Sprzątanie pomieszczeń biurowych i administracyjnych polegające na : odkurzaniu sprzętu i mebli oraz ich czyszczenie , odkurzaniu i czyszczeniu wykładziny dywanowej , odkurzaniu i myciu podłóg, myciu drzwi, opróżnianiu pojemników na śmieci i pojemników niszczarki do papieru, mycia okien wg. Potrzeb. W skład pomieszczeń biurowych i administracyjnych wchodzą : biuro komendanta I zastępcy komendanta powiatowego PSP, biuro sekcji ds., organizacji i kadr , biuro sekcji ratowniczo-gaśniczej , biuro kwatermistrzowsko-techniczne , sala sztabowa, sala konferencyjna , pomieszczenie kancelarii tajnej ( w terminie uzgodnionym), świetlica , pomieszczenie powielarni , pomieszczenie kuchenne , pokój wypoczynkowy , klatka schodowa
Sprzątanie pomieszczeń WC znajdujących się na I piętrze Komendy
Sprzątanie pomieszczeń WC znajdujących się na parterze Komendy , na czas działania Zintegrowanego Punktu Alarmowo Dyspozycyjnego Lasów Państwowych w Komendzie Powiatowej PSP w Wałczu, w okresie marzec październik
Mycie naczyń po uroczystościach organizowanych w Komendzie
StPr/25/0340
data rozpoczęcia pracy od 01.10.2025
wynagrodzenie od 2 755,10 PLN