Zamknij

Daj się zobaczyć w sieci, czyli dlaczego pozycjonowanie stron internetowych jest tak ważne

10:15, 04.06.2019 artykuł sponsorowany Aktualizacja: 10:21, 04.06.2019

Pozycjonowanie stron internetowych to SEO (Search Engine Optimization). SEO polega na takim dostosowaniu stron czy serwisów, żeby pojawiały się jak najwyżej w wynikach wyszukiwania wyszukiwarek internetowych. Pozycjonowanie, to filar bez którego nie może obejść się marketing internetowy.

Podczas pozycjonowania agencja kreatywna optymalizuje stronę pod względem technologicznym oraz zawartych na niej treści. Celem agencji jest sprawienie, żeby wyszukiwarki, np. Google, polubiły twoją stronę i wyświetlały ją wyżej niż konkurentów. Wyniki w wyszukiwarkach nazywamy SERP (Search Engine Results Pages).

Wpisałeś w Google hasło “agencja SEO Warszawa”, wybrałeś firmę, która zdobyła twoje zaufanie. Czego możesz się spodziewać?

Agencja SEO - plan działania

Pierwszy krok, który robi agencja kreatywna, to audyt SEO. Agencja zbada podstawowe parametry serwisu. Sprawdzi, co może poprawić lub zmienić. Przyjrzy się m.in. rozwiązaniom technologicznym, tekstom, zdjęciom i filmom znajdującym się na witrynie, temu czy jest ona dostosowana do wyświetlania na urządzeniach mobilnych. Audyt SEO odpowie na pytania w jakim jesteś miejscu i w którą stronę powinieneś iść.

Po sprawdzeniu w jakiej formie jest twoja strona lub serwis, agencja marketingowa może zabrać się za danie główne. Pozycjonowanie stron internetowych polega na poprawie wyników wyszukiwania organicznego zwanego też naturalnym. Co to znaczy?

Aby poprawić twoje wyniki, agencja SEO nie będzie kupowała reklamy Google, linków sponsorowanych czy używała takich narzędzi, jak kampania adwords. Takie działania sprawiają, że linki do twojej strony pojawią się na stronie wyszukiwarki w miejscu przeznaczonym na płatną promocję. Owszem, to skuteczne i rekomendowane sposoby dotarcia do jeszcze większej liczby internautów. Doświadczona agencje reklamowe zachęcają do nich swoich klientów. Warto jednak pamiętać, że płatna promocja różni się od pozycjonowania - obok SEO jest częścią Search Engine Marketing (SEM) czyli całego marketingu w wyszukiwarkach internetowych.

Lepsze pozycjonowanie stron internetowych wymaga zazwyczaj podjęcia przez agencję interaktywną, taką jak D2M z Warszawy, szeregu działań:

  • poprawy dostępności witryny dla robotów Google,
  • odpowiedniego nasycenia treści słowami kluczowymi (haseł, które internauci wpisują w pasku wyszukiwania),
  • stworzenia zaplecza linków wysokiej jakości

To tylko przykład działań, które dadzą ci szansę zaistnienia w sieci. Doświadczona i sprawna agencja kreatywna dysponuje bogatym arsenałem narzędzi, jej pracownicy cały czas doskonalą swój warsztat i wiedzę, m.in. obserwując jak zmieniają się algorytmy wyszukiwarek internetowych.

Czy warto inwestować w SEO? Koszt pozycjonowania strony internetowej zwróci się. Dzięki agencji, która zadba o SEO, twoja strona czy serwis będą lepiej widoczne w internecie. Każda osoba odwiedzająca twoją witrynę, to potencjalny klient. Prawidłowy marketing internetowy to klucz do biznesowego sukcesu, przede wszystkim w e-commerce.

Walcząc o uwagę internautów warto postarać się o sprawdzonego sojusznika. Agencja D2M z Warszawy ma doświadczenie, wiedzę i rekomendacje. Swoim klientom zapewnia pozycjonowanie stron www, które owocuje większym ruchem na stronach i utrzymaniem na pierwszych miejscach na najatrakcyjniejszych dla nich frazach. To prosta i pewna droga do rozwoju biznesu firm współpracujących z agencją marketingową D2M.

Agencja reklamowa i interaktywna D2M z Warszawy to specjaliści, którzy pomagali poprawić pozycjonowanie stron internetowych klientów z Europy, Azji i Ameryki Południowej. Współpracowali z największymi i najbardziej wymagającymi. m.in. Orfilame, Unilever, Arval czy PGE. Agencja D2M łączy wiedzę, kompetencje, skuteczność z wypracowaną przez lata metodologią pracy, która pozwala dobierać najlepsze metody osiągania celów w wyznaczonym czasie.

(artykuł sponsorowany)
facebookFacebook
twitterTwitter
wykopWykop
0%