Osoba na tym stanowisku:
Prowadzi kancelarię ogólną KP PSP w Wałczu, rejestruje i rozdziela pisma, przyjmuje pocztę w systemie tradycyjnym oraz Elektronicznym Systemie Zarządzania Dokumentacją.
Organizuje pracę sekretariatu, obsługę interesantów i gości komendanta i jego zastępcy.
Przygotowuje pisma i dokumenty z zakresu działania stanowiska pracy, opracowuje pisma i życzenia okolicznościowe, wystawia delegacje służbowe.
Koordynuje procesy kontroli zarządczej w KP PSP w Wałczu.
Organizuje system i koordynuje przebieg kontroli wewnętrznej komórek organizacyjnych KP PSP w Wałczu.
Realizuje zadania z zakresu planowania pracy KP PSP w Wałczu.
Opracowuje i ewidencjonuje zarządzenia, decyzje, rozkazy, instrukcje i wytyczne komendanta powiatowego PSP.
Opracowuje propozycje zmian struktur wewnątrz organizacyjnych komendy powiatowej PSP oraz analizuje stan przyznanych etatów.
Organizuje odprawy służbowe, narady i konferencje z udziałem komendanta powiatowego PSP.
Prowadzi ewidencję pieczęci i stempli służbowych.
Realizuje zadania z zakresu skarg i wniosków, prowadzi ewidencję przyjęć interesantów w sprawach skarg i wniosków.
Prowadzi archiwum zakładowe KP PSP w Wałczu i sprawy związane z archiwizacją dokumentów tj. przyjmowanie dokumentów do archiwum, udostępnianie dokumentów i brakowanie dokumentów.
StPr/25/0402
data rozpoczęcia pracy od 01.01.2026
wynagrodzenie od od 5 300 PLN