Zakończyła się cisza wyborcza. Nasi dziennikarze ruszyli w teren badać nastroje poszczególnych komitetów - będziemy je na bieżąco relacjonować. Na tej stronie będziemy podawać także pierwsze nieoficjalne wyniki wyborów, zachęcamy do ich śledzenia. W kwestii technicznej, strona wymaga odświeżania (klawisz F5).
Godz. 21.22 Frekwencja na godzinę 17.30 nie wygląda niestety imponująco. Najniższa jest w gminie Mirosławiec 38,24 proc., w gminie miejskiej Wałcz wyniosła 39,15 proc., w gm. Tuczno 46,45 proc., a w gminie wiejskiej Wałcz 48,49 proc. W całym powiecie najwyższą frekwencję na tę porę odnotowano w gminie Człopa, gdzie wyniosła ona 52,75 proc.
Godz. 21.21 Marek Matela. Wieczór wyborczy KWW ?Alternatywa? zorganizowała w kawiarni ?Piwniczka?.
- Boję się wyniku, ale wierzę, że będę w drugiej turze. Nastroje mamy optymistyczne i czekamy z pokorą na wyniki. Smuci frekwencja. Pewnie wpływ miała na to pogoda, bo po południu zaczął padać deszcz - mówi kandydat ?Alternatywy?.
Godz. 21: 40 Paweł Suski: Wieczór wyborczy KWW Pawła Suskiego zorganizowano w restauracji ?Blue Moon?. Uczestniczą w nim nie tylko kandydaci, ale też ich rodziny i sympatycy.
- Nastroje dobre, jestem już wyluzowany i z pokorą czekam na wynik. Kampanię oceniam pozytywnie. Było spokojnie - mówi P. Suski. - Jestem zbudowany frekwencją, która wskazuje, że ludzie chcą zmian. Te wybory wzbudziły wiele emocji.
21:57 Za małe urny. Miejska Komisja Wyborcza w Wałczu nie odnotowała do tej pory poważniejszych incydentów i skarg. Okazało się tylko, że urny są za małe i trzeba było dostarczać kolejne, jednak wszystko odbyło się sprawnie i szybko.
21:58 Bogusława Towalewska: Komitet wyborczy ?Wspólnego Wałcza? zebrał się w Wałeckiej Spółdzielni Mieszkaniowej. Tam spotkali się kandydaci na radnych nie tylko z terenu miasta, ale też z powiatu.
- Wszyscy spięci, tak jak ja - wyznała kandydatka. - Po prostu czekamy. Początki kampanii były spokojne. Później zaczęło być nieco złośliwie. W kraju PiS odnotował niewielkie zwycięstwo, ale nie ma jeszcze wyników z dużych miast. Kiedy spłyną, może się okazać, że różnica będzie niewielka.
22:14 Jolanta Wegner: Członkowie KWW ?Niezależni? na wyniki czekają w siedzibie Klubu Współpracy Międzynarodowej.
- Wszyscy uśmiechnięci i pogodni, czekamy na wyniki - mówi J. Wegner. - Wykonaliśmy dobrą robotę, przygotowaliśmy się do egzaminu, więc nie musimy się bać. Kampania spokojna. Obawiałam się agresywnej, bywały gorsze. Nie interesowaliśmy się innymi komitetami. Dziwi mnie tak niska frekwencja.
22.24 Jerzy Goszczyński: Członkowie KWW Jerzego Goszczyńskiego oraz Prawa i Sprawiedliwości spotkali się w kawiarni ?Bettina?.
- Nastroje umiarkowanie optymistyczne. Kampania była bardzo spokojna, ale mało merytoryczna. Powinno być więcej rozmów niż debat, wtedy moglibyśmy omówić więcej tematów na spokojnie. Cieszę się, że nie było agresji i pomówień. Frekwencja jest przyzwoita.
22:32 Pierwsze nieoficjalne wyniki z obwodu zamkniętego w Domu Pomocy Społecznej w Wałczu - Paweł Suski - 17 głosów, Marek Matela 15 głosów, pozostali kandydaci - 0 głosów.
Godz. 22.40 - nastroje w Człopie
Zdzisław Kmieć
- Czeka nas długie liczenie. Cieszy frekwencja, jak się nieoficjalnie dowiedziałem wyniosła w Człopie 62 procent. Trudno na tę chwilę wyrokować, to loteria. I tak naprawdę zanim otrzymamy ostateczne wyniki, to wróżenie z fusów.
Halina Rakowska
- Umiarkowany optymizm, nastroje są dobre, ale to nadal wielka niewiadoma. Frekwencja jest zadowalająca. Na wybory poszli mieszkańcy, którzy najczęściej nie brali w nich udziału.
Małgorzata Bródka
- Czekam spokojnie na oficjalne wyniki. Jestem optymistką, chyba każdy kandydat nim jest, inaczej by nie brał udziału w wyborach.
Zbigniew Tymecki
- Zawsze byłem i teraz jestem optymistą. Podchodzę do tego spokojnie. Zrobiłem to, co do mnie należało, a teraz ludzie, którzy mają wizję rozwoju gminy, zdecydują.
Godz. 22:45 Nieoficjalne wyniki z dwóch obwodowych komisji wyborczych (okręg 2 i 3) w SP 4 w Wałczu: Piotr Gembicki 14 głosów, Jolanta Wegner 59 głosów, Jerzy Goszczyński 138 głosów, Paweł Suski 158 głosów, Marek Matela 188 głosów, Bogusława Towalewska 273 głosy.
22:52 Kolejna dawka nieoficjalnych wyników. Obwodowa Komisja Wyborcza w Miłogoszczy - kandydaci na burmistrza Tuczna. Krzysztof Hara 95 głosów, Leszek Janiak 81 głosów, Zbigniew Gutowski 56 głosów.
22:57 Zatrwożony Gembicki:
Komitet Wyborczy Wyborców Piotra P. Gembickiego ?Aktywny Wałcz? zdecydował się nie organizować wieczoru wyborczego. Spotkanie członków komitetu odbyło się wczoraj i miało charakter czysto towarzyski.
- Omówiliśmy całą naszą kampanię oraz wyciągnęliśmy wnioski na przyszłość odnoszące się do dalszej działalności powyborczej w strukturach naszego Stowarzyszenia Projekt Aktywni Plus. Cieszy nas, że w trakcie kampanii poruszyliśmy ważne tematy dla wałczan oraz przyciągnąwszy do siebie nowych, fantastycznych ludzi. Uważamy, że mentalnie wygraliśmy te wybory i że to do nas należy przyszłość - mówi rzecznik prasowy Rafał Stefanowicz. - Przebieg dzisiejszej elekcji niestety nas zatrwożył. Nasz kandydat na burmistrza Piotr P. Gembicki przyszedł o godz. 15:15, by oddać głos w komisji mieszczącej się w biurowcu PKS, gdyż został dopisany przez burmistrza do rejestru wyborców. Członkini komisji niestety nie wiedziała co zrobić z tym faktem i odesłała p. Gembickiego do przewodniczącego komisji. Ten w mgnieniu oka zrozumiał co trzeba uczynić i wydał naszemu kandydatowi karty do glosowania - niestety nieodpowiednie. Dopiero po szybkiej i dość stanowczej reakcji Piotra Gembickiego członkowie komisji wręczyli mu odpowiedni arkusz do oddania głosu. Dodatkowo zaobserwowaliśmy, że w tym czasie plomby na urnie były zerwane (trzy z czterech plomb były naruszone), a wypełnione karty wystawały z wlotu. Zaistniała sytuacja w tym lokalu wyborczym wywołała także wściekłość innych uczestników głosowania. Przewodniczący poinformował wszystkich obecnych, że oczekują właśnie na kolejna urnę, zaproponował również absurdalne rozwiązanie chwilowego zamknięcia lokalu do czasu przywiezienia kolejnej urny. O tym fakcie natychmiast poinformowaliśmy komisarza wyborczego w Koszalinie.
Godz. 23:05 Nieoficjalne wyniki z Marcinkowic (gm. Tuczno) - Krzysztof Hara 140 głosów, Leszek Janiak 97 głosów, Zbigniew Gutowski 78 głosów.
Godz. 23.20 Nieoficjalne wyniki z obwodu nr VI - Zespół Szkół nr 3 w Wałczu - Piotr Gembicki 11 głosów, Jolanta Wegner 105 głosów, Jerzy Goszczyński 200 głosów, Bogusława Towalewska 225 głosów, Marek Matela 238 głosów, Paweł Suski 250 głosów.
Nieoficjalne wyniki z obwodu VII, okręgi: XII i XIII - SP nr 5 Piotr Gembicki 12 głosów, Jolanta Wegner 51 głosów, Paweł Suski 195 głosów, Jerzy Goszczyński 173 głosy, Marek Matela 259 głosów, Bogusława Towalewska 285 głosów.
Godz. 23.30 Obwód XI, okręgi 20 i 21 - PKS: Jerzy Goszczyński 141, Paweł Suski 189, Jolanta Wegner 211, Marek Matela 250, Bogusława Towalewska 315. Piotr Gembicki: brak danych.
Godz. 23:39 Kolejne nieoficjalne wyniki (obwód IV, okręgi 4 i 7) SP 1: Piotr Gembicki 12 głosów, Jolanta Wegner 70 głosów, Jerzy Goszczyński 136 głosów, Paweł Suski 172 głosy, Bogusława Towalewska 212 głosów, Marek Matela 231.
Godz. 23:43 Gmina Człopa/Mielęcin - nieoficjalne wyniki. Małgorzata Bródka 3 głosy, Zdzisław Tymecki 25 głosów, Halina Rakowska 30 głosów, Jerzy Bekker 55 głosów, Zdzisław Kmieć 99 głosów.
Godz. 23:51 Wałcz, przedszkole nr 6 (obwód nr 3, okręgi 5 i 6): Piotr Gembicki 11 głosów, Jolanta Wegner 71 głosów, Paweł Suski 135 głosów, Jerzy Goszczyński 169 głosów, Bogusława Towalewska 230 głosów, Marek Matela 271 głosów.
Godz. 24:20 Kolejna porcja nieoficjalnych wyników z Wałcza. Przedszkole nr 8, Dolne Miasto (obwód 8, okręgi 14 i 15): Piotr Gembicki 10 głosów, Jolanta Wegner 65 głosów, Jerzy Goszczyński 147 głosów, Paweł Suski 171 głosów, Marek Matela 209 głosów, Bogusława Towalewska 298 głosów.
Okręg nr 1, ZS nr 4 RCKU: Piotr Gembicki 2 głosy, Jolanta Wegner 28 głosów, Jerzy Goszczyński 60 głosów, Marek Matela 70 głosów, Paweł Suski 87 głosów, Bogusława Towalewska 97 głosów.
Godz. 1:20
Gimnazjum nr 3 (obwód 9, okręgi 16 i 17): Piotr Gembicki 12 głosów, Jolanta Wegner 82 głosy, Jerzy Goszczyński 136 głosów, Bogusława Towalewska 143 głosy, Paweł Suski 165 głosów, Marek Matela 172 głosy.
Przedszkole nr 9 (obwód nr 10, okręgi 18 i 19): Piotr Gembicki 17 głosów, Jolanta Wegner 105 głosów, Paweł Suski 173 głosy, Jerzy Goszczyński 182 głosy, Marek Matela 313 głosów, Bogusława Towalewska 315 głosów.
Godz. 1:50 B. Towalewska i M. Matela (nieoficjalnie) w drugiej turze. Procentowo wyniki wyglądają następująco:
B. Towalewska 27,35%
M. Matela 26,00%
P. Suski 18,86%
J. Goszczyński 17,15%
J. Wegner 9,62%
P. Gembicki 1,02%
Gmina Wałcz: Jan Matuszewski zdobył (nieoficjalnie) blisko 70 procent głosów.
Godz. 02:02 komentarze nieoficjalnych zwycięzców:
- Gratuluję wszystkim moim kontrkandydatom. Mobilizujemy się przed drugą turą. Wyborcom bardzo dziękuję za poparcie i proszę o jeszcze za dwa tygodnie - komentuje B. Towalewska.
- Przede wszystkim dziękuję wszystkim mieszkańcom, którzy wzięli udział w głosowaniu. Gratuluję wszystkim moim konkurentom i dziękuję za kampanię fair play. Chciałbym, żeby druga tura wyglądała podobnie - mówi ?na gorąco? M. Matela. - Zachęcam wszystkich mieszkańców do udziału w wyborach za dwa tygodnie. Razem możemy spowodować zmiany na lepsze. Oczywiście wynik przyjmuję z pokorą.
- Szanowałem i szanuję ludzi od 30 lat i to teraz do mnie wróciło. Pisze się nowa karta w historii gminy - mówi J. Matuszewski.
Godz. 2:07 Tuczno: nieoficjalnie w drugiej turze spotkają się Leszek Janiak (901 głosów) z Krzysztofem Harą (880 głosów), w Człopie Zdzisław Kmieć z Jerzym Bekkerem, a w Mirosławcu Piotr Pawlik (również nieoficjalnie) zdobył 75% poparcia.
Godz. 3.15 Nieoficjalni radni Rady Miejskiej w Wałczu w poszczególnych okręgach:
1 Andrzej Pakulski
2 Maciej Żebrowski
3. Bogdan Pomorski
4. Zdzisław Ryder
5. Krzysztof Piotrowski
6. Jacek Jarczewski
7. Anna Miedzianko
8. Andrzej Subocz
9. Stanisław Sobolewski
10. Andrzej Ksepko
11. Maciej Goszczyński
12. Stanisław Bęben
13. Bożena Terefenko
14. Andrzej Kwiatkowski
15. Marek Giłka
16. Tadeusz Gnojewski
17. Maria Minkowska
18. Marta Korall
19. Adrian Zalewski
20. Anna Ogonowska
21. Halina Kuch
Godz. 3:20 Rada Miejska w Człopie - tu doszło do bardzo ciekawej i rzadkiej sytuacji - Kazimiera Skrzypczak i Cezary Pluta zdobyli identyczną ilość głosów. O tym, kto dostanie mandat, rozstrzygnie losowanie.
Dziękujemy za wspólny wieczór. Oficjalne wyniki również będziemy relacjonować na bieżąco.
Redakcja
17.11., godz. 11:45 Nieoficjalne wyniki w głosowaniu na wójta gminy Wałcz:
Jan Matuszewski 60,46%
Janusz Bartczak 27,97%
Wojciech Kaczmarek 8,4%
Teresa Kurowska 3,1%
Radni Rady Gminy Wałcz (nieoficjalnie):
1. Bogusława Wojdyła
2. Janusz Marchewka
3. Marek Kapecki
4. Tadeusz Biernat
5. Mieczysław Stoltman
6. Dariusz Szałowiński
7. Zenon Ogrodnik
8. Witold Zalewski
9. Jan Uran
10. Sylwia Walczak
11. Justyna Trzaska
12. Agnieszka Cybulska
13. Czesław Kubowicz
14. Robert Gąsiorowski
15. Zbigniew Hejak
Godz. 12:25 Radni Rady Powiatu (nieoficjalnie)
1. Jolanta Wegner
2. Jerzy Goszczyński
3. Marek Subocz
4. Marek Matela
5. Bogdan Wankiewicz
6. Tadeusz Węgrzynowski
7. Janusz Różański
8. Marek Pawłowski
9. Izabela Krajnik
10. Andrzej Więckowski
11. Jan Kaczanowicz
12. Tadeusz Wenio
13. Mirosław Wiercioch
14. Andrzej Gostołek
15. Bogdan Białas
16. Danuta Kęsek
17. Elżbieta Rębecka-Sabak
22 4
Strach się bać tych wyników.
Burmistrza pewnie dziś nie poznamy,bo nikt nie dostanie powyżej 50%
34 8
Ja bardzo się boję zwycięstwa, a nawet awansu do 2 tury Sz. P. Mateli. To nie jest obawa, to jest autentyczny strach, tak samo jak ew. grupy Sz. P. Różańskiego. Skutki dla miasta i powiatu mogą być równie dramatyczne. Mam nadzieję, że do tego dramatu dla miasta Wałcz nie dojdzie.
27 2
Matela na prezydenta ...byle nie na burmistrza
26 10
Mam nadzieję, że Pan Matela nie będzie w II rundzie. Tylko nie to! Tyle nieścisłości i niewyjaśnionych spraw zostało po jego wice-urzędowaniu...
13 31
Czas stawiac na młodych.. obecna Pani Burmistrz zrobila cos przez te dwa lata ? nic nawet jarmark popsula ktory jest tradycja wałcza;/ Mam nadzieje ze Pan Matela Zostanie Burmistrzem. Wole go jak P.suskiego P.Towalewska i innych
10 1
A gdzie reszta wizyt ? Tylko Marek startował ?
17 2
Ciekaw jestem czy przejdzie p. Zalewski jak tak to wyjeżdżam z Wałcza bezpowrotnie
20 8
wszyscy tylko nie P. Matela nie chce aby w Wałczu rządził kłamca szachraj i kanciarz!!!!! Mateli Mówimy STOP!!!
14 2
kiepska ta relacja!!!!
8 24
Trzymam kciuki za Pawła to jedyna osoba która postawi to Miasto na nogi....... doświadczenie a przede wszystkim kontaktyyyyyyyyy
15 1
[quote name="leon"]Ciekaw jestem czy przejdzie p. Zalewski jak tak to wyjeżdżam z Wałcza bezpowrotnie[/quote]
Zobaczymy czy mamy społeczeństwo myślące.
13 1
[quote name="leon"]Ciekaw jestem czy przejdzie p. Zalewski jak tak to wyjeżdżam z Wałcza bezpowrotnie[/quote]
Oby NIE!!!!!!!!
To będzie upadek demokracji.
4 15
Trzeba było zagłosowac na Pana Gembickiego skoro wam pan Matela nie odpowiada :) trzeba bylo zaglosowac na czlowieka ktory spadl wam z nieba i nikt o nim do tej pory nic nie slyszal :) Pan Matela Albo Niech bedzie Juz Towalewska
3 2
Zmiany, zmiany, zmiany !!! Idzie nowe...
10 0
[quote name="Zocha"][quote name="leon"]Ciekaw jestem czy przejdzie p. Zalewski jak tak to wyjeżdżam z Wałcza bezpowrotnie[/quote]
Oby NIE!!!!!!!!
To będzie upadek demokracji.[/quote]
To nie będzie rada miasta tylko markot
10 1
[quote name="leon"]Ciekaw jestem czy przejdzie p. Zalewski jak tak to wyjeżdżam z Wałcza bezpowrotnie[/quote]
Pan Zalewski... tak- kiedyś słynny w całym Wałczu Wajer. Niestety niechlubnie słynny.
20 5
STOP Matela STOP Towalewska . Państwu już dziękujemy !!!
16 16
wydaje mi się, że wszystkie negatywne komentarze w kierunku p. Mateli są od jednej i tej samej osoby:)
8 1
[quote name="leon"]Ciekaw jestem czy przejdzie p. Zalewski jak tak to wyjeżdżam z Wałcza bezpowrotnie[/quote]
Ja w takim razie ja jadę w Bieszczady !!!
15 7
Boże uchowaj przed Suskim i Matela
11 1
[quote name="Agie"][quote name="leon"]Ciekaw jestem czy przejdzie p. Zalewski jak tak to wyjeżdżam z Wałcza bezpowrotnie[/quote]
Pan Zalewski... tak- kiedyś słynny w całym Wałczu Wajer. Niestety niechlubnie słynny.[/quote]
Wajer vel Ważka!! :D
13 2
Pan Zalewski ten od słynnej afery Bananowej ? :D .. oby go nie bylo w radzie
2 12
No to Włodzimierza Wajera witamy w Radzie Wałcza.
4 3
[quote name="wyborca"][quote name="leon"]Ciekaw jestem czy przejdzie p. Zalewski jak tak to wyjeżdżam z Wałcza bezpowrotnie[/quote]
Ja w takim razie ja jadę w Bieszczady !!![/quote]
[quote name="jojo"][quote name="leon"]Ciekaw jestem czy przejdzie p. Zalewski jak tak to wyjeżdżam z Wałcza bezpowrotnie[/quote]
Zobaczymy czy mamy społeczeństwo myślące.[/quote]
A kto go mógł wykluczyć w jego okręgu?
21 12
a ja głosowałam na Pana Goszczyńskiego, chyba jedyny kandydat godny stanowiska. a jesli nie on, to każdy oby nie Pan Matela...krętacz, krętacz, krętacz.....
21 4
Ja juz z Walcza wyjechałem jak Pan Suski planuje wałczem zarządzać to naprawdę pogratulować ludzia co go popierali czym w walczu nie zarządzał rozkładana łopatki wiec to samo grozi miastu:-(
5 3
[quote name="Arleta"]a ja głosowałam na Pana Goszczyńskiego, chyba jedyny kandydat godny stanowiska. a jesli nie on, to każdy oby nie Pan Matela...krętacz, krętacz, krętacz.....[/quote]
Zastanawiam się, czy te plusy są za Goszczyńskim, czy przeciw Mateli?
Cwany wpis. ;-)
12 7
[quote name="magda"]Trzymam kciuki za Pawła to jedyna osoba która postawi to Miasto na nogi....... doświadczenie a przede wszystkim kontaktyyyyyyyyy[/quote]
Kontakty ma jak wałcz sprzedać chyba
8 2
[quote name="zdzisiu"]Ja juz z Walcza wyjechałem jak Pan Suski planuje wałczem zarządzać to naprawdę pogratulować ludzia co go popierali czym w walczu nie zarządzał rozkładana łopatki wiec to samo grozi miastu:-([/quote]
Zdzisiu piszemy po Polsku! Albo kiepski translator ;-)
10 2
[quote name="Jerzy"]wydaje mi się, że wszystkie negatywne komentarze w kierunku p. Mateli są od jednej i tej samej osoby:)[/quote]
Nie, zdecydowanie nie są od jednej i tej samej osoby. I dzięki Bogu, że tyle osób przejrzało na wylot hasło "stawiaj na młodych". W tym przypadku "młody" niestety zbyt bardzo równa się "gniewny", "niedoświadczony" i "niepokorny". Mówię to jako człowiek bardzo młody.
3 1
Niektórym tu piszącym przypominam, że wybory skończyły się godzinę temu. Rozumiem - siłę rozpędu ciężko powstrzymać.
2 0
jakas lipna ta relacja
1 9
[quote name="moni"]Pan Zalewski ten od słynnej afery Bananowej ? :D .. oby go nie bylo w radzie[/quote]
Możecie mu skoczyć !!! 8) Zróbcie tyle co on dla tego miasta.
7 1
[quote name="Michał"][quote name="moni"]Pan Zalewski ten od słynnej afery Bananowej ? :D .. oby go nie bylo w radzie[/quote]
Możecie mu skoczyć !!! 8) Zróbcie tyle co on dla tego miasta.[/quote]
dla miasta czy tylko dla swojego osiedla i to 3 miesiace przed wyborami ;)) ostatnio tez startowal do rady i sie nie dostal wiec tym raze tez pewnie mu sie nie uda :) ludzie nie są glupi :)) prawda jest taka ze kazdy robi przed wyborami a potem gdy dostanie sie do rady siedzi na krzeselku i dostaje kase za to ze jest w radzie a w nosie ma wyborcow
2 9
[quote name="jojobuno"][quote name="Zocha"][quote name="leon"]Ciekaw jestem czy przejdzie p. Zalewski jak tak to wyjeżdżam z Wałcza bezpowrotnie[/quote]
Oby NIE!!!!!!!!
To będzie upadek demokracji.[/quote]
To nie będzie rada miasta tylko markot[/quote]
Ale wy ( piszący takie głupoty ) macie dosłownie nasrane w tych głowach !
4 0
[quote name="moni"][quote name="Michał"][quote name="moni"]Pan Zalewski ten od słynnej afery Bananowej ? :D .. oby go nie bylo w radzie[/quote]
Możecie mu skoczyć !!! 8) Zróbcie tyle co on dla tego miasta.[/quote]
dla miasta czy tylko dla swojego osiedla i to 3 miesiace przed wyborami ;)) ostatnio tez startowal do rady i sie nie dostal wiec tym raze tez pewnie mu sie nie uda :) ludzie nie są glupi :)) prawda jest taka ze kazdy robi przed wyborami a potem gdy dostanie sie do rady siedzi na krzeselku i dostaje kase za to ze jest w radzie a w nosie ma wyborcow[/quote]
Ostatnio startował z ramienia PiS, teraz niezależny, ciekawe co będzie następnym razem :D :D :D
5 0
[quote name="Klo"][quote name="Arleta"]a ja głosowałam na Pana Goszczyńskiego, chyba jedyny kandydat godny stanowiska. a jesli nie on, to każdy oby nie Pan Matela...krętacz, krętacz, krętacz.....[/quote]
Zastanawiam się, czy te plusy są za Goszczyńskim, czy przeciw Mateli?
Cwany wpis. ;-)[/quote]
I jedno i drugie jest trafione
1 0
[quote name="wyborca"][quote name="moni"][quote name="Michał"][quote name="moni"]Pan Zalewski ten od słynnej afery Bananowej ? :D .. oby go nie bylo w radzie[/quote]
Możecie mu skoczyć !!! 8) Zróbcie tyle co on dla tego miasta.[/quote]
dla miasta czy tylko dla swojego osiedla i to 3 miesiace przed wyborami ;)) ostatnio tez startowal do rady i sie nie dostal wiec tym raze tez pewnie mu sie nie uda :) ludzie nie są glupi :)) prawda jest taka ze kazdy robi przed wyborami a potem gdy dostanie sie do rady siedzi na krzeselku i dostaje kase za to ze jest w radzie a w nosie ma wyborcow[/quote]
Ostatnio startował z ramienia PiS, teraz niezależny, ciekawe co będzie następnym razem :D :D :D[/quote]
na burmistrza :)
4 0
Jak ten Włodzimierz tak dużo robi to niech jeszcze długi popłaci...
4 0
[quote name="Michał"][quote name="moni"]Pan Zalewski ten od słynnej afery Bananowej ? :D .. oby go nie bylo w radzie[/quote]
Możecie mu skoczyć !!! 8) Zróbcie tyle co on dla tego miasta.[/quote]
No wozić się na plecach innych to on umie jak mało kto!
9 0
Kandydaci "czekają z pokorą na wyniki" oby ta pokora nie skończyła się po ich ogłoszeniu.
5 3
[quote name="Michał"]Ale wy ( piszący takie głupoty ) macie dosłownie nasrane w tych głowach ![/quote]
DOKŁADNIE!. Wałeccy malkontenci od siedmiu boleści cholera jasna! Ten komuch, tamten krętacz a jeszcze inni za stary, ehh!
Komentować i krytykować wirtualni patrioci to potrafi każdy, ale samemu coś od siebie zaproponować to już nikt.
Ech ta wirtualna odwaga pożal się Boże!
3 4
[quote name="moni"][quote name="Michał"][quote name="moni"]Pan Zalewski ten od słynnej afery Bananowej ? :D .. oby go nie bylo w radzie[/quote]
Możecie mu skoczyć !!! 8) Zróbcie tyle co on dla tego miasta.[/quote]
dla miasta czy tylko dla swojego osiedla i to 3 miesiace przed wyborami ;)) ostatnio tez startowal do rady i sie nie dostal wiec tym raze tez pewnie mu sie nie uda :) ludzie nie są glupi :)) prawda jest taka ze kazdy robi przed wyborami a potem gdy dostanie sie do rady siedzi na krzeselku i dostaje kase za to ze jest w radzie a w nosie ma wyborcow[/quote]
Dla osiedla zrobił tyle co nikt. Taki MAI jako radny w ogóle nic, poza schodkami dla siebie i dachem dla swoje córki. Sam tu mieszkam. Dla miasta także zrobił wiele. Interesuję się tym i wiem. Proszę sobie wejść chociażby na jakie Facebook i poczytać.
5 3
no a czy zrywanie plakatu Pana Maia by tylko powiesic swoj jest dozwolone i potem wielkie pretensje do Pana czesia ze napisal kartke zeby nie zrywal plakatu to jest kandydat do rady Miasta ? na osiedlu zrywam plakaty Pana czesia i wieszal swoje.
4 1
[quote name="Michał"][quote name="moni"][quote name="Michał"][quote name="moni"]Pan Zalewski ten od słynnej afery Bananowej ? :D .. oby go nie bylo w radzie[/quote]
Możecie mu skoczyć !!! 8) Zróbcie tyle co on dla tego miasta.[/quote]
dla miasta czy tylko dla swojego osiedla i to 3 miesiace przed wyborami ;)) ostatnio tez startowal do rady i sie nie dostal wiec tym raze tez pewnie mu sie nie uda :) ludzie nie są glupi :)) prawda jest taka ze kazdy robi przed wyborami a potem gdy dostanie sie do rady siedzi na krzeselku i dostaje kase za to ze jest w radzie a w nosie ma wyborcow[/quote]
Dla osiedla zrobił tyle co nikt. Taki MAI jako radny w ogóle nic, poza schodkami dla siebie i dachem dla swoje córki. Sam tu mieszkam. Dla miasta także zrobił wiele. Interesuję się tym i wiem. Proszę sobie wejść chociażby na jakie Facebook i poczytać.[/quote]
Włodzimierz uspokój się z tymi komentarzami
4 4
[quote name="Michał"]Dla osiedla zrobił tyle co nikt. Taki MAI jako radny w ogóle nic, poza schodkami dla siebie i dachem dla swoje córki. Sam tu mieszkam. Dla miasta także zrobił wiele. Interesuję się tym i wiem. Proszę sobie wejść chociażby na jakie Facebook i poczytać.[/quote]
Wszystkim, których boli dupa, że Zalewski vel Wajer starał się o mandat radnego proponuję maść na ból dupy - do nabycia w każdej aptece bez recepty.
Czy Wam wirtualni malkontenci ktoś zabronił kandydować?!
To, że człowiek w przeszłości popełniał błędy nie ma teraz żadnego znaczenia.
Ważne, że to co robi i sposób w jaki to robi jest skuteczne - facet jest zajebiście operatywny w swoim rejonie i wszyscy radni tak powinni brać z tego młodego człowieka przykład
Osobiście chciałbym mieć takiego Zalewskiego u siebie.
3 1
A czym ten Włodzimierz się zajmuje?
5 1
[quote name="zdzisiu"]Ja juz z Walcza wyjechałem jak Pan Suski planuje wałczem zarządzać to naprawdę pogratulować ludzia co go popierali czym w walczu nie zarządzał rozkładana łopatki wiec to samo grozi miastu:-([/quote]
[quote name="Michał"][quote name="jojobuno"][quote name="Zocha"][quote name="leon"]Ciekaw jestem czy przejdzie p. Zalewski jak tak to wyjeżdżam z Wałcza bezpowrotnie[/quote]
Oby NIE!!!!!!!!
To będzie upadek demokracji.[/quote]
To nie będzie rada miasta tylko markot[/quote]
Ale wy ( piszący takie głupoty ) macie dosłownie nasrane w tych głowach ![/quote]
Niestety to właśnie tacy ludzie jak p. Zalewski mają nasrane w głowach on z resztą niema czym myśleć bo dawno mu mózg wyparował
3 3
[quote name="moni"]no a czy zrywanie plakatu Pana Maia by tylko powiesic swoj jest dozwolone i potem wielkie pretensje do Pana czesia ze napisal kartke zeby nie zrywal plakatu to jest kandydat do rady Miasta ? na osiedlu zrywam plakaty Pana czesia i wieszal swoje.[/quote]
Na pewno tak nie robi. On nie musiał zrywać plakatów dla Maia, aby został radnym. Zapracował sobie na to !
6 0
Dupa to chyba boli Włodzimierza od bananów.Włodzimierz nie szalej z tymi komentarzami
5 1
[quote name="wyborca"]
Wszystkim, których boli dupa, że Zalewski vel Wajer starał się o mandat radnego proponuję maść na ból dupy - do nabycia w każdej aptece bez recepty.
[/quote]
Popularne stwierdzenie w ostatnim czasie... stosowałeś tą maść, że polecasz?
2 0
[quote name="Michał"][quote name="moni"]no a czy zrywanie plakatu Pana Maia by tylko powiesic swoj jest dozwolone i potem wielkie pretensje do Pana czesia ze napisal kartke zeby nie zrywal plakatu to jest kandydat do rady Miasta ? na osiedlu zrywam plakaty Pana czesia i wieszal swoje.[/quote]
Na pewno tak nie robi. On nie musiał zrywać plakatów dla Maia, aby został radnym. Zapracował sobie na to ![/quote]
akurat teraz napisales klamstwo z tym ze nie zrywal ;) sam pan czesław to mowil ze taka sytuacja miala miejsce .... i ludzie z jego bloku tez .. wiec wkoncu ochlon i sie pogodz z tym ze P.zalewski nie dostanie sie do rady
1 6
Czy to prawda, że Matela jest z PISu?
6 1
Włodzimierz uspokój się.Prokurator się o towarzysza pytał.
6 3
[quote name="wyborca"][quote name="Michał"]Dla osiedla zrobił tyle co nikt. Taki MAI jako radny w ogóle nic, poza schodkami dla siebie i dachem dla swoje córki. Sam tu mieszkam. Dla miasta także zrobił wiele. Interesuję się tym i wiem. Proszę sobie wejść chociażby na jakie Facebook i poczytać.[/quote]
Wszystkim, których boli dupa, że Zalewski vel Wajer starał się o mandat radnego proponuję maść na ból dupy - do nabycia w każdej aptece bez recepty.
Czy Wam wirtualni malkontenci ktoś zabronił kandydować?!
To, że człowiek w przeszłości popełniał błędy nie ma teraz żadnego znaczenia.
Ważne, że to co robi i sposób w jaki to robi jest skuteczne - facet jest zajebiście operatywny w swoim rejonie i wszyscy radni tak powinni brać z tego młodego człowieka przykład
Osobiście chciałbym mieć takiego Zalewskiego u siebie.[/quote]
To zabieraj go z Wojska Polskiego a najlepiej z Wałcza
4 7
To, że człowiek w przeszłości popełniał błędy nie ma teraz żadnego znaczenia.
Ważne, że to co robi i sposób w jaki to robi jest skuteczne - facet jest zajebiście operatywny w swoim rejonie i wszyscy radni tak powinni brać z tego młodego człowieka przykład
Osobiście chciałbym mieć takiego Zalewskiego u siebie.[/quote]
To Go bierz. I oby Radni nie brali z niego przykładu. Niech operuje jako "meneger", a nie pcha się do współzarządzania miastem! Popełniał błędy- ok, ale czy je naprawił?????
0 5
Nie ogarniam. Dwaj kandydaci uzyskali 32% głosów. A co z resztą 68%?
7 1
[quote name="moni"][quote name="Michał"][quote name="moni"]no a czy zrywanie plakatu Pana Maia by tylko powiesic swoj jest dozwolone i potem wielkie pretensje do Pana czesia ze napisal kartke zeby nie zrywal plakatu to jest kandydat do rady Miasta ? na osiedlu zrywam plakaty Pana czesia i wieszal swoje.[/quote]
Na pewno tak nie robi. On nie musiał zrywać plakatów dla Maia, aby został radnym. Zapracował sobie na to ![/quote]
akurat teraz napisales klamstwo z tym ze nie zrywal ;) sam pan czesław to mowil ze taka sytuacja miala miejsce .... i ludzie z jego bloku tez .. wiec wkoncu ochlon i sie pogodz z tym ze P.zalewski nie dostanie sie do rady[/quote]
Poczekajmy na wyniki i uspokójmy emocje.
Zrywanie plakatów to pikuś,zapytajcie ludzi o oferowane flaszki i nutellę
A co do pracy Pana Maja - z nim wszyscy w Radzie chcą współpracować,a kto będzie chciał gadać z Zalewskim???
Zalewskiemu to lepiej by zrobił etat administratora osiedla
1 2
[quote name="KaKo"]Nie ogarniam. Dwaj kandydaci uzyskali 32% głosów. A co z resztą 68%?[/quote]
To tez mi nie pasuje z tymi wynikami juz czuje wałek :-(
2 0
[quote name="KaKo"]Nie ogarniam. Dwaj kandydaci uzyskali 32% głosów. A co z resztą 68%?[/quote]
nie % tylko ilość
2 1
Jakie przeczucia?? PiS? czyli Pan Goszczyński? tak jak w kraju? Czy zupełnie inaczej?
6 0
Towarzysz Włodzimierz na gospodarza domu popieram.Kto za?
2 0
DPS RULEZ :lol:
2 0
[quote name="zdzisiu"][quote name="KaKo"]Nie ogarniam. Dwaj kandydaci uzyskali 32% głosów. A co z resztą 68%?[/quote]
To tez mi nie pasuje z tymi wynikami juz czuje wałek :-([/quote]
Głosow głosów !!
3 3
A ja nutellę dostałem od Włodzimierza , leży w lodówce, strach otwierać :D :D :D
0 7
Jaka redakcja, takie wyniki
1 0
[quote name="gapa"][quote name="KaKo"]Nie ogarniam. Dwaj kandydaci uzyskali 32% głosów. A co z resztą 68%?[/quote]
nie % tylko ilość[/quote]
Spokojnie wcześniej napisali że % i się poprawili :)
1 0
A wiecie coś o gminie i Wójcie ???
11 0
CHryste, jak to miasto ma funckjonować z takimi radnymi? Jakaś Olka Kamińska na radną się pcha, dziewczyna nie skończyła żadnej szkoły, g***no o życiu wie, nie wspominając o tym że o sprawach samorządowych wie jeszcze mniej..... Gdzie to miasto dąży??????????
1 1
[quote name="moni"][quote name="Michał"][quote name="moni"]no a czy zrywanie plakatu Pana Maia by tylko powiesic swoj jest dozwolone i potem wielkie pretensje do Pana czesia ze napisal kartke zeby nie zrywal plakatu to jest kandydat do rady Miasta ? na osiedlu zrywam plakaty Pana czesia i wieszal swoje.[/quote]
Na pewno tak nie robi. On nie musiał zrywać plakatów dla Maia, aby został radnym. Zapracował sobie na to ![/quote]
akurat teraz napisales klamstwo z tym ze nie zrywal ;) sam pan czesław to mowil ze taka sytuacja miala miejsce .... i ludzie z jego bloku tez .. wiec wkoncu ochlon i sie pogodz z tym ze P.zalewski nie dostanie sie do rady[/quote]
Może jak cie dorwą i poniesiesz konsekwencje pisania głupot to zrozumiesz, ze tak się nie robi.
11 2
"Godz. 22:45 Nieoficjalne wyniki z dwóch obwodowych komisji wyborczych (okręg 2 i 3) w SP 4 w Wałczu: Piotr Gembicki 14 głosów, Jolanta Wegner 59 głosów, Jerzy Goszczyński 138 głosów, Paweł Suski 158 głosów, Marek Matela 188 głosów, Bogusława Towalewska 273 głosy."
830 głosów z dwóch okręgów ... to są jakieś jaja :/
Ludziom nie zależy na losach naszego miasta :/
3 0
Pytanko. Czy komisja ma obowiązek wywiesić wyniki ?
20 2
Wyjazd z tą Towalewską. Mochery poszły na Tysiąclecia zagłosować i taki skutek tego jest. Bo przecież kluby seniorów będzie otwierała ;/
0 0
na kogo głosowaliście na burmistrza
7 2
[quote name="Mloda"]Wyjazd z tą Towalewską. Mochery poszły na Tysiąclecia zagłosować i taki skutek tego jest. Bo przecież kluby seniorów będzie otwierała ;/[/quote]
No właśnie - mochery poszły a młodzi nie...obawiam się że w tej niskiej frekwencji trzy czwarte to właśnie mochery które wiadomo na kogo głosowali...
4 8
[quote name="wyborca"]"Godz. 22:45 Nieoficjalne wyniki z dwóch obwodowych komisji wyborczych (okręg 2 i 3) w SP 4 w Wałczu.
..i tak będą wyglądać wyniki końcowe- jeśli chodzi o kolejność kandydatów
25 8
oby nie wygrała Towalewska
7 4
[quote name="margo"][quote name="Mloda"]Wyjazd z tą Towalewską. Mochery poszły na Tysiąclecia zagłosować i taki skutek tego jest. Bo przecież kluby seniorów będzie otwierała ;/[/quote]
No właśnie - mochery poszły a młodzi nie...obawiam się że w tej niskiej frekwencji trzy czwarte to właśnie mochery które wiadomo na kogo głosowali...[/quote]
Bo ludzie zamiast isc i dokonac odpowiedniego wyboru , siedzą w domu i krytykują, a nic w tym kierunku nie robią, albo jednym slowem maja to w d.... bo i tak tu nie chca zostac :( realia niestety.
5 1
O której beda wyniki?
9 0
w tych sztabach wyborczych to się narąbią do czasu ogłoszenia wstępnych wyników.
12 1
Nie spać, nie spać - podawać wyniki, listy już wywieszone :zzz
3 10
W rolniku wygrał Pakulski z Niezależnych.Brawo Andrzej.
1 0
A ja czekam na dolne. A o 4 musze wstsc :zzz
2 0
[quote name="martew"]Nie spać, nie spać - podawać wyniki, listy już wywieszone :zzz[/quote]
Gdzie są już wywieszone?
6 0
Wyników jesli chodzi o radnych wstępnych nie macie?
1 0
[quote name="hmmm"]A ja czekam na dolne. A o 4 musze wstsc :zzz[/quote]
Przejdź się po osiedlu i sprawdź, szybciej będzie.
2 5
Na Wojska Polskiego wygrał Wajer.
3 0
a co z gminą wiejską wałcz, też nic nie wiemy?
0 3
[quote name="wyborca"]Na Wojska Polskiego wygrał Wajer.[/quote]
a na dolnym?
0 2
Na dolnym podobno Gizycki
1 2
[quote name="wyborca"]Na Wojska Polskiego wygrał Wajer.[/quote]
Cooo? A na Chopina? Ktos cos wie?
0 3
[quote name="raf"][quote name="wyborca"]"Godz. 22:45 Nieoficjalne wyniki z dwóch obwodowych komisji wyborczych (okręg 2 i 3) w SP 4 w Wałczu.
..i tak będą wyglądać wyniki końcowe- jeśli chodzi o kolejność kandydatów[/quote]
jak na razie wszystko się zgadza
2 5
[quote name="wyborca"]W rolniku wygrał Pakulski z Niezależnych.Brawo Andrzej.[/quote]
Brawo!
3 0
"PKS: Jerzy Goszczyński 141, Paweł Suski 189, Jolanta Wegner 211, Marek Matela 250, Bogusława Towalewska 315."
To P.G. nie głosował na siebie?
1 2
[quote name="wyborca"]Na Wojska Polskiego wygrał Wajer.[/quote]
Na Wojska Polskiego jeszcze liczą
0 1
a na królowej jadwigi
0 2
[quote name="kiciakocia"]Na dolnym podobno Gizycki[/quote]
A w okregu 14-15?
2 0
A wyniki z gminy wiejskiej?? Ktoś coś
5 0
[quote name="Ewa"][quote name="wyborca"]Na Wojska Polskiego wygrał Wajer.[/quote]
Na Wojska Polskiego jeszcze liczą[/quote]
Drugi raz bo oczom nie wierzą ...
0 0
[quote name="Antolina"]A wyniki z gminy wiejskiej?? Ktoś coś[/quote]
a jakich oczekujesz ??
0 0
Kto na dolnym wygral w okreu 14-15? Wie ktos cos??
10 4
wiadomo iż wygra pani Towalewska :-?
Suski? trochę może i poparcia ma ale jest na straconej pozycji ...
Matela! ;-) może jest nadzieja na świężą krew .. no ale i tak nie zastąpią nam Pana Tuderka który był wspaniałym burmistrzem :cry:
8 3
Idę o zakład, że druga tura to będzie Matela vs Towalewska.
2 0
[quote name="ms"][quote name="Antolina"]A wyniki z gminy wiejskiej?? Ktoś coś[/quote]
a jakich oczekujesz ??[/quote]
niech podają chociaż kto wójtem ;-)
1 2
Ja słyszałem, że na Dolnym Bodziewska.
10 2
Nie czekam na drugą turę. Uciekam z Wałcza.
2 3
[quote name="Ola"]wiadomo iż wygra pani Towalewska :-?
Suski? trochę może i poparcia ma ale jest na straconej pozycji ...
Matela! ;-) może jest nadzieja na świężą krew .. no ale i tak nie zastąpią nam Pana Tuderka który był wspaniałym burmistrzem :cry:[/quote]
Nie najlepszym ale przynajmniej ludzkim - odpowiadającym na zwykłe "dzień dobry" nie tylko przed wyborami.
8 1
[quote name="Antolina"][quote name="ms"][quote name="Antolina"]A wyniki z gminy wiejskiej?? Ktoś coś[/quote]
a jakich oczekujesz ??[/quote]
niech podają chociaż kto wójtem ;-)[/quote]
Jak to kto wójtem ?? wójt jest tylko jeden JAN MATUSZEWSKI !!!
6 5
[quote name="kof"]Nie czekam na drugą turę. Uciekam z Wałcza.[/quote]
To świetnie! Nie zapomnij zabrać ze sobą wszystkich tych "frajerów", którzy w internecie zgrywają bohaterów i na wybory nie chodzą!
4 1
[quote name="ms"][quote name="Antolina"][quote name="ms"][quote name="Antolina"]A wyniki z gminy wiejskiej?? Ktoś coś[/quote]
a jakich oczekujesz ??[/quote]
niech podają chociaż kto wójtem ;-)[/quote]
Jak to kto wójtem ?? wójt jest tylko jeden JAN MATUSZEWSKI !!![/quote]
No oby ..byłoby dobrze :-)
3 1
[quote name="wyborca"]News.Zalewski wygral.brawo żule i ćpuny.[/quote]
powiedz że to żart !!!
3 1
@wałczanin
też się cieszę, że tacy jak ty za mną nie polecą. Miłej zupki szczawiowej na kamieniu.
3 2
[quote name="wyborca"][quote name="wyborca"]News.Zalewski wygral.brawo żule i ćpuny.[/quote]
powiedz że to żart !!![/quote]
Niestety nie
1 0
[quote name="wyborca"][quote name="wyborca"][quote name="wyborca"]News.Zalewski wygral.brawo żule i ćpuny.[/quote]
powiedz że to żart !!![/quote]
Niestety nie[/quote]
pewne info ?
0 0
kiedy beda wyniki?
0 10
[quote name="kof"]też się cieszę, że tacy jak ty za mną nie polecą. Miłej zupki szczawiowej na kamieniu.[/quote]
Wolę szczawiową na kamieniu niż chińską zupkę i pracę na zmywaku w Anglii!
To my Polacy budujemy ten kraj a kulawe kundle uciekają z tego kraju pozwalając, aby moher dokonywał wyborów!
Brawo frajerze, pakuj się już teraz!
3 3
Juz sie nie moge doczekać sesji rady miasta z Wajerem.to bedzie żenada.
0 1
[quote name="wyborca"][quote name="wyborca"][quote name="wyborca"][quote name="wyborca"]News.Zalewski wygral.brawo żule i ćpuny.[/quote]
powiedz że to żart !!![/quote]
Niestety nie[/quote]
pewne info ?[/quote]
Pewne???
1 1
[quote name="wyborca"][quote name="wyborca"][quote name="wyborca"][quote name="wyborca"]News.Zalewski wygral.brawo żule i ćpuny.[/quote]
powiedz że to żart !!![/quote]
Niestety nie[/quote]
pewne info ?[/quote]
Tak
2 0
Dziwi mnie ten PKS bo głosowalam wraz cała rodzina na pana Gembickiego. A tu zero głosów... Dodatkowo widziałam naocznie sytuacje że plomby w urnie były zerwane :eek: Ciekawe, Ciekawe... Masz ci babo demokracje...
P.S. pan Gembicki chyba sam na siebie też zagłosował wraz całą rodzinką?
0 0
A co z powiatem?
0 0
[quote name="Zatorzanka"]Dziwi mnie ten PKS bo głosowalam wraz cała rodzina na pana Gembickiego. A tu zero głosów... Dodatkowo widziałam naocznie sytuacje że plomby w urnie były zerwane :eek: Ciekawe, Ciekawe... Masz ci babo demokracje...
P.S. pan Gembicki chyba sam na siebie też zagłosował wraz całą rodzinką?[/quote]
Również podczas wchodzenia do budynku słyszałem jak ludzie między sobą rozmawiali i było kilka głosów na Gębickiego.
Jeśli to wszystko prawda, że w PKS zdobył 0 głosów to coś tu śmierdzi!
1 1
@wałczanin
widzisz, nawet czytać ze zrozumieniem nie potrafisz. Ja mam gdzie żyć i pracować za normalne pieniądze w kraju, nie muszę na zmywak do Anglii w przeciwieństwie do ciebie. Do tego jedynie obelgami rzucasz. Pluj się dalej i wybieraj takich ludzi. Bo to właśnie tacy jak ty wybierają, nie tacy jak ja. Mój głos poszedł sobie na zieloną trawkę.
1 1
[quote name="wyborca"][quote name="wyborca"][quote name="wyborca"][quote name="wyborca"][quote name="wyborca"]News.Zalewski wygral.brawo żule i ćpuny.[/quote]
powiedz że to żart !!![/quote]
Niestety nie[/quote]
pewne info ?[/quote]
Tak[/quote]
[quote name="wyborca"][quote name="wyborca"][quote name="wyborca"][quote name="wyborca"][quote name="wyborca"]News.Zalewski wygral.brawo żule i ćpuny.[/quote]
powiedz że to żart !!![/quote]
Niestety nie[/quote]
pewne info ?[/quote]
Tak[/quote]
skad masz info? masz wiecej?
1 0
[quote name="margo"][quote name="wyborca"][quote name="wyborca"][quote name="wyborca"][quote name="wyborca"]News.Zalewski wygral.brawo żule i ćpuny.[/quote]
powiedz że to żart !!![/quote]
Niestety nie[/quote]
pewne info ?[/quote]
Pewne???[/quote]
TAK
3 0
[quote name="wałczanin"][quote name="Zatorzanka"]Dziwi mnie ten PKS bo głosowalam wraz cała rodzina na pana Gembickiego. A tu zero głosów... Dodatkowo widziałam naocznie sytuacje że plomby w urnie były zerwane :eek: Ciekawe, Ciekawe... Masz ci babo demokracje...
P.S. pan Gembicki chyba sam na siebie też zagłosował wraz całą rodzinką?[/quote]
Również podczas wchodzenia do budynku słyszałem jak ludzie między sobą rozmawiali i było kilka głosów na Gębickiego.
Jeśli to wszystko prawda, że w PKS zdobył 0 głosów to coś tu śmierdzi![/quote]
Dokładnie coś tu smierdzi... Nie dziwie się że ludzie nie chodza na wybory
0 0
Ponawiam pytanie ktos wie kto został radnym na Chopina?
1 1
[quote name="margo"]Ponawiam pytanie ktos wie kto został radnym na Chopina?[/quote]
Baran
0 0
[quote name="wyborca"][quote name="margo"]Ponawiam pytanie ktos wie kto został radnym na Chopina?[/quote]
Baran[/quote]
9 3
Myślę ze odpowiednim kandydatem na burmistrza jest Pan Goszczyńśki , nie zagłosowałabym na Panią Towalewską gdyż nie wiele pokazała podczas swojej kadencji ( jarmark Batorego o ile mozna było go nazwac, ozdoby świateczne oszczedzała ,kwiaty równiez na wszystkim a afera gdzie ponoc ma sprawy o tym wlasnie ludzie starsi nie wiedza i głosuja... a co do Pana Mateli byłam świadkiem w jaki sposob sie zochowywał w miejscu publivznym nie bede cytowac słów itd. jednym słowem prostactwo i taka osoba ma byc głowa miasta???? ludzie obudźcie się ,walczmy o nasze miasto !
0 0
Ponawiam pytanie czy ktos cos wie kto zostal radnym na dolnym miescie okres 14-15? prosze o odpowiedz
0 0
Wiadomo kto jest wójtem??
0 1
A coś ktoś wie kto na Okulickiego ??
0 0
a na kościuszki kto radnym zostanie jak głosy??
1 1
[quote name="Kiki"]Wiadomo kto jest wójtem??[/quote]
Jan Matuszewski
1 0
[quote name="luvmycesc"][quote name="Kiki"]Wiadomo kto jest wójtem??[/quote]
Jan Matuszewski[/quote]
pewnie info?
1 1
a co to da że w pksie będzie miał 50 głosów ? Poczekajcie do jutra na dokładniejsze wyniki. Ja tam nie widziałam żeby coś było zerwane i przecież napisane było że nie odnotowali żadnych sytuacji co do zakłócenia głosowania. Również nie słyszałam jak ludzie mówili że dają głos na niego :)
2 0
[quote name="luvmycesc"][quote name="Kiki"]Wiadomo kto jest wójtem??[/quote]
Jan Matuszewski[/quote]
Wiadomo JAN MATUSZEWSKI :)
6 0
[quote name="Mloda"][quote name="luvmycesc"][quote name="Kiki"]Wiadomo kto jest wójtem??[/quote]
Jan Matuszewski[/quote]
pewnie info?[/quote]
jak najbardziej :) pan bartczak został zmiażdżony
2 1
[quote name="luvmycesc"][quote name="Mloda"][quote name="luvmycesc"][quote name="Kiki"]Wiadomo kto jest wójtem??[/quote]
Jan Matuszewski[/quote]
pewnie info?[/quote]
jak najbardziej :) pan bartczak został zmiażdżony[/quote]
pewne :) tez tak słyszałam. Utworzyła się nowa historia !!!
3 1
[quote name="luvmycesc"][quote name="Mloda"][quote name="luvmycesc"][quote name="Kiki"]Wiadomo kto jest wójtem??[/quote]
Jan Matuszewski[/quote]
pewnie info?[/quote]
jak najbardziej :) pan bartczak został zmiażdżony[/quote]
no to bardzo ładnie ;) tak własnie mialo byc
7 2
[quote name="wyborczyni"]Myślę ze odpowiednim kandydatem na burmistrza jest Pan Goszczyńśki , nie zagłosowałabym na Panią Towalewską gdyż nie wiele pokazała podczas swojej kadencji ( jarmark Batorego o ile mozna było go nazwac, ozdoby świateczne oszczedzała ,kwiaty równiez na wszystkim a afera gdzie ponoc ma sprawy o tym wlasnie ludzie starsi nie wiedza i głosuja... a co do Pana Mateli byłam świadkiem w jaki sposob sie zochowywał w miejscu publivznym nie bede cytowac słów itd. jednym słowem prostactwo i taka osoba ma byc głowa miasta???? ludzie obudźcie się ,walczmy o nasze miasto ![/quote]
No jasne ozdoby świąteczne są najważniejsze nauczyła was poprzednia władza że świeciły się od listopada do kkwietnia a za prąd to mikołaj płacił? Ludzie naprawdę gdzie wy macie oczy i uszy!!?!
0 0
A o radnych do powiatu coś wiadomo?
2 0
Na zatorzu Ogonowska z niezależnych.Brawo Ania.
0 0
Znane są wstępne wyniki okręgu 6? Orla, Pocztowa, Sądowa,Królowej Jadwigi Kilińszczaków?
2 0
Mróweczki liczyć, liczyć bo Ci w sztabach nie dotrwają :lol:
0 0
a dolne? 14-15 okreg
3 0
Co w gminą?
Bartczak, Matuszewski czy może Kaczmarek?
Macie już pewne info, a nie żadne domysły?
2 3
Do Rady: Koralowa, Terefenkowa, Pomorski, Zalewski, Bemben, Piotrowski
0 0
[quote name="zainteresowany"]Co w gminą?
Bartczak, Matuszewski czy może Kaczmarek?
Macie już pewne info, a nie żadne domysły?[/quote]
a może Kurowska ??
4 1
[quote name="moni"]a co to da że w pksie będzie miał 50 głosów ? Poczekajcie do jutra na dokładniejsze wyniki. Ja tam nie widziałam żeby coś było zerwane i przecież napisane było że nie odnotowali żadnych sytuacji co do zakłócenia głosowania. Również nie słyszałam jak ludzie mówili że dają głos na niego :)
[/quote]
Przepraszam bardzo ale wydaję mi się, że nie chodzi tu o sam fakt liczby głosów oddanych na Pana Gembickiego -m tylko o przestrzeganie procedur tak by wybory były uczciwe i przejrzyste. ja osobiście widziałam zerwane plomby o czym poinformowałam komisję wyborczą. Słyszałam też jak pan P.G. zgłaszał ten fakt komisarzowi w Koszalinie podobnie jak inne osoby w PKSie. Nie wydaje mi się więc, że jest to sprawa błaha.. Tu chodzi o transparentność Obwodowych Komisji Wyborczych!!!
1 1
[quote name="Mloda"][quote name="luvmycesc"][quote name="Mloda"][quote name="luvmycesc"][quote name="Kiki"]Wiadomo kto jest wójtem??[/quote]
Jan Matuszewski[/quote]
pewnie info?[/quote]
jak najbardziej :) pan bartczak został zmiażdżony[/quote]
no to bardzo ładnie ;) tak własnie mialo byc[/quote]no to super...może w końcu coś się zmieni :-)
0 11
W okręgu SP1- Pan Zdzisław Ryder! Gratulacje, szkoda że nie startował na burmistrza.
2 2
z okręgu numer 18 wygrywa MARTA KORALL z ALTERNATYWY! uważam że to doskonała osobowość na dane stanowisko!
3 6
Połówkowe wyniki:
Towalewska - 28%
Matela - 26%
Suski - 20%
Goszczyński - 17%
0 0
a okreg 14-15 do rady miasta?
2 1
[quote name="martew"]Połówkowe wyniki:
Towalewska - 28%
Matela - 26%[/quote]
Sądzę, że ten trend zostanie utrzymany.
Prawdopodobnie mamy drugą turę, tak jak pisałem Matela vs Towalewska.
0 1
hehe
3 3
[quote name="Pryś"]z okręgu numer 18 wygrywa MARTA KORALL z ALTERNATYWY! uważam że to doskonała osobowość na dane stanowisko![/quote]
OMG jakas żenada
3 0
[quote name="Ewa S."]Nie wydaje mi się więc, że jest to sprawa błaha.. Tu chodzi o transparentność Obwodowych Komisji Wyborczych!!![/quote]
Mnie zastanawia jedno - jak jedna z największych komisji obwodowych może być nieprzygotowana i nie posiadać drugiej, zapasowej urny wyborczej?
Jeśli to co tutaj zostało napisane, że główna urna była z zerwanymi plombami to jest to skandal!
0 5
[quote name="Pryś"]z okręgu numer 18 wygrywa MARTA KORALL z ALTERNATYWY! uważam że to doskonała osobowość na dane stanowisko![/quote]
O BOZE NAJGORSZY WYBOR...
3 1
[quote name="Mirek"]Czy to prawda, że Matela jest z PISu?[/quote]
nie alternatywa
2 0
[quote name="nikita"]OMG jakas żenada[/quote]
Powiesz to "prosto w twarz" wyborcom tej Pani?
...
...
...
Tak przypuszczałem ... w sieci bohater w realu dupa!
0 0
odpowie mi ktos co z okregiem 14-15 ??
0 0
[quote name="Antolina"][quote name="Mloda"][quote name="luvmycesc"][quote name="Mloda"][quote name="luvmycesc"][quote name="Kiki"]Wiadomo kto jest wójtem??[/quote]
Jan Matuszewski[/quote]
pewnie info?[/quote]
jak najbardziej :) pan bartczak został zmiażdżony[/quote]
no to bardzo ładnie ;) tak własnie mialo byc[/quote]no to super...może w końcu coś się zmieni :-)[/quote]
Ale że niby co się zmieni?? Gmina zacznie mieć długi?
0 0
kto wygral na kr.jadwigi
4 0
[quote name="wałczanin"][quote name="Ewa S."]Nie wydaje mi się więc, że jest to sprawa błaha.. Tu chodzi o transparentność Obwodowych Komisji Wyborczych!!![/quote]
Mnie zastanawia jedno - jak jedna z największych komisji obwodowych może być nieprzygotowana i nie posiadać drugiej, zapasowej urny wyborczej?
Jeśli to co tutaj zostało napisane, że główna urna była z zerwanymi plombami to jest to skandal![/quote]
Nie tyle zerwane plomby co fakt wystawania z urn kart, które były wpychane na siłę przez wyborców do urn. Sytuacja ta powodowała możliwość wyciągnięcie przez każdego obecnego zawartości. Gdyby nie reakcja kilku osób komisja nadal by sobie nic nie robiła z tego faktu...
0 0
Kto wygrał w okręgu 12 do rady miasta, ktos coś wie?
4 3
[quote name="krystyna"]kto wygral na kr.jadwigi[/quote]
Jacek Jarczewski
6 0
[quote name="Ewa S."]Nie tyle zerwane plomby co fakt wystawania z urn kart, które były wpychane na siłę przez wyborców do urn. [/quote]
Droga Ewo S. - fakt zerwanych plomb podkreślił Pan Gębicki i jeśli jest to prawdą to jest to zjawisko NIEDOPUSZCZALNE w trakcie czynnego głosowania!
3 2
[quote name="wałczanin"][quote name="nikita"]OMG jakas żenada[/quote]
Powiesz to "prosto w twarz" wyborcom tej Pani?
...
...
...
Tak przypuszczałem ... w sieci bohater w realu dupa![/quote]
[quote name="wałczanin"][quote name="nikita"]OMG jakas żenada[/quote]
Każdy ma prawo miec swoja opinie na temat kandydatów i ja wyrazac ,czy ta pani ma w ogole pojecie na temat pracy radnej
0 0
okreg 14-15 kto wygral do rady miasta?
2 0
[quote name="nikita"][quote name="wałczanin"][quote name="nikita"]OMG jakas żenada[/quote]
Powiesz to "prosto w twarz" wyborcom tej Pani?
...
...
...
Tak przypuszczałem ... w sieci bohater w realu dupa![/quote]
[quote name="wałczanin"][quote name="nikita"]OMG jakas żenada[/quote]
Każdy ma prawo miec swoja opinie na temat kandydatów i ja wyrazac ,czy ta pani ma w ogole pojecie na temat pracy radnej[/quote]
A obecni mają? 95% nie wie po co tam "siedzi"
2 1
[quote name="komantator"][quote name="krystyna"]kto wygral na kr.jadwigi[/quote]
Jacek Jarczewski[/quote]
Pewne info?
2 0
Kto uzyskał mandaty do rady powiatu wiadomo?
0 1
[quote name="mantra"][quote name="komantator"][quote name="krystyna"]kto wygral na kr.jadwigi[/quote]
Jacek Jarczewski[/quote]
Pewne info?[/quote]
95%
1 2
[quote name="wałczanin"][quote name="nikita"]OMG jakas żenada[/quote]
Powiesz to "prosto w twarz" wyborcom tej Pani?
...
...
...
Tak przypuszczałem ... w sieci bohater w realu dupa![/quote]
Tacy wyborcy jaka kandydatka, brak słów. Obrońca pewnie w takim samym typie, że szkoda polemiki o to czy się nadaje ta pani. Żenada, że ktoś taki będzie decydował o sprawach Wałcza.
0 2
Kto na dolnym miescie w okregu 14-15 wygral do rady miasta?
1 1
[quote name="nikita"]Każdy ma prawo miec swoja opinie na temat kandydatów i ja wyrazac ,czy ta pani ma w ogole pojecie na temat pracy radnej[/quote]
To napisz ten sam komentarz w stosunku do 90% wszystkich kandydujących wtedy będzie fair :)
2 2
[quote name="Ania N."]
Tacy wyborcy jaka kandydatka, brak słów. Obrońca pewnie w takim samym typie, że szkoda polemiki o to czy się nadaje ta pani. Żenada, że ktoś taki będzie decydował o sprawach Wałcza.[/quote]
Ania N. to rusz dupsko sprzed ekranu komputera, zacznij działać i kandyduj - może mnie przekonasz!?
3 1
[quote name="komantator"][quote name="mantra"][quote name="komantator"][quote name="krystyna"]kto wygral na kr.jadwigi[/quote]
Jacek Jarczewski[/quote]
Pewne info?[/quote]
95%[/quote]
dzięki.
1 0
a kto wszedl do rady powiatu
1 1
okręg 11, kto wygrał na Raduniu, ktoś wie?
1 1
Jak okręg 19 ? Wiadomo coś?
2 4
[quote name="wałczanin"][quote name="Ania N."]
Tacy wyborcy jaka kandydatka, brak słów. Obrońca pewnie w takim samym typie, że szkoda polemiki o to czy się nadaje ta pani. Żenada, że ktoś taki będzie decydował o sprawach Wałcza.[/quote]
"Rusz dupsko" - oto język wyborców pani Marty. Nie będę z Tobą dyskutowała, bo nie prowadzę rozmów na tym poziomie.
Ania N. to rusz dupsko sprzed ekranu komputera, zacznij działać i kandyduj - może mnie przekonasz!?[/quote]
4 8
kogo obstawiacie na burmistrza wałcza? coś się zdaje , że znów Towalewska chyba ??
4 1
[quote name="Mirek"]Czy to prawda, że Matela jest z PISu?[/quote]
Nie , Matela z Alternatywy.
3 2
[quote name="kinia"]kogo obstawiacie na burmistrza wałcza? coś się zdaje , że znów Towalewska chyba ??[/quote]
chyba nie
1 0
[quote name="Mloda"][quote name="kinia"]kogo obstawiacie na burmistrza wałcza? coś się zdaje , że znów Towalewska chyba ??[/quote]
chyba nie[/quote]
ale te wyniki to też nie pełne, gdyż niektóre osoby oprócz an burmistrza, to tez do rady miasta kandydowały.
0 0
A kto z Zatorza w okręgach 20 i 21??
0 0
[quote name="KKK"]A kto z Zatorza w okręgach 20 i 21??[/quote]
Godz. 23.30 Obwód XI, okręgi 20 i 21 - PKS: Jerzy Goszczyński 141, Paweł Suski 189, Jolanta Wegner 211, Marek Matela 250, Bogusława Towalewska 315. Piotr Gembicki: brak danych.
12 0
Dzięki Extra Wałcz, że wam się chce pracować w nocy.
2 1
[quote name="Antolina"][quote name="Mloda"][quote name="luvmycesc"][quote name="Mloda"][quote name="luvmycesc"][quote name="Kiki"]Wiadomo kto jest wójtem??[/quote]
Jan Matuszewski[/quote]
pewnie info?[/quote]
jak najbardziej :) pan bartczak został zmiażdżony[/quote]
no to bardzo ładnie ;) tak własnie mialo byc[/quote]no to super...może w końcu coś się zmieni :-)[/quote]
gówno wam się zmieni
0 0
A co z dolnym okręg 13 kto przeszedl
0 0
a co z Radą Miasta ? Gdzie można zobaczyć wyniki ?
1 3
Dolne Miasto Stasiu i Bożena.
2 0
Gratulacje dla nowych Radnych Miasta bez względu na opcję polityczną!
4 4
A co z wyborami do Powiatu?
Dużo nowych twarzy w naszej RM niekoniecznie jest to plus
3 7
[quote name="stefan"]Dużo nowych twarzy w naszej RM niekoniecznie jest to plus[/quote]
Nie zgodzę się! Nowe twarze wprowadzą do RM powiem świeżości ... od bez mała 12 lat w znacznej większości składu rady patrzyliśmy na te same "mdłe twarze", których znaczna większość umiała tylko podnosić rękę i naciskać przycisk.
Brawa raz jeszcze szczególnie Pan Andrzej Kwiatkowki, Adrian Zalewski, Marta Korall, Jacek Jarczewski - mam nadzieję, że przydacie się miastu!
7 4
[quote name="kinia"]kogo obstawiacie na burmistrza wałcza? coś się zdaje , że znów Towalewska chyba ??[/quote]
Całe szczęście, że nie Suski.
5 0
Prosimy o wyniki do Rady Powiatu.
2 4
[quote name="zoja"][quote name="Antolina"][quote name="Mloda"][quote name="luvmycesc"][quote name="Mloda"][quote name="luvmycesc"][quote name="Kiki"]Wiadomo kto jest wójtem??[/quote]
Jan Matuszewski[/quote]
pewnie info?[/quote]
jak najbardziej :) pan bartczak został zmiażdżony[/quote]
no to bardzo ładnie ;) tak własnie mialo byc[/quote]no to super...może w końcu coś się zmieni :-)[/quote]
gówno wam się zmieni[/quote]
Od 30 lat gościu zmienia, to dla niego była ostatnie deska ratunku, a te jełopy PGR-usy go wybrały bo im naobiecywał, demokracja jest dla inteligentnych ludzi a dla was jełopy pozostaje zamordyzm
13 1
To jest klęska PO.Nikt z komitetu P.Suskiego nie wszedł do Rady.Czerwona kartka ? Byli radni z ORS wiedzieli co robią ;-) i poszli do powiatu( Wolny, Marszałek )- czy to się udało - zobaczymy.Komitet Goszczyńskiego popierany przez PIS ma najwięcej (5) mandatów. Niezależni 4, Wspólny Wałcz 4,Alternatywa 4, samodzielni 3 i jedna Terefenko z ORS/PO.Największa pomyłka wg mnie to Zalewski i Goszczyński ( chyba zadziałało nazwisko ) Jak tu zrobić większość ?Niezależni+Alternatywa+PIS jest najbardziej prawdopodobna.Sporo zależy od tego kto zostanie burmistrzem.Szkoda że powiat nie jest też jednomandatowy. Wiele osób (W.W.W) prawdopodobnie by odpadło.Teraz pozostaje czekać i śmiać się na posiedzeniach rady z wystąpień jednego pana.
6 1
Pora podjac ostateczna decyzje i isc na wybory ,aby zad sie zmienil
7 0
[quote name="Mloda"][quote name="wyborca"][quote name="wyborca"][quote name="wyborca"][quote name="wyborca"][quote name="wyborca"]News.Zalewski wygral.brawo żule i ćpuny.[/quote]
powiedz że to żart !!![/quote]
Niestety nie[/quote]
pewne info ?[/quote]
Tak[/quote]
[quote name="wyborca"][quote name="wyborca"][quote name="wyborca"][quote name="wyborca"][quote name="wyborca"]News.Zalewski wygral.brawo żule i ćpuny.[/quote]
powiedz że to żart !!![/quote]
Niestety nie[/quote]
pewne info ?[/quote]
Tak[/quote]
skad masz info? masz wiecej?[/quote]
Poco komus ublizac to decyzja ludzi a nie twoja
4 9
[quote name="Prawyinarodowy"]W okręgu SP1- Pan Zdzisław Ryder! Gratulacje, szkoda że nie startował na burmistrza.[/quote]
Bylby wzorowym kandydatem na te stanowisko
4 4
[quote name="kinia"]kogo obstawiacie na burmistrza wałcza? coś się zdaje , że znów Towalewska chyba ??[/quote]
Oby nie
20 6
To smutny dzień dla Wałcza i jego mieszkańców. Wygrał populizm i demagogia. Winna temu niska społeczna i polityczna świadomość wyborców oraz rozgoryczenie. Miasto Wałcz po raz kolejny zatrzyma się w czasie, a nawet cofnie o parę lat. Nazwiska nowych radnych przyprawiają mnie o wymioty.
1 1
[quote name="Michał"][quote name="moni"][quote name="Michał"][quote name="moni"]no a czy zrywanie plakatu Pana Maia by tylko powiesic swoj jest dozwolone i potem wielkie pretensje do Pana czesia ze napisal kartke zeby nie zrywal plakatu to jest kandydat do rady Miasta ? na osiedlu zrywam plakaty Pana czesia i wieszal swoje.[/quote]
Na pewno tak nie robi. On nie musiał zrywać plakatów dla Maia, aby został radnym. Zapracował sobie na to ![/quote]
akurat teraz napisales klamstwo z tym ze nie zrywal ;) sam pan czesław to mowil ze taka sytuacja miala miejsce .... i ludzie z jego bloku tez .. wiec wkoncu ochlon i sie pogodz z tym ze P.zalewski nie dostanie sie do rady[/quote]
Może jak cie dorwą i poniesiesz konsekwencje pisania głupot to zrozumiesz, ze tak się nie robi.[/quote]
On nie musial zrywac ,ludzie sami wyzucali ulotki niekturych i przestancie pisac bzdury chora zazdrosc
1 1
A jak wyniki do rady gminy? Czemu taka cisza?
13 6
[quote name="iza"][quote name="Prawyinarodowy"]W okręgu SP1- Pan Zdzisław Ryder! Gratulacje, szkoda że nie startował na burmistrza.[/quote]
Bylby wzorowym kandydatem na te stanowisko[/quote]
tak,wielka szkoda.Szczególnie po tym jak zrezygnował z bycia przewodniczącym Rady Miasta,bo nie dawał sobie rady ;) Ekstra kandydat na burmistrza byłby z Niego :o Miasta by chyba nie było...
12 0
A Radni Powiatu i Gminy ??
19 3
[quote name="ALIBABA"]To smutny dzień dla Wałcza i jego mieszkańców. Wygrał populizm i demagogia. Winna temu niska społeczna i polityczna świadomość wyborców oraz rozgoryczenie. Miasto Wałcz po raz kolejny zatrzyma się w czasie, a nawet cofnie o parę lat. Nazwiska nowych radnych przyprawiają mnie o wymioty.[/quote]
Jacy wyborcy, tacy radni ...
3 5
[quote name="ALIBABA"]To smutny dzień dla Wałcza i jego mieszkańców. Wygrał populizm i demagogia. Winna temu niska społeczna i polityczna świadomość wyborców oraz rozgoryczenie. Miasto Wałcz po raz kolejny zatrzyma się w czasie, a nawet cofnie o parę lat. Nazwiska nowych radnych przyprawiają mnie o wymioty.[/quote]
To idź i zwymiotuj z czym masz problem ?
7 1
Tak czytam nazwiska nowych radnych w mieście.... Jakie "nowi" mają wykształcenie?
14 3
Bęben radnym, w wieku emerytalnym, to jest porazka demokracji, ile można. Gadanie o młodych ludziach, ze niby inwestycje,miejsca pracy, a jak ci radni maja cos dla nas mlodych zrobic kiedy ich jedynym planem bylo dostac sie do rady i zobaczycie ze tu przez 4lata nic sie nie zmieni. Znajdą sie tacy co mnie skrytykuja, ale tak bedzie i moze 3-4miesiace przed nastepnymi wyborami znowu zdarzy sie cud i powstaną nowe chodniki i drogi beda remontowane
14 0
[quote name="ALIBABA"]To smutny dzień dla Wałcza i jego mieszkańców. Wygrał populizm i demagogia. Winna temu niska społeczna i polityczna świadomość wyborców oraz rozgoryczenie. Miasto Wałcz po raz kolejny zatrzyma się w czasie, a nawet cofnie o parę lat. Nazwiska nowych radnych przyprawiają mnie o wymioty.[/quote]
Niestety, taka prawda, ja bylem glosowac, ale widac ze to nie ma sensu jesli tacy ludzie bez zadnej idei i pomyslu maja tu rządzić po prostu upadek
27 4
Wow, Zalewski wybrany? Brawo. Może do pary Głowackiego na burmistrza, skoro już tak ośmieszamy miasto... Tragedia... Fajnie, że Giłka się dostał. Złoty człowiek, bardzo kulturalny, inteligentny i sympatyczny. Co więcej, szanuje ludzi. Tacy ludzie powinni reprezentować Wałcz.
8 4
Najwazniejsze że Jan wygrał w gminie
5 1
Komentarze zawierające obelgi i wyrażenia niecenzuralne będą na bieżąco usuwane.
3 1
[quote name="Redakcja"]Komentarze zawierające obelgi i wyrażenia niecenzuralne będą na bieżąco usuwane.[/quote]
Dziękujemy. Można by przy okazji pościągać ze strony bannery wyborcze, bo już wystarczy patrzenia na nich...
1 1
Skąd takie poparcie dla Matuszewskiego co on takiego zrobił?
2 6
ok, napisze to inaczej, nie spodziewałem się,że mtuszewski wygra, i jestem zdania ze jest to w 100% nie odpowiednia osoba na danym stanowisku, której chodzi tylko o stołek a nie o dobro gminy, Pan Bartczak był wicewójtem i to on powinien zostać Wójtem, mało tego, jako wicewójt jest na bieżąco z życiem gminy, a matuszewski ?? Bedzie towrzył wszystko od nowa a niszczył to co zostało zrobione przez uprzednich wójtów.... To jest Masakra jakaś ;/ Ładnie zamydlł ludziom oczy, że aż taki epoparcie dostał ;/ nie mam pojęcia co to za naród ;/
1 2
[quote name="mieszkaniec"]Skąd takie poparcie dla Matuszewskiego co on takiego zrobił?[/quote]
Zamydlił oczy wyborcom... ;/ !
4 4
To prawda to co robi pan Bartczak w Lederze i gminie powinno być docenione, a ludzie nie mają pojęcia co się tam dzieje. Matuszewski zostanie wójtem Przemek wicewójtem i dalej w gminie będą konfitury. To nie powinno tak wyglądać.
3 4
[quote name="mieszkaniec"]Skąd takie poparcie dla Matuszewskiego co on takiego zrobił?[/quote]
Powiedzmy sobie jasno dlaczego p. Janusz pzegrał:
Reorganizacja szkół! Oddanie placówek państwowych w prywatne ręce Lidera Wałeckiego! Mydlenie oczu, że to dla dobra ludzi! I co teraz z tymi szkołami na dobrą sprawę gmina może w każdej chwili przestać je finansować bo są prywatne... Lider tego nie udzwignie z subwencji i mamy szkoły do zamknięcia...
4 4
Szkoły te przynosiły od zawsze straty więc trzeba było coś z nimi zrobić. KGW, place zabaw,boiska,świetlice,oświetlenie wsi,spotkania z ludźmi,wyjazdy dla osób starszych całe zaangażowanie w pracę lidera przez pana Bartczaka. I nagle wójtem zostaje gość, który nie ma prawie nic wspólnego z dobrem gminy.
1 0
[quote name="Antolina"][quote name="Mloda"][quote name="luvmycesc"][quote name="Mloda"][quote name="luvmycesc"][quote name="Kiki"]Wiadomo kto jest wójtem??[/quote]
Jan Matuszewski[/quote]
pewnie info?[/quote]
jak najbardziej :) pan bartczak został zmiażdżony[/quote]
no to bardzo ładnie ;) tak własnie mialo byc[/quote]no to super...może w końcu coś się zmieni :-)[/quote]
zmieni się ale na gorsze, co wam ludzie teraz nie pasuje niby ?
1 0
[quote name="jan"]Zawsze też można zaoferować transport dla swoich wyborców czemu nie ,np.w Wiesiółce o 9.00. TROSZKĘ NIE FAIR[/quote]
Można prosić o szczegóły?
10 3
[quote name="Bożenka"]Pani Marta Korall może sobie w końcu zęby wstawi za pensję radnego :P ona w ogóle ma pojęcie na jakikolwiek temat? ŻENADA![/quote]
Twoja głupota i poziom wypowiedzi upadły poniżej poziomu kanału rynsztokowego!
1 5
Jeszcze Matuszewski nie jest oficjalnie wójtem a już wiadomo że wszystko zniszczy.Widocznie jego program bardziej przekonał wyborców.Jak będzie zobaczymy. Polskie piekiełko się zaczyna.A Bartczakowi to stołek należał się przez zasiedzenie ?
PS Ktoś ma podobny nick do mojego :-?
6 0
[quote name="jan"]Co to za kandydaci, którzy oferują alkohol za głos ,zawożą ludzi do lokalu wyborczego i sami na ich kartach zaznaczają głos na siebie. Zawsze też można zaoferować transport dla swoich wyborców czemu nie ,np.w Wiesiółce o 9.00. TROSZKĘ NIE FAIR[/quote]
Co to za wyborcy, którzy dają się na to nabrać?
0 3
[quote name="jankos"]Jeszcze Matuszewski nie jest oficjalnie wójtem a już wiadomo że wszystko zniszczy.Widocznie jego program bardziej przekonał wyborców.Jak będzie zobaczymy. Polskie piekiełko się zaczyna.A Bartczakowi to stołek należał się przez zasiedzenie ?
PS Ktoś ma podobny nick do mojego :-?[/quote]
Jak ktoś ma taki nick co Ty to nie znaczy, że zrobił to celowo, może Ty masz taki nick jak ja ? Bartczakowi stołek należy się za to, że dużo robi dla gminy, remonty kosciołów, sal wiejskich, budowy placów zabaw, remonty szkół i można by tak dalej wymieniać.. ;)
4 2
[quote name="jan"]Szkoły te przynosiły od zawsze straty więc trzeba było coś z nimi zrobić. KGW, place zabaw,boiska,świetlice,oświetlenie wsi,spotkania z ludźmi,wyjazdy dla osób starszych całe zaangażowanie w pracę lidera przez pana Bartczaka. I nagle wójtem zostaje gość, który nie ma prawie nic wspólnego z dobrem gminy.[/quote]
Szkoła to nie zakład produkcyjny, który ma generować zyski!!! Raz niż raz wyż demograficzny. Szkoła taka jak w Szwecji, rosła na godnego przeciwnika dla szkół w Wałczu...
2 1
Ciekawe skad matuszewski zdobył tyle popracia, skoro tyle osób mu ciśnie ? :D
3 1
[quote name="abi"]Ciekawe skad matuszewski zdobył tyle popracia, skoro tyle osób mu ciśnie ? :D[/quote]
Pamiętaj! W każdych wyborach nikt Ci tyle nie da ile kandydat obieca!
Najwyraźniej facet oczarował swoich wyborców i pozamiatał konkurencje a wynik ponad 60% z całej gminy daje mocno do myślenia.
Tylko pogratulować - bardzo dobry wynik.
Ja tam mu kibicuję i mam nadzieję, że ze świetnie zarządzanej gminy przez poprzednika po 4 latach nie zrobi się kwas jak w powiecie.
8 3
Skład Rady Miasta to jakaś kpina, ale z drugiej strony wyłoniony w demokratycznych wyborach :sad: dobrze, że jest chociaż kilku doświadczonych Radnych, aczkolwiek zapowiada się niezły kabaret podczas sesji :lol: Wymowna jest kompromitacja Pana Posła, który nie wprowadził ani jednego radnego i przegrał z kretesem z Markiem Matelą. Ciekaw jestem komentarza Pana Suskiego, a jeszcze bardziej komentarza jego "drugiej połowy" :D
1 3
[quote name="abi"]Ciekawe skad matuszewski zdobył tyle popracia, skoro tyle osób mu ciśnie ? :D[/quote]
Jeździli wspólnie z drugim kandydatem po wioskach na spotkania wyborcze i czarowali swoim "wdziękiem i urokiem".
Jakieś pytania? :lol:
3 2
[quote name="Jankos"][quote name="jankos"]Jeszcze Matuszewski nie jest oficjalnie wójtem a już wiadomo że wszystko zniszczy.Widocznie jego program bardziej przekonał wyborców.Jak będzie zobaczymy. Polskie piekiełko się zaczyna.A Bartczakowi to stołek należał się przez zasiedzenie ?
PS Ktoś ma podobny nick do mojego :-?[/quote]
Jak ktoś ma taki nick co Ty to nie znaczy, że zrobił to celowo, może Ty masz taki nick jak ja ? Bartczakowi stołek należy się za to, że dużo robi dla gminy, remonty kosciołów, sal wiejskich, budowy placów zabaw, remonty szkół i można by tak dalej wymieniać.. ;)[/quote]
Nie napisałem że nick taki sam ale podobny . Nie neguję osiągnięć Bartczaka ale wójtem zostaje ten co ma najwięcej głosów wyborców - to są zasady demokracji.Nie zawsze się to podoba ale czy jest coś lepszego ? Może wprowadzić dziedziczenie stanowisk albo losowanie :lol:
2 0
głupi naród....
1 1
[quote name="Agie"]Tak czytam nazwiska nowych radnych w mieście.... Jakie "nowi" mają wykształcenie?[/quote]
Czasami ludzie bez wykształcenia są bardziej inteligentni niż Ci co je posiadają :) a w dzisiejszych czasach każdy może być po studiach tym bardziej po PWSZ Waleckim który kształci wszystkich ;)
1 0
[quote name="mloda"][quote name="Agie"]Tak czytam nazwiska nowych radnych w mieście.... Jakie "nowi" mają wykształcenie?[/quote]
Czasami ludzie bez wykształcenia są bardziej inteligentni niż Ci co je posiadają :) a w dzisiejszych czasach każdy może być po studiach tym bardziej po PWSZ Waleckim który kształci wszystkich ;)[/quote]
Nawet tych którzy są mniej inteligentni od przeciętnych ludzi bez wykształcenia. Wykształcenie droga Pani To Nie c wszystko :)
6 0
[quote name="ALIBABA"]To smutny dzień dla Wałcza i jego mieszkańców. Wygrał populizm i demagogia. Winna temu niska społeczna i polityczna świadomość wyborców oraz rozgoryczenie. Miasto Wałcz po raz kolejny zatrzyma się w czasie, a nawet cofnie o parę lat. Nazwiska nowych radnych przyprawiają mnie o wymioty.[/quote]
Ciekawe jakie mają wykształcenie , czy umieją czytać i pisać...chyba że kasa jest najważniejsza....
4 0
[quote name="mloda"][quote name="mloda"][quote name="Agie"]Tak czytam nazwiska nowych radnych w mieście.... Jakie "nowi" mają wykształcenie?[/quote]
Czasami ludzie bez wykształcenia są bardziej inteligentni niż Ci co je posiadają :) a w dzisiejszych czasach każdy może być po studiach tym bardziej po PWSZ Waleckim który kształci wszystkich ;)[/quote]
Nawet tych którzy są mniej inteligentni od przeciętnych ludzi bez wykształcenia. Wykształcenie droga Pani To Nie c wszystko :)[/quote]
Tu nikt nie spytał po jakich studiach oni są,tylko KIM są, a tym samych w jakich obszarach rady będą mogli się popisać.
Do tej pory byli to nauczyciele,lekarze i przedsiębiorcy.
Tu widzę R?WNIĘ POCHYŁĄ ???
2 0
[quote name="Ewa"][quote name="mloda"][quote name="mloda"][quote name="Agie"]Tak czytam nazwiska nowych radnych w mieście.... Jakie "nowi" mają wykształcenie?[/quote]
Czasami ludzie bez wykształcenia są bardziej inteligentni niż Ci co je posiadają :) a w dzisiejszych czasach każdy może być po studiach tym bardziej po PWSZ Waleckim który kształci wszystkich ;)[/quote]
Nawet tych którzy są mniej inteligentni od przeciętnych ludzi bez wykształcenia. Wykształcenie droga Pani To Nie c wszystko :)[/quote]
Tu nikt nie spytał po jakich studiach oni są,tylko KIM są, a tym samych w jakich obszarach rady będą mogli się popisać.
Do tej pory byli to nauczyciele,lekarze i przedsiębiorcy.
Tu widzę R?WNIĘ POCHYŁĄ ???[/quote]
Dokładnie Ewo o to mi chodziło! W jakich dziedzinach są specjalistami?
1 4
Niektórzy winni już podziękować prowadzeniu jakiejkolwiek kampanii wyborczej. Mam tu na myśli posła Suskiego = kompromitacja.
0 1
[quote name="Aga"][quote name="Ewa"][quote name="mloda"][quote name="mloda"][quote name="Agie"]Tak czytam nazwiska nowych radnych w mieście.... Jakie "nowi" mają wykształcenie?[/quote]
Czasami ludzie bez wykształcenia są bardziej inteligentni niż Ci co je posiadają :) a w dzisiejszych czasach każdy może być po studiach tym bardziej po PWSZ Waleckim który kształci wszystkich ;)[/quote]
Nawet tych którzy są mniej inteligentni od przeciętnych ludzi bez wykształcenia. Wykształcenie droga Pani To Nie c wszystko :)[/quote]
Tu nikt nie spytał po jakich studiach oni są,tylko KIM są, a tym samych w jakich obszarach rady będą mogli się popisać.
Gdyby tak "charytatywnie" były rady to by wiekszosci z tych pseudo radnych nie było,a tak pchaja sie na te stołki nie majac pojecia o co chodzi ,masakra kabaret jak nic z naszych sesji bedzie
6 4
[quote name="wałczanin"][quote name="stefan"]Dużo nowych twarzy w naszej RM niekoniecznie jest to plus[/quote]
Nie zgodzę się! Nowe twarze wprowadzą do RM powiem świeżości ... od bez mała 12 lat w znacznej większości składu rady patrzyliśmy na te same "mdłe twarze", których znaczna większość umiała tylko podnosić rękę i naciskać przycisk.
Brawa raz jeszcze szczególnie Pan Andrzej Kwiatkowki, Adrian Zalewski, Marta Korall, Jacek Jarczewski - mam nadzieję, że przydacie się miastu![/quote]
Zalewski i Korall, nie moge tego zrozumiec kto na nich głosował? To nie moje okręgi i ja nie mogłam mieć wpływu na ich wybór, ale pytam kto ich wybrał? Ktoś tu mądrze napisał, że brakuje tylko Głowackiego na burmistrza do tej gromadki. Pocieszające jest tylko, że jest też parę inteligentnych osób, które wprowadzą trochę równowagi.
2 1
[quote name="kika"][quote name="Aga"][quote name="Ewa"][quote name="mloda"][quote name="mloda"][quote name="Agie"]Tak czytam nazwiska nowych radnych w mieście.... Jakie "nowi" mają wykształcenie?[/quote]
Czasami ludzie bez wykształcenia są bardziej inteligentni niż Ci co je posiadają :) a w dzisiejszych czasach każdy może być po studiach tym bardziej po PWSZ Waleckim który kształci wszystkich ;)[/quote]
Nawet tych którzy są mniej inteligentni od przeciętnych ludzi bez wykształcenia. Wykształcenie droga Pani To Nie c wszystko :)[/quote]
Tu nikt nie spytał po jakich studiach oni są,tylko KIM są, a tym samych w jakich obszarach rady będą mogli się popisać.
Gdyby tak "charytatywnie" były rady to by wiekszosci z tych pseudo radnych nie było,a tak pchaja sie na te stołki nie majac pojecia o co chodzi ,masakra kabaret jak nic z naszych sesji bedzie[/quote]
będzie co oglądać w tv asta :-)
4 2
Zaczynam żalowac ze nie mam Asty,ominie mnie walecki cyrk
9 0
Proponuję, aby teraz nowi radni opublikowali w prasie, co tak naprawdę zamierzają zrobić, czym się zająć zasiadając w Radzie- będzie z czego rozliczać za 4 lata :-)
4 0
[quote name="kika"]Zaczynam żalowac ze nie mam Asty,ominie mnie walecki cyrk[/quote]
W necie nic nie ginie ... będzie do obejrzenia na stronach Asty, spokojnie :)
8 1
Długo czekaliśmy na kompetentnego radnego, który pomoże nam zlikwidować "cudowny zapach" świń hodowanych w Kłębowcu. Aż się zjawił i w dodatku, co za ironia, jeden z 3 producentów świń. Ciekawe, co zamierza zrobić pan Zenon Ogrodnik w ciągu swojej kadencji, aby pozwolić mieszkańcom Kłębowca godnie żyć. Dajcie żyć 700 osobom! Czekamy na korzystne zmiany!
0 1
[quote name="ALIBABA"][quote name="kika"]Zaczynam żalowac ze nie mam Asty,ominie mnie walecki cyrk[/quote]
W necie nic nie ginie ... będzie do obejrzenia na stronach Asty, spokojnie :)[/quot
No tak,już nie moge sie doczekac
4 6
Od ponad roku słyszę i czytam że Pani Burmistrz niszczy nasze miasto i robi wszystko źle. To jakim cudem dostała tyle głosów i kto głosował skoro wszyscy na nią jechali. Teraz w 2 rundzie staje Towalewska Matela czyli to co niby zle i coś nowego z Nowym innym spojrzeniem. Co wygra? Jak Pani to znaczy że nie chcemy zmian tylko narzekać lubimy a jak Pan to znaczy że czas dać szansę nowemu pokoleniu bo oto chyba chodzi.
6 7
Od roku słyszę i czytam że Pani Burmistrz niszczy i źle zarządza miastem. To kto oddał tyle głosów na nią? Lubimy narzekać nic więcej Ale nowego boimy się jak ognia. W 2 rundzie Towalewska czy Matela? Nowe pokolenie? Czy dalej narzekać i tak żyć? Znając walczan wybiorą Panią bo tylko narzekać lubią. Skoro tak źle to kto głosował na nią? UFO?
0 1
i co teraz iść nie iść bo na kogo pomocy!!
8 3
[quote name="tutejszy"]i co teraz iść nie iść bo na kogo pomocy!![/quote]
Iść, zdecydowanie i z nadzieją, że nareszcie wywiozą sztandar PZPR-u z naszego kochanego Wałcza!
Wałcz zasługuje na zmiany!
Dajcie "młodemu" szansę!
Jak się nie spisze rozliczymy go za 4 lata. Póki co innej opcji nie widzę!
Mój głos już ma bez względu na to co internetowi malkontenci znów będą bełkotać!
5 2
Pan Artur Głowacki zjawił się na wyborach,lecz biedaczek zagłosować nie mógł.Wyjechał z Polski po nieudanych wyborach na burmistrza miasta 2010 i wrócił z zamiarem oddania głosu wczoraj. Przyszedł do jednego z obwodów wyborczych i zaczął się zachowywać jak jakaś gwiazda tv. Żądał dopisania do listy wyborców,bo bardzo zależało mu na oddanie głosu na P.Suskiego. Poinformowany o zgłoszenie się do Urzędu Miasta i otrzymanie zgody na głosowanie -nie zjawił się już. Czyżby był to jakiś niecny plan Naszego Posła??? Agitacja? Dobrze,że Suski nie przeszedł do 2 tury. Teraz ciągle słychać o nim jakie cyrki odstawia. Nie potrzebny Nam ktoś taki. A już za 2 tygodnie starcie Matela&Towalewska ;P
10 0
[quote name="Milikano"]Pan Artur Głowacki zjawił się na wyborach,lecz biedaczek zagłosować nie mógł.Wyjechał z Polski po nieudanych wyborach na burmistrza miasta 2010 i wrócił z zamiarem oddania głosu wczoraj. Przyszedł do jednego z obwodów wyborczych i zaczął się zachowywać jak jakaś gwiazda tv. Żądał dopisania do listy wyborców,bo bardzo zależało mu na oddanie głosu na P.Suskiego. Poinformowany o zgłoszenie się do Urzędu Miasta i otrzymanie zgody na głosowanie -nie zjawił się już. Czyżby był to jakiś niecny plan Naszego Posła??? Agitacja? Dobrze,że Suski nie przeszedł do 2 tury. Teraz ciągle słychać o nim jakie cyrki odstawia. Nie potrzebny Nam ktoś taki. A już za 2 tygodnie starcie Matela&Towalewska ;P[/quote]
A ja się pytam-kiedy tego psychola zamkną?
4 1
[quote name="Milikano"]Pan Artur Głowacki zjawił się na wyborach,lecz biedaczek zagłosować nie mógł.Wyjechał z Polski po nieudanych wyborach na burmistrza miasta 2010 i wrócił z zamiarem oddania głosu wczoraj. Przyszedł do jednego z obwodów wyborczych i zaczął się zachowywać jak jakaś gwiazda tv. Żądał dopisania do listy wyborców,bo bardzo zależało mu na oddanie głosu na P.Suskiego. Poinformowany o zgłoszenie się do Urzędu Miasta i otrzymanie zgody na głosowanie -nie zjawił się już. Czyżby był to jakiś niecny plan Naszego Posła??? Agitacja? Dobrze,że Suski nie przeszedł do 2 tury. Teraz ciągle słychać o nim jakie cyrki odstawia. Nie potrzebny Nam ktoś taki. A już za 2 tygodnie starcie Matela&Towalewska ;P[/quote]
A jakie Suski cyrki odstawia, bo nic nie słyszałam... :-(
10 1
Witojcie Ziomkinie i Ziomki!
Rada Miasta Wałcza to stan umysłu wszystkich naszych bliźnich, którzy pofatygowali się do urn.
Jakże się cieszę, że będziemy mieli w radzie kwiat naszego grodu. Samych prawników, ekonomistów i politologów. Do tego wykształconych naukowców - doktorów i profesorów.
Tyle lat czekałem na zmiany i nadeszły całkiem niespodzianie. Nie myślałem, że za mojego życia dostąpię tych przepyszności oświecenia.
Miałem sen, w którym nasze miasto odrodzi się jak Feniks z popiołów. Będzie rozwijać się gospodarczo i stanie się centrum szkolnictwa wyższego w naszym kraju.
Teraz się ziści. Ci ludzie nareszcie będą mogli wprowadzić Wałcz na ścieżkę krainy mlekiem i miodem płynącą.
Nie bądźcie zazdrośni, ani zawistni. Dostąpimy tego dobrobytu za jedyne 1500 zł miesięcznie od tęgiego łba. To naprawdę wspaniała inwestycja, która nam zwróci się po tysiąckroć.
1 2
[/quote]
[quote name="Pawlasiuśka"]Witojcie Ziomkinie i Ziomki!
[/quote]
Nareszcie zmniejszy się ubóstwo. Kilkunastu naszych bliźnich będzie mogło sobie kupić nowe najki albo xboxa360 na raty. Pralkę albo lodówkę. Albo nowe smartfony.
Radujcie się ponieważ ci radni, co mają dzieci będą mogli kupić im wreszcie lego albo spajdermena. Zarobią dodatkowo sprzedawcy tych dóbr. Czyli będą nowe miejsca pracy.
Zlecą się do Wałcza profesory i będą edukować, wszystkich. By żyło się lepiej, wszystkim. Będą badania kliniczne przeprowadzane na naszych wyjątkowych umysłach. Będziemy sławni w całym świecie.
Przyjadą z hollywood i z doliny krzemowej. A to wszystko po to, żeby przekonać Alfreda Nobla, iż nie warto jeszcze wysadzić tego miasta w powietrze. Są poglądy, żeby wysadzić i zaorać.
Spuścić z PGR-u mleko do rzeki młynówki i płukać ule by uzyskać miód. Pozdrawiam całą radę, byście dobrze radzili jak wydać kurwi grosz.
7 2
Ja też nie słyszałem, żeby pan suski jakieś cyrki odstawiał, chociaż to bardzo możliwe, szczególnie teraz po przekwalifikowaniu się na "Państwa Amerykańskich" ze swoją Rihanną, pogodnie nastawionych do życia śmiesznych ludków :D Niech każdy zajmie się w życiu tym co lubi i potrafi najbardziej, a więc w przypadku pana posła hodowlą jamników czy innych kundelków :D
12 3
porażka tej rady jest że ponownie wybrano takich buców jak ksepko, bęben, ryder
5 2
[quote name="bobek"]porażka tej rady jest że ponownie wybrano takich buców jak ksepko, bęben, ryder[/quote]
Panki ledwo ciągną, muszą mieć na jabola naciowego z buraków cukrowych.
8 3
No cóż jak widać ludzie nie chcą zmian... Będzie dalej to samo. Wcale się nie dziwie, że młodzi ludzie uciekają z Wałcza. Dużo postów w dół ktoś obrażał drugiego użytkownika, że jak mu się nie podoba to może uciekać do Anglii i powiem wam kochani, że słusznie by zrobił. Siedzieć w Wałczu zarejestrowanym w urzędzie pracy i liczyć, że się odezwą, a może nie? Albo iść do pracy do sklepu za marne grosze? Nie obrażając przy tym nikogo. Tak się naśmiewasz z pracy na zmywaku w Anglii a ludzie tam zarabiają na zmywaku dużo więcej niż nauczyciel, sprzedawca, czy inny pracownik w Polsce. Czy to coś złego, że każdy chcę żyć jak najlepiej? A jeśli tu się nie da trzeba próbować gdzieś indziej
Wracając z dwojga złego serio nie wiem kto jest lepszy. Jest to moim zdaniem najgorszy wybór i po prostu nawet mi się nie chcę myśleć kogo z nich wybrać.
1 4
" Żądał dopisania do listy wyborców,bo bardzo zależało mu na oddanie głosu na P.Suskiego. Poinformowany o zgłoszenie się do Urzędu Miasta i otrzymanie zgody na głosowanie -nie zjawił się już. Czyżby był to jakiś niecny plan Naszego Posła??? Agitacja?"
Głowacki jest wrogiem Suskiego,ktory zrobi wszystko, żeby go skompromitować więc nie wypisujcie, że on go wysłał bo to żenujące. Zresztą kto na poważnie bierze do siebie to co gada ten dziwny Pan w białymi włosami
2 3
Marszalek nie jest z ORS
2 0
[quote name="kika"][quote name="Aga"][quote name="Ewa"][quote name="mloda"][quote name="mloda"][quote name="Agie"]Tak czytam nazwiska nowych radnych w mieście.... Jakie "nowi" mają wykształcenie?[/quote]
Czasami ludzie bez wykształcenia są bardziej inteligentni niż Ci co je posiadają :) a w dzisiejszych czasach każdy może być po studiach tym bardziej po PWSZ Waleckim który kształci wszystkich ;)[/quote]
Nawet tych którzy są mniej inteligentni od przeciętnych ludzi bez wykształcenia. Wykształcenie droga Pani To Nie c wszystko :)[/quote]
Tu nikt nie spytał po jakich studiach oni są,tylko KIM są, a tym samych w jakich obszarach rady będą mogli się popisać.
Gdyby tak "charytatywnie" były rady to by wiekszosci z tych pseudo radnych nie było,a tak pchaja sie na te stołki nie majac pojecia o co chodzi ,masakra kabaret jak nic z naszych sesji bedzie[/quote]
To nie oglądaj ich w tv i nie słuchaj to wtedy nie będzie kabaretu ;) i problem rozwiązany.
2 0
:oops: :oops: :oops:
Jacy wyborcy, tacy wybrani
4 2
Ludzie dali się złapać jak muchy na lep, ktoś kto nic nie zrobił oprócz miłego usmiechu.... tragedia.... co za społeczeństwo nieuświadomione...
1 3
Szkoły dostają subwencję od państwa, każde...
Lider i jego szef to najlepsza rzecz jak wam się trafiła, to straszne, że ludzie są tacy oczadziali.....żeby dla jednego usmiechu wszystko marnować..
2 1
Jak nie oglądać ,wszyscy obowiazkowo powinni ogladac,niech zobaczą na co głosowali i jakich kretynow wybrali (oczywiście nie wszystkich ) :sad:
3 2
No cóż. W drugiej turze wyborów burmistrzowskich, pierwszy raz, oddam z pełną świadomością głos nieważny.
4 1
Młodzi, ambitni... Wałeccy Hofmani i Kamińscy?
13 1
Może P. Matela jako burmistrz rozliczy w końcu faktury za galę, którą organizował :-)
6 0
Nowi Radni Miasta - brak slow, paranoja i porazka, ludzie ktorzy nie potrafia poradzic sobie z wlasnym zyciem maja decydowac o losach miasta? Bez wyksztalcenia, nic nie reprezentujace osoby w radzie??? Wstydzcie sie ci ktorzy ich wybraliscie!!! W glowie mi sie nie miesci jak mozna kretynow i oszustow dbajacych tylko o wlasny tylek wybrac do RM!!! Porazka !!!
2 3
[quote name="wyborca"]Nowi Radni Miasta - brak slow, paranoja i porazka, ludzie ktorzy nie potrafia poradzic sobie z wlasnym zyciem maja decydowac o losach miasta? [/quote]
ale ja tu widzę niezły "ból dupy" u niektórych .. ba nawet do grona malkontentów dołączyła wałecka gwiazdeczka vel "Rihanna", która na profilu "naszego" posła stwierdziła, że nasze sesje rady wylądują na pierwszych stronach ogólnopolskich gazet( to będzie istny kabaret).
No jak można nie wierzyć w ludzi wybranych w demokratycznych wyborach? :lol:
3 1
[quote name="wałczanin"][quote name="wyborca"]Nowi Radni Miasta - brak slow, paranoja i porazka, ludzie ktorzy nie potrafia poradzic sobie z wlasnym zyciem maja decydowac o losach miasta? [/quote]
ale ja tu widzę niezły "ból dupy" u niektórych .. ba nawet do grona malkontentów dołączyła wałecka gwiazdeczka vel "Rihanna", która na profilu "naszego" posła stwierdziła, że nasze sesje rady wylądują na pierwszych stronach ogólnopolskich gazet( to będzie istny kabaret).
No jak można nie wierzyć w ludzi wybranych w demokratycznych wyborach? :lol:[/quote]
A wiec tak, w zwiazku z nowymi RM zwlaszcza mowie o Pani Korall i Pan Zalewski to uznaje to jako zart, tyle tylko ze ten zart bedzie kosztowal okolo 120000 zlotych wyrzuconych w bloto, bo juz widze burze mozgu u tej Pani, to prawdopodobnie bedzie problem z przeslylem prad w Walczu, a brednie Pana Zelawskiego trzeba nagrywac i dac do analizy do zespolu ktory zajmuje sie zjawiskami paranormalnymi
2 2
Takie kwiatki z lutego tego roku- tak dla przypomnienia :-)
http://www.ziemiawalecka.pl/news/Z_Miast_i_Gmin/_Rozwod_z_orzekaniem_o_winie/1,1,1342,index.html
0 0
[quote name="Ania N."][quote name="wałczanin"][quote name="stefan"]Dużo nowych twarzy w naszej RM niekoniecznie jest to plus[/quote]
Nie zgodzę się! Nowe twarze wprowadzą do RM powiem świeżości ... od bez mała 12 lat w znacznej większości składu rady patrzyliśmy na te same "mdłe twarze", których znaczna większość umiała tylko podnosić rękę i naciskać przycisk.
Brawa raz jeszcze szczególnie Pan Andrzej Kwiatkowki, Adrian Zalewski, Marta Korall, Jacek Jarczewski - mam nadzieję, że przydacie się miastu![/quote]
Pocieszające jest tylko, że jest też parę inteligentnych osób, które wprowadzą trochę równowagi.[/quote]
Kto np.?
4 3
Dobre, dobre - chłopiec od boksu mówi o uczciwości, buhahahahaha. Wystarczy się spytać o tego pana np. w Lunie, w byłym Hotelu Pielęgniarek! Jakim prawem były pracownik wojska z komitetu chłopca od boksu obiecywał na Zatorzu po wyborach pracę i pieniądze, powołując się na chłopca od boksu? Przecież to korupcja w czystej postaci!Ludzie ogarnijcie się, wystarczy już żenujących postaci w nowej Radzie Miasta, jeszcze by brakowało, żeby mieć takiego Burmistrza. Za rok zarząd komisaryczny i burmistrz wyprowadzany w świetle kamer w kajdankach... rzeczywiście wtedy byłaby to promocja Wałcza, zwłaszcza w Polsacie!!!
2 1
[quote name="Ola"]Trzeba było zagłosowac na Pana Gembickiego skoro wam pan Matela nie odpowiada :) trzeba bylo zaglosowac na czlowieka ktory spadl wam z nieba i nikt o nim do tej pory nic nie slyszal :) Pan Matela Albo Niech bedzie Juz Towalewska[/quote]
Nawet mu gwiazdy nie pomogły
2 1
[quote name="Mloda"]Wyjazd z tą Towalewską. Mochery poszły na Tysiąclecia zagłosować i taki skutek tego jest. Bo przecież kluby seniorów będzie otwierała ;/[/quote]
Samoluby, starszym też się coś należy
1 1
[quote name="Kicia"][quote name="Mloda"]Wyjazd z tą Towalewską. Mochery poszły na Tysiąclecia zagłosować i taki skutek tego jest. Bo przecież kluby seniorów będzie otwierała ;/[/quote]
Samoluby, starszym też się coś należy[/quote]A co ten bezrobotny bokser ci obiecał ze takie bzdury piszesz?? Starsi ludzie Ci przeszkadzają?? Poczekaj też będziesz stara i ciekawe co zrobisz jak jakiś oprych Twojego pokroju i Twojego kandydata Ci powie że Twój głos jest gó...no wart. Trzeba stawiać na doświadczenie i rozwagę w działaniu a nie na impulsywne zagrywki pana który już miał swoje 5 minut w U.M
1 0
[quote name="jan"]Szkoły te przynosiły od zawsze straty więc trzeba było coś z nimi zrobić. KGW, place zabaw,boiska,świetlice,oświetlenie wsi,spotkania z ludźmi,wyjazdy dla osób starszych całe zaangażowanie w pracę lidera przez pana Bartczaka. I nagle wójtem zostaje gość, który nie ma prawie nic wspólnego z dobrem gminy.[/quote]
Właśnie ma bardzo dużo wspólngo z dobrem gminy i jej mieszkańców !!!! Zazdrośnicy heheheh
0 0
[quote name="ms"][quote name="jan"]Szkoły te przynosiły od zawsze straty więc trzeba było coś z nimi zrobić. KGW, place zabaw,boiska,świetlice,oświetlenie wsi,spotkania z ludźmi,wyjazdy dla osób starszych całe zaangażowanie w pracę lidera przez pana Bartczaka. I nagle wójtem zostaje gość, który nie ma prawie nic wspólnego z dobrem gminy.[/quote]
Właśnie ma bardzo dużo wspólngo z dobrem gminy i jej mieszkańców !!!! Zazdrośnicy heheheh[/quote]
Głupoty nie ma czego zazdrościć...
0 0
[quote name="Mieszkam tu"][quote name="Kicia"][quote name="Mloda"]Wyjazd z tą Towalewską. Mochery poszły na Tysiąclecia zagłosować i taki skutek tego jest. Bo przecież kluby seniorów będzie otwierała ;/[/quote]
Samoluby, starszym też się coś należy[/quote]A co ten bezrobotny bokser ci obiecał ze takie bzdury piszesz?? Starsi ludzie Ci przeszkadzają?? Poczekaj też będziesz stara i ciekawe co zrobisz jak jakiś oprych Twojego pokroju i Twojego kandydata Ci powie że Twój głos jest gó...no wart. Trzeba stawiać na doświadczenie i rozwagę w działaniu a nie na impulsywne zagrywki pana który już miał swoje 5 minut w U.M[/quote]
Sam jesteś oprychem nie umiejącym przetworzyć w swojej głowie przeczytanej informacji. Przecież chyba piszę że ?starszym też się coś należy?. Całkiem niezły pomysł z tymi klubami. Też będziesz stary
0 0
[quote name="Karola"]Marszalek nie jest z ORS[/quote]
Od roku słyszę i czytam że Pani Burmistrz niszczy i źle zarządza miastem. To kto oddał tyle głosów na nią? Lubimy narzekać nic więcej Ale nowego boimy się jak ognia. W 2 rundzie Towalewska czy Matela? Nowe pokolenie? Czy dalej narzekać i tak żyć? Znając walczan wybiorą Panią bo tylko narzekać lubią. Skoro tak źle to kto głosował na nią? UFO?