Zamknij

Kierownik Działu Zamówień Publicznych

Nr oferty: StPr/20/0154Dodane przez: Powiatowy Urząd Pracy w Wałczu

Warunki pracy i płacy
Miejsce pracy: Kołobrzeska 44, 78-600 Wałcz, powiat: wałecki, woj: zachodniopomorskie
Zakres obowiązków: Kierownik Działu Zamówień Publicznych
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Data rozpoczęcia: 01.06.2020
Wynagrodzenie brutto: od 2 600 PLN
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Wymagania konieczne
Wykształcenie:
  • wyższe (w tym licencjat)
    Pozostałe wymagania
    Inne wymagania: Wymagania niezbędne: -wykształcenie wyższe magisterskie o specjalności prawniczej, ekonomicznej lub inżynieryjnej, -minimum 4 lata pracy związanej z przeprowadzaniem zamówień publicznych,
    Dane pracodawcy:
    Pracodawca: 107 SZPITAL WOJSKOWY Z PRZYCHODNIĄ WAŁCZ
    Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
    Adres: Kołobrzeska 44, 78-600 Wałcz, powiat: wałecki, woj: zachodniopomorskie
    Osoba do kontaktu: Krystyna Lemiech
    Numer telefonu: 261 47 28 23
    E-mail: [email protected]
    Język aplikacji: polski
    Wymagane dokumenty: List motywacyjny, Życiorys (CV), Kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie, kwalifikacje oraz doświadczenie zawodowe. Oświ
    Sposób kontaktu
    przekazania dokumentów:
    prowadzenie szczegółowej dokumentacji pracowniczej (teczki personalne, karty wynagrodzeń i zasiłków chorobowych, ewidencja czasu pracy); sporządzanie umów o pracę, wypowiedzeń umów o pracę, wystawianie świadectw pracy; sporządzanie umów cywilnoprawnych (umowy o dzieło, umowy zlecenie) dla zleceniobiorców; sporządzanie list płac, odprowadzanie składek ZUS i podatku dochodowego od osób fizycznych; rozliczanie umów o dzieło i umów zlecenie; sporządzanie deklaracji do ZUS, Urzędu Skarbowego, GUS, PFRON; rozliczanie delegacji pracowniczych; ewidencja i rozliczanie urlopów pracowniczych; ewidencja zwolnień lekarskich; nadzór nad lekarskimi badaniami okresowymi pracowników; organizowanie i nadzór nad szkoleniami z zakresu BHP; wystawianie zaświadczeń o zatrudnieniu i zarobkach; udzielanie pracownikom informacji z zakresu prawa pracy i ubezpieczeń społecznych; prowadzenie dokumentacji oraz spraw związanych z wykorzystaniem środków z Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych; sporządzanie wymaganych przepisami sprawozdań, zestawień i raportów; współpraca w zakresie przygotowywania grafików pracy (pracowników zmianowych); prowadzenie zagadnień z zakresu wykonywania przepisów ustawy o ochronie danych osobowych; przygotowywanie i pisanie pism dotyczących spraw pracowniczych, awansów zawodowych, zaświadczeń o zatrudnieniu, nagród jubileuszowych itp.; współpraca z Powiatowym Urzędem Pracy w zakresie organizacji staży, prac interwencyjnych itp.; prowadzenie ewidencji podróży służbowych pracowników; rozliczanie wyjść służbowych i prywatnych pracowników; koordynowanie kontroli zarządczej; zapewnianie zapoznania osób upoważnionych do przetwarzania danych osobowych z przepisami o ochronie danych osobowych; prowadzenie sekretariatu dyrektora Domu Pomocy Społecznej.
    StPr/20/0162
    data rozpoczęcia pracy od 01.06.2020
    wynagrodzenie od od 3 000 PLN

    montaż instalacji elektrycznej, teletechnicznych, fotowoltanicznych, wykonywanie dokumentacji wykonawczych i podwykonawczych.
    StPr/20/0157
    data rozpoczęcia pracy od 01.04.2020
    wynagrodzenie od od 2 600 PLN

    Ogólny zakres wymaganych zadań na stanowisku: Przyjmowanie i realizowanie zamówień na oddziały szpitalne. Nadzór nad prawidłowością i ciągłością dostaw do magazynu aptecznego. Miesięczna analiza termi
    StPr/20/0156
    data rozpoczęcia pracy od 01.04.2020
    wynagrodzenie od od 2 600 PLN

    Specjalista do spraw zamówień publicznych
    StPr/20/0155
    data rozpoczęcia pracy od 01.04.2020
    wynagrodzenie od od 2 600 PLN

    Kierownik Działu Zamówień Publicznych
    StPr/20/0154
    data rozpoczęcia pracy od 01.06.2020
    wynagrodzenie od od 2 600 PLN

    Kierownik Działu Kadr
    StPr/20/0153
    data rozpoczęcia pracy od 01.04.2020
    wynagrodzenie od od 2 600 PLN

    - wykonywanie czynności związanych z prowadzeniem akt spraw sądowych oraz urządzeń ewidencyjnych służacych do ich rejestrowania, - przygotowanie akt do archiwum, - przygotowanie akt do brakowania, - r
    StPr/20/0149
    data rozpoczęcia pracy od 20.04.2020
    wynagrodzenie od 1 033,7 PLN

    sprzątanie pomieszczeń
    StPr/20/0147
    data rozpoczęcia pracy od 13.03.2020
    wynagrodzenie od od 650 PLN

    produkcja mebli
    StPr/20/0129
    data rozpoczęcia pracy od 16.03.2020
    wynagrodzenie od od 2 600 PLN


    © extrawalcz.pl | Prawa zastrzeżone