Zamknij

Spawacz

Nr oferty: StPr/20/0868Dodane przez: Powiatowy Urząd Pracy w Pile

Warunki pracy i płacy
Miejsce pracy: Wałcz, powiat: wałecki, woj: zachodniopomorskie
Zakres obowiązków: Spawanie elementów metalowych i konstrukcji metalowych i stalowych, używanie elektronarzędzi; używanie spawarki, szlifierki, wiertarki, szlifierki stołowej. Zagwarantowany dojazd z Piły do miejsca pracy.
Rodzaj umowy: Umowa o pracę w zastępstwie
Wymiar etatu: 1
Zmianowość: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Data rozpoczęcia: 16.10.2020
Wynagrodzenie brutto: od 2 600 PLN
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Wymagania konieczne
Wykształcenie:
  • podstawowe
    Uprawnienia:
    • spawalnicze
      Pozostałe wymagania
      Inne wymagania: wykształcenie minimum podstawowe, uprawnienia spawalnicze
      Dane pracodawcy:
      Pracodawca: kontakt przez PUP
      Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
      Adres: al. Niepodległości 24, 64-920 Piła, powiat: pilski, woj: wielkopolskie
      Osoba do kontaktu: Doradca klienta
      Numer telefonu: 067 215 11 27
      E-mail:
      Język aplikacji: polski
      Wymagane dokumenty: skierowanie do pracodawcy
      Sposób kontaktu
      przekazania dokumentów:
      obsługa kotłów centralnego ogrzewania wraz z oprzyrządowaniem - zasypywanie kotła opałem, czyszczenie ruszt
      StPr/20/0539
      data rozpoczęcia pracy od 01.11.2020
      wynagrodzenie od od 2 600 PLN

      Wykonywanie zleceń na terenie całej Polski polegających na pracach pomocniczych przy obsłudze maszyn i urządzeń do produkcji profili
      StPr/20/0537
      data rozpoczęcia pracy od 20.11.2020
      wynagrodzenie od od 2 720 PLN

      Spawanie elementów metalowych i konstrukcji metalowych i stalowych, używanie elektronarzędzi; używanie spawarki, szlifierki, wiertarki, szlifierki stołowej. Zagwarantowany dojazd z Piły do miejsca pracy.
      StPr/20/0868
      data rozpoczęcia pracy od 16.10.2020
      wynagrodzenie od od 2 600 PLN

      -prowadzenie szczegółowej dokumentacji pracowniczej (teczki personalne, karty wynagrodzeń i zasiłków chorobowych, ewidencja czasu pracy); -sporządzanie umów o pracę, wypowiedzeń umów o pracę, wystawianie świadectw pracy; -sporządzanie umów cywilnoprawnych (umowy o dzieło, umowy zlecenie) dla zleceniobiorców; -porządzanie list płac, odprowadzanie składek ZUS i podatku dochodowego od osób fizycznych; -rozliczanie umów o dzieło i umów zlecenie; -sporządzanie deklaracji do ZUS, Urzędu Skarbowego, GUS, PFRON; -rozliczanie delegacji pracowniczych; -ewidencja i rozliczanie urlopów pracowniczych; -ewidencja zwolnień lekarskich; -nadzór nad lekarskimi badaniami okresowymi pracowników; -organizowanie i nadzór nad szkoleniami z zakresu BHP; -wystawianie zaświadczeń o zatrudnieniu i zarobkach; -udzielanie pracownikom informacji z zakresu prawa pracy i ubezpieczeń społecznych; -prowadzenie dokumentacji oraz spraw związanych z wykorzystaniem środków z Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych; -sporządzanie wymaganych przepisami sprawozdań, zestawień i raportów; -współpraca w zakresie przygotowywania grafików pracy (pracowników zmianowych); -prowadzenie zagadnień z zakresu wykonywania przepisów ustawy o ochronie danych osobowych; -przygotowywanie i pisanie pism dotyczących spraw pracowniczych, awansów zawodowych, zaświadczeń o zatrudnieniu, nagród jubileuszowych itp.; -współpraca z Powiatowym Urzędem Pracy w zakresie organizacji staży, prac interwencyjnych itp.; -prowadzenie ewidencji podróży służbowych pracowników; -rozliczanie wyjść służbowych i prywatnych pracowników; -koordynowanie kontroli zarządczej; -zapewnianie zapoznania osób upoważnionych do przetwarzania danych osobowych z przepisami o ochronie danych osobowych; -prowadzenie sekretariatu dyrektora Domu Pomocy Społecznej.
      StPr/20/0532
      data rozpoczęcia pracy od 01.11.2020
      wynagrodzenie od od 3 500 PLN

      -aktywna sprzedaż -obsługa klienta -doradztwo
      StPr/20/0533
      data rozpoczęcia pracy od 16.10.2020
      wynagrodzenie od od 2 600 PLN

      -naprawa ogumienia, -wymiana opon, -dojazd do klienta
      StPr/20/0530
      data rozpoczęcia pracy od 01.01.2021
      wynagrodzenie od od 2 800 PLN

      obsługa komputera, kasy, prace magazynowe, obsługa klienta, obsługa wózka widłowego , mieszanie farb
      StPr/20/0524
      data rozpoczęcia pracy od 13.10.2020
      wynagrodzenie od od 3 300 PLN

      Prace ogólnobudowlane w tym prace wykończeniowe)
      StPr/20/0522
      data rozpoczęcia pracy od 10.10.2020
      wynagrodzenie od od 2 600 PLN

      -praca biurowa -wykonywanie sprawozdań , planów , przygotowywanie prezentacji multimedialnych , prowadzenie ewidencji
      StPr/20/0521
      data rozpoczęcia pracy od 01.11.2020
      wynagrodzenie od od 3 000 PLN

      Podstawowym zadaniem terapii zajęciowej dzieci niepełnosprawnych jest doskonalenie nowych umiejętności obejmujących aktywność fizyczną i poznawczą, zwiększanie ich samodzielności i zabawy w grupie rówieśniczej. Potrzeba podejmowania określonych działań z zakresu terapii zajęciowej wynika z fizycznych i psychicznych dysfunkcji , np. U dzieci z zaburzoną motoryką małą praca powinna być ukierunkowana na poprawę chwytu i funkcji ręki, poprzez udział w zajęciach i wykonywanie odpowiednich ruchów, ze zwróceniem uwagi na koordynację ruchów i ich dokładność. U dzieci z upośledzoną motoryką dużą proponowane zajęcia powinny poprawiać równowagę oraz wpływać na utrzymywanie poprawnej pozycji podczas pracy. W przypadku zaburzeń społecznych udział w zajęciach powinien poprawiać zaufanie i wzajemny szacunek, ze zwróceniem uwagi na współpracę w grupie i z terapeutą. U osób z zaburzeniami poznawczymi korzystne są wszelkie formy nauki i gier, doskonalące sposób myślenia i umiejętność utrzymania i koncentrowania uwagi, wykorzystujące wyobraźnię i promujące twórczą kreatywność. Wszystkie zajęcia powinny uwzględniać wiek rozwojowy, a także rodzaj niepełnosprawności dziecka.
      StPr/20/0519
      data rozpoczęcia pracy od 06.10.2020
      wynagrodzenie od 3 210 - 4 210 PLN