Zamknij

Pozycjonowanie firmowej strony - jak wybrać dobrą agencję SEO?

10:31, 13.08.2020 P.K Aktualizacja: 10:37, 13.08.2020
Skomentuj

Skuteczne pozycjonowanie strony pozwala poprawić jej widoczność w sieci. Strategię SEO można opracować jeszcze przed uruchomieniem witryny lub sięgnąć po nią na dowolnym etapie rozwoju serwisu. Działania zwiększające widoczność przyniosą pożądane efekty w postaci wysokiego miejsca w rankingu wyszukiwarki. Potrzeba jednak do tego szeregu analiz i wdrożeń, które pomoże przeprowadzić doświadczona agencja SEO. Czym kierować się przy jej wyborze?

Proces ofertowania w dobrej firmie pozycjonującej

Dobra firma pozycjonująca oferuje opiekę indywidualnego specjalisty, który pomoże wybrać najlepszą strategię oraz wdrożyć zalecenia optymalizacyjne. Zanim jednak zostaną podjęte ustalone działania, agencja SEO zaproponuje najlepszy system współpracy. Profesjonalny usługodawca umożliwia wybranie sposobu rozliczenia za pozycjonowanie strony spośród kilku modeli i nie zobowiązuje do zawierania długiej umowy.

Specjalista przedstawi też argumenty za i przeciw wybranym frazom kluczowym, skalę ich trudności oraz szacowany czas oczekiwania na osiągnięcie wysokiej pozycji. W dobrej agencji słowa kluczowe nie są dobierane przypadkowo, wyłącznie zgodnie z obowiązującymi trendami, lecz dopasowane do profilu firmy. W ich ustaleniu brana pod uwagę jest specyfika branży, a także konkurencyjność danego wyrażenia.

Sumienna analiza serwisu

W dobrej agencji pozycjonującej wstępna analiza zawartości witryny zostanie przeprowadzona jeszcze przed podpisaniem umowy na pozycjonowanie stron www. Aby określić skalę trudności fraz i móc zaproponować klientowi konkretne rozwiązania, specjalista SEO powinien zapoznać się ze specyfiką danej branży. Pozycjonowanie strony w Google opiera się na technicznej optymalizacji witryny, budowaniu atrakcyjnych treści oraz pozyskiwaniu jakościowych linków zwrotnych. Firma pozycjonująca powinna zadbać o szczegółową analizę każdego z tych aspektów, zidentyfikować problemy i wskazać, które elementy wymagają poprawy.

Czego nie robi dobra agencja pozycjonerska?

Na koniec nieco przekornie warto wspomnieć jeszcze o tym, czego nie zaproponuje nam dobra agencja SEO. Doświadczeni specjaliści doskonale wiedzą, jak złożonym procesem jest pozycjonowanie stron www. Właśnie dlatego nie obiecują swoim klientom konkretnej pozycji umiejscowionej w konkretnym czasie, ale dokładnie tłumaczą działania, które należy podjąć. Po osiągnięciu przez witrynę pożądanej pozycji profesjonalna agencja nie zawiesza swoich działań i analiz, ale na bieżąco monitoruje efekty i stale udoskonala wprowadzoną strategię. Dzięki temu może sprawnie reagować na zmiany w sieci i tym samym zapewnić klientowi większy ruch na stronie.

Pozycjonowanie strony w Google nie jest zestawem uniwersalnych działań. Każdy krok powinien zostać dostosowany do oczekiwań klienta oraz wymagań rynku, na którym funkcjonuje jego marka. Dobra firma SEO nie będzie narzucać określonych rozwiązań, lecz uwzględni cele biznesowe właściciela witryny. Właśnie dlatego należy kierować się jej doświadczeniem, zamiast sugerować się obietnicą szybkiego dotarcia strony na wysoką pozycję.

Artykuł przygotowany we współpracy z Artefakt.pl

(P.K)

Co sądzisz na ten temat?

podoba mi się 0
nie podoba mi się 0
śmieszne 0
szokujące 0
przykre 0
wkurzające 0
facebookFacebook
twitterTwitter
wykopWykop
komentarzeKomentarze

komentarz(0)

Brak komentarza, Twój może być pierwszy.

Dodaj komentarz

0%