest na urlopie?
Popieram propozycję, aby sesje odbywały się po szesnastej.

18:56, 02.12.2014
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

wyborcawyborca

5 3

Niech radni zajmą się nepotyzmem, szczególnie w wałeckich szkołach. Praca tam jest ale dla swoich!!!!

11:31, 03.12.2014
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

WałczaninWałczanin

2 3

[quote name="wyborca"]Niech radni zajmą się nepotyzmem, szczególnie w wałeckich szkołach. Praca tam jest ale dla swoich!!!![/quote]
Radni? A co oni mają do tego???
Radny nie ma żadnej mocy, poza ustawodawczą lub opiniującą . To dyrektorzy zatrudniają ewentualnie na"życzenie"burmistrza.

13:56, 03.12.2014
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

wyborcawyborca

3 1

[quote name="Wałczanin"][quote name="wyborca"]Niech radni zajmą się nepotyzmem, szczególnie w wałeckich szkołach. Praca tam jest ale dla swoich!!!![/quote]
Radni? A co oni mają do tego???
Radny nie ma żadnej mocy, poza ustawodawczą lub opiniującą . To dyrektorzy zatrudniają ewentualnie na"życzenie"burmistrza.[/quote]
Ale mają prawo zadawać pytania Burmistrzowi, któremu szkoły podlegają!!

16:18, 03.12.2014
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

mikołaj świętymikołaj święty

9 7

fajnie się czyta wasze wpisy itak zastanawiam sie skąd tyle nienawiści do Adriana Zalewskiego?chyba ze to wpisy od kolegów z sld.A co to obywatela Gniota -prawej reki pani B.T. to zawsze miał 2 lewe ręce do roboty,nie na darmo kończył szkołę polityczną w Moskwie.Zapraszam wszystkich do sądu 14 grudnia gdzie na ławie oskarżonych zasiądzie obywatelka B.T.-

18:59, 03.12.2014
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

AtkaAtka

6 4

[quote name="Ania"]Oczywiście, że ?radny ma prawo oczekiwać i wymagać?. Uważam, że to jego obowiązek.[/quote]
radny, to powinien doradzać i to mądrze a nie wymagać... nie po to wybieraliśmy radnych, żeby za duże pieniążki tylko się szarogęsili i nosa zadzierali a nic mądrego nie raczyli zrobić!

21:07, 03.12.2014
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

poetapoeta

7 4

Wybory podsumowując 2014 to jedna wielka porażka przykład lokalu wyborczego dolne miasto szkoła obsadzona prac. P. Terefenko ręce opadają bo pani startowała z tego okręgu i nikt mi nie powie ze wałków nie było i takich mamy teraz radnych

22:12, 03.12.2014
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

lesiolesio

7 6

[quote name="mikołaj święty"]fajnie się czyta wasze wpisy itak zastanawiam sie skąd tyle nienawiści do Adriana Zalewskiego?chyba ze to wpisy od kolegów z sld.A co to obywatela Gniota -prawej reki pani B.T. to zawsze miał 2 lewe ręce do roboty,nie na darmo kończył szkołę polityczną w Moskwie.Zapraszam wszystkich do sądu 14 grudnia gdzie na ławie oskarżonych zasiądzie obywatelka B.T.-[/quote]
A to ciekawe, że 14 grudnia. Zwłaszcza, ze to niedziela. Jakieś dziwne wiadomości masz.
A co do Zalewskiego - jaki jest, każdy widzi.

06:47, 04.12.2014
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

karolkarol

7 7

jakie to smutne, szczekacie na Adriana, który nic złego wam nie zrobił, tak to jest w tej mieścinie: jeden baran beknie, a za nim całe stado baranów. Nie jego poczynaniom się przyglądajcie, tylko burmistrzowej, ja na przykład czekam na Aniołka na promce , który leży w magazynie UM...dłuuuugo leży

18:11, 04.12.2014
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

jerzyjerzy

0 1

Radna Ogonowska popisała się swoim intelektem. Wiedziała,że zdjęcie wniosku Burmistrza o podwyżki wody zaowocuje jego wejściem w życie. Jeśli tego nie wiedziała i chciała przypodobać się wyborcom zdejmując wniosek z obrad rady to popisała się debilizmem. Nie zna ustawy o samorządzie. I to jest jej dbałość o rodziny wielopokoleniowe i wielodzietne. Uniwersytet chyba skończyła za masełko :eek:

16:15, 12.01.2015
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

LiberałLiberał

0 0

Jeśli "stowarzyszenie", które ma OFICJALNIE ;P 20 członków wprowadza do rady miasta Wałcza własnych przedstawicieli, to zastanawiam się, kto tak naprawdę za nim stoi, że ma takie poparcie?

14:20, 30.10.2015
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

????

0 0

[quote name="Liberał"]Jeśli "stowarzyszenie", które ma OFICJALNIE ;P 20 członków wprowadza do rady miasta Wałcza własnych przedstawicieli, to zastanawiam się, kto tak naprawdę za nim stoi, że ma takie poparcie?[/quote]

Ciekawi mnie jakie Stowarzyszenie masz na myśli?

09:35, 02.11.2015
Odpowiedzi:0
Odpowiedz


Dodaj komentarz

🙂🤣😐🙄😮🙁😥😭
😠😡🤠👍👎❤️🔥💩 Zamknij

Użytkowniku, pamiętaj, że w Internecie nie jesteś anonimowy. Ponosisz odpowiedzialność za treści zamieszczane na portalu extrawalcz.pl. Dodanie opinii jest równoznaczne z akceptacją Regulaminu portalu. Jeśli zauważyłeś, że któraś opinia łamie prawo lub dobry obyczaj - powiadom nas [email protected] lub użyj przycisku Zgłoś komentarz

0%