Zamknij
Sprzątanie pomieszczeń biurowych i administracyjnych polegające na : odkurzaniu sprzętu i mebli oraz ich czyszczenie , odkurzaniu i czyszczeniu wykładziny dywanowej , odkurzaniu i myciu podłóg, myciu drzwi, opróżnianiu pojemników na śmieci i pojemników niszczarki do papieru, mycia okien wg. Potrzeb. W skład pomieszczeń biurowych i administracyjnych wchodzą : biuro komendanta I zastępcy komendanta powiatowego PSP, biuro sekcji ds., organizacji i kadr , biuro sekcji ratowniczo-gaśniczej , biuro kwatermistrzowsko-techniczne , sala sztabowa, sala konferencyjna , pomieszczenie kancelarii tajnej ( w terminie uzgodnionym), świetlica , pomieszczenie powielarni , pomieszczenie kuchenne , pokój wypoczynkowy , klatka schodowa Sprzątanie pomieszczeń WC znajdujących się na I piętrze Komendy Sprzątanie pomieszczeń WC znajdujących się na parterze Komendy , na czas działania Zintegrowanego Punktu Alarmowo Dyspozycyjnego Lasów Państwowych w Komendzie Powiatowej PSP w Wałczu, w okresie marzec październik Mycie naczyń po uroczystościach organizowanych w Komendzie
StPr/25/0340
data rozpoczęcia pracy od 01.10.2025
wynagrodzenie od 2 755,10 PLN

przygotowanie warzyw i owoców pomoc w przygotowywaniu posiłków pomoc w przygotowaniu jadłospisów dbanie o porządek w miejscu pracy
StPr/25/0338
data rozpoczęcia pracy od 01.10.2025
wynagrodzenie od 2 755,10 PLN

zapoznanie z obsługą maszyn czyszczących poznanie zasad gospodarowania środkami czystości praca porządkowe i utrzymania czystości
StPr/25/0339
data rozpoczęcia pracy od 01.10.2025
wynagrodzenie od 2 755,10 PLN

prace ogólnobudowlane
StPr/25/0337
data rozpoczęcia pracy od 22.09.2025
wynagrodzenie od od 5 365,90 PLN

utrzymywanie w należytej czystości przydzielonych do sprzątania pomieszczeń, najbliższego otoczenia przed wejściem do budynków; stałe doglądanie i uzupełnianie braków środków związanych z utrzymaniem czystości w pomieszczeniach higieniczno-sanitarnych i biurach; wygaszenie świateł, zamknięcie okien i drzwi w pomieszczeniach oraz zabezpieczenie budynków uczelni po zakończeniu pracy; właściwe i oszczędne używanie powierzonego sprzętu i środków potrzebnych do utrzymania czystości; zgłaszanie przełożonemu zauważonych awarii, uszkodzeń w urządzeniach i pomieszczeniach. współpraca z pozostałymi pracownikami sprzątającymi i technicznymi, poprzez natychmiastowe reagowanie na bieżące potrzeby przez nich zgłoszone; zgłaszanie przełożonemu zapotrzebowania na środki czystości; - wykonywanie innych czynności zleconych przez przełożonego
StPr/25/0336
data rozpoczęcia pracy od 01.10.2025
wynagrodzenie od od 4 666 PLN

Prowadzi kontrole roślin, produktów roślinnych i przedmiotów w celu ustalenia występowania agrofagów kwarantannowych. Ocenia stan zagrożenia roślin oraz ustalenie metod i terminów zwalczania agrofagów kwarantannowych, niekwarantannowych a także zapobiegania ich rozprzestrzenianiu się. Pobiera próby roślin, produktów roślinnych lub przedmiotów na obecność agrofagów kwarantannowych. Prowadzi rejestr przedsiębiorców wynikający z przepisów obowiązującego prawa. Przygotowuje dokumentacje do wydania decyzji w sprawie zwalczania agrofagów kwarantannowych oraz sporządza informacje w obszarze swojego oddziału.
StPr/25/1601
data rozpoczęcia pracy od 01.10.2025
wynagrodzenie od od 4 967,95 PLN

przygotowywanie posiłków
StPr/25/0333
data rozpoczęcia pracy od 02.09.2025
wynagrodzenie od od 2 333 PLN

WYKONYWANIE PRAC NAPRAWCZO OBSŁUGOWYCH I KONSERWACYJNYCH, NAPRAWA USZKODZEŃ INSTALACJI ELEKTRYCZNYCH, OCENA STANU TECHNICZNEGO UKŁADÓW ELEKTRONICZNYCH POJAZDÓW.
StPr/25/0332
data rozpoczęcia pracy od 20.10.2025
wynagrodzenie od od 4 940 PLN

przygotowywanie posiłków
StPr/25/0326
data rozpoczęcia pracy od 08.09.2025
wynagrodzenie od od 30,50 PLN

-Sporządzanie potraw, -Drobne prace na potrzeby hotelarskie.
StPr/25/0323
data rozpoczęcia pracy od 01.09.2025
wynagrodzenie od od 4 666 PLN