W niniejszym rozdziale omawiamy różne rodzaje działań marketingowych. Kolejnym ważnym narzędziem, bez którego ciężko się obejść prowadząc firmę jest marketing szeptany (WoMM), który znany jest również jako buzz marketing. Marketing szeptany jest specyficzną formą marketingu. Polega on na prowadzeniu komunikacji z użytkownikami w Internecie. Komunikacja odbywa się tutaj na różnych forach, blogach i portalach. Coraz popularniejsza staje się również komunikacja w social media, na różnych grupach. Buzz marketing jest chyba najbardziej niedocenianym narzędziem marketingowym. Nie jest to narzędzie wielkozasięgowe, raczej przypomina skalpel niż wystrzał z armaty. Dzięki temu narzędziu, precyzyjnie jesteśmy w stanie dotrzeć do tych osób, które wyrażają swoje zainteresowanie danym tematem. Takim użytkownikom polecamy konkretne rozwiązanie – podejmujemy z nim dialog, efektem którego jest sprzedaż i darmowa kasa za rejestrację bez depozytu.