To koniec marki Twitter. Zniknie charakterystyczny błękitny ptak, a sama platforma będzie funkcjonować pod nową nazwą.
Elon Musk właściciel Twittera poinformował o drastycznych zmianach, jakie czekają popularną platformę.
Od teraz platforma ma nazywać się "X", a logo ma nazwiązywać do tej właśnie litery.
- To prawdopodobnie ostatnie chwile, gdy tweetujemy i poruszamy się w błękitnym środowisku serwisu. Wkrótce będziemy "exować", bo Elon Musk już szuka odpowiedniego czasownika. Trochę demonicznie wygląda ta krystalizujaca się identyfikacja wizualna - ocenia doktor Miłosz Babecki z Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie.
Dzień dobry Twitterowicze ???☕ To prawdopodobnie ostatnie chwile, gdy tweetujemy i poruszamy się w błękitnym środowisku serwisu. Wkrótce będziemy "exować", bo @elonmusk już szuka odpowiedniego czasownika. Trochę demonicznie wygląda ta krystalizujaca się identyfikacja…
— Miłosz Babecki, PhD (@MeewoshE) July 24, 2023
Amerykański biznesmen już pół roku temu zmienił oficjalną nazwę firmy z Twitter Inc. na X Corp. Mimo to identyfikacja wizualna oparta na błękitnym ptaku wciąż była wykorzystywana.
Teraz wiodącym kolorem ma być czerń.
- To niezwykle rzadka rzecz, w życiu lub biznesie, że dostajesz drugą szansę na zrobienie kolejnego, wielkiego wrażenia. Twitter już raz tego dokonał, zmieniając sposób, w jaki się komunikujemy. Teraz X pójdzie jeszcze dalej i przekształci globalny rynek - wskazuje Linda Yaccarino, dyrektor generalny Twittera.
Yaccarino dodaje, że X to przyszłość nieograniczonej interaktywności. Nowy portal ma być skoncentrowany na audio, wideo, przesyłaniu wiadomości, płatnościach/bankowości - tworząc globalny rynek pomysłów, towarów, usług i możliwości.
Brak komentarza, Twój może być pierwszy.
Dodaj komentarz