Przedstawienie firmy na eventach bądź konferencjach wymaga starannego planowania i przygotowania, aby w pełni wykorzystać okazję do nawiązania cennych kontaktów biznesowych. Wynajem lady recepcyjnej to jeden z elementów, który może przyczynić się do sukcesu Twojego stoiska podczas takiej imprezy. W tym artykule przedstawimy kilka powodów, dla których warto wynająć ladę recepcyjną na imprezę branżową.
Lada recepcyjna może okazać się bardzo istotną częścią stoiska. Ten element wyposażenia jest zapisany w świadomości odbiorców jako miejsce, gdzie można podejść i poprosić o informację. W końcu tak to działa w urzędach, przychodniach, hotelach i innych miejscach użytku publicznego. Gdy zaopatrujesz się w ladę recepcyjną, dajesz tym samym do zrozumienia, że jesteś w gotowości, by udzielić odpowiedzi na nurtujące pytania. Istnieje zatem prawdopodobieństwo, że goście staną się bardziej skorzy, by podejść i rozwiać swoje wątpliwości. Innymi słowy, Twoja firma będzie wtedy postrzegana jako bardziej profesjonalna i doskonale przygotowana do swojej roli.
Lada recepcyjna to nie tylko element dekoracyjny, ale również bardzo praktyczny. Może służyć jako miejsce do przechowywania ulotek, katalogów, wody i innych materiałów promocyjnych. Pracownicy będą tam mieli do dyspozycji szeroki blat oraz szereg przegródek, dzięki czemu będzie można posegregować wszystkie broszury. Porządek na stoisku sprawia, że dokładnie wiesz, gdzie należy czego szukać. W ten sposób jesteś w stanie sprawniej obsługiwać klientów. Jest to szczególnie ważne podczas wydarzeń masowych, gdzie zwykle panuje duży chaos.
Lada recepcyjna to stosunkowo duży mebel. Przestronny przód aż się prosi o wyeksponowanie materiałów podkreślających identyfikację wizualną Twojej firmy. Możesz tam zamieścić także logo i dodać slogan, którym posługujesz się w działaniach marketingowych. W ten sposób zyskasz dodatkowy kanał oddziaływania na odbiorców. Jednocześnie goście nie będą mieli żadnych wątpliwości odnośnie do tego, z jaką marką mają do czynienia. Informacje zamieszczone na ladzie będą jasno wskazywać na Twoją markę. Jeżeli ktoś będzie chodzić po hali i rozglądać się konkretnie za Twoją firmą, staniesz się dla takiej osoby zauważalny już z daleka. Poza tym klarowna komunikacja ograniczy napływ przypadkowych odbiorców. W efekcie skupisz się tylko na osobach, którym faktycznie możesz zaoferować wsparcie.
Lada recepcyjna może służyć do budowania relacji z klientami. To miejsce, gdzie można rozmawiać, zadawać pytania i rejestrować ich wizyty. Dzięki temu można zbierać cenne informacje o potrzebach i oczekiwaniach klientów, co pozwala na dalszą personalizację oferty.
Pozornie mogłoby się wydawać, że lada targowa stanowi zbyt duży mebel, aby zabierać go ze sobą na event. Warto mieć jednak na uwadze, że nie jest to dokładnie taki element wyposażenia, jaki znasz z urzędów albo szpitali. Lady wystawiennicze w wersji przystosowanej do targów branżowych są bardziej kompaktowe, a przez to też mobilniejsze.
Poza tym nie musisz od razu kupować takich mebli na własność i samodzielnie ich transportować. Znacznie rozsądniejszym rozwiązaniem będzie wynajem lad recepcyjnych. W tej sytuacji wystarczy dogadać się z firmą, która zajmuje się wypożyczaniem mebli na imprezy. Takie usługi od 15 lat świadczy marka Movement. Ma ona do dyspozycji różne warianty kształtu konstrukcji. Może być ona bardziej kwadratowa, kanciasta czy też podłużna. Wybierz wariant, który najlepiej oddaje Twoje potrzeby estetyczne i funkcjonalne. Gdy zdecydujesz się na współpracę, lada targowa zostanie wówczas dostarczona w wyznaczony miejsce, a później zdemontowana i zabrana z powrotem. Dzięki temu będziesz mógł w pełni skupić się na tym, żeby zrealizować swoje cele biznesowe podczas imprezy.