Zamknij

Jak zaprojektować stoisko handlowe?

00:00, 22.07.2022 | materiał partnera

Projektowanie stoisk handlowych to praca, która wymaga ogromnej wiedzy i doświadczenia z klientami komercyjnymi. Każdy z nich chce być wyjątkowy i wyróżniać się na tle swojej konkurencji. Studio projektowe musi zadać o aspekt funkcjonalności i użyteczności takiego miejsca, ale również odpowiednio dopasować estetykę i jakość materiałów. Wzorowa praca projektantów może podnieść poziom sprzedaży produktów z naszej oferty, dlatego warto zaufać ich kompetencjom.  

Jakie znaczenie ma wygląd stoiska handlowego? 

Wygląd stoiska handlowego to przede wszystkim odniesienie do identyfikacji wizualnej marki. Dzięki temu jest ona rozpoznawalna i wyróżnia się. Większość stoisk jest projektowana z uwzględnieniem idei minimalizmu. Pozwala on na ulokowanie niezbędnych detali i logotypów, a dodatkowo nie zakłóca percepcji odbiorcy nadmiarem szczegółów. W projektowanie wizualizacji warto zaangażować profesjonalne studio projektowe, które zadba o wszystkie elementy i dodatkowo zapewni nam doradztwo specjalistów w zakresie marketingu i reklamy. Przykładowe projekty realizacji stoisk handlowych można przejrzeć na stronie internetowej https://tecon.poznan.pl

Dlaczego lokalizacja stosika handlowego powinna być dobrze przemyślana? 

Najczęściej wybieraną przez przodujące marki lokalizacją w centrach handlowych są miejsca pośrodku, przestrzenie, w których skupia się najwięcej ludzi oraz te najbliżej wejścia do budynku. Jeśli powitamy klientów naszym produktem już przy samym wejściu, może okazać się, że dokonają zakupu właśnie u nas, ponieważ nie będą mieli czasu lub siły na dalsze poszukiwania. Doświadczenie i badania społeczne pokazują jednak, że warto nieco oddalić się od wejścia, ponieważ wielu klientów lubi sprawdzić kilka wariantów, zanim dokona ostatecznego zakupu.  

Jakie elementy są atrakcyjne dla klientów? 

Dla klienta najważniejsza jest wygoda zakupów, dlatego musimy maksymalnie ułatwić mu dostęp do stoiska. Doskonałym elementem są krzesła, na których może usiąść i wysłuchać propozycji doradcy. Stoisko handlowe powinno być też widoczne i rozpoznawalne, dlatego warto zadbać o odpowiedni dobór kolorystyki. W zależności od tego co oferujemy, może być ona bardziej stonowana lub oparta na kontrastach i jaskrawych barwach. Musimy również pamiętać o tym, aby nie przesadzić z ilością kolorów. Optymalnym wyborem będzie połączenie ze sobą dwóch lub trzech odcieni.  

Istotnymi elementami, o które bez wątpienia zadbają pracownicy studia projektowego, któremu zlecimy wykonanie wizualizacji, jest między innymi oświetlenie. To właśnie ono wpływa na samopoczucie klienta oraz ekspozycję naszego produktu. Aby dobrze się prezentował, światło powinno mieć odpowiednie natężenie oraz padać pod jak najlepszym kątem. Warto przewidzieć także miejsce na broszury reklamowe, które pozwolą klientowi zapoznać się z naszą ofertą. Jeżeli mamy taka możliwość, dobrze jest wystawić także próbki oferowanych produktów. Wystawa powinna być dostępna dla wszystkich klientów, którzy   nasze stoisko handlowe. Musi   dobrze widoczna, aby każdy, kto przechodzi, mógł zobaczyć, co posiadamy w ofercie. Studio projektowe Tecon pomoże zrealizować nawet najbardziej wymagające projekty stoisk handlowych.  

(materiał partnera)
facebookFacebook
twitterTwitter
wykopWykop
0%