Klienci Santander Bank Polska padli ofiarami awarii. W wyniku błędu systemu bankowego z ich konta znikały pieniądze.
Awaria w Banku Santander wprawiła w osłupienie wielu klientów. Setki użytkowników twierdziło, że konta bankowe zostały wyczyszczone.
Na czym polegały kłopoty?
W wyniku awarii w czasie płatności kartą z pobranych z konta kwot "znikał" przecinek. Klientom, którzy płacili za swoje zakupy np. 19,99 zł tracili z konta aż 1999 złotych.
Zdezorientowani zgłaszali swoje problemy bankowi.
Hej @SantanderBankPL trochę żarty sobie dziś robicie. Zapłaciłem 17,79 zł, a Wy blokujecie na koncie 1779 zł?
— Edwin ? Zasada (@edwinzasada) June 20, 2021
Możecie ogarnąć ten bałagan? Bo jak widać nie jestem odosobniony, a trochę kicha jak z banku kasa znika.@niebezpiecznik może Cię to zainteresuje. pic.twitter.com/Xwhc1Q5ULK
- Dzień dobry, wiemy o problemie i pracujemy już nad jego rozwiązaniem. Środki niebawem wrócą na Twoje konto. Przepraszamy za powstałe niedogodności - informował Santander Bank Polska.
Usterkę udało się usunąć w nocy. Santander Bank przywrócił prawidłowe funkcjonowanie, a także wartości i salda na kontach.
Przyczyny awarii nie są znane.
Brak komentarza, Twój może być pierwszy.
Dodaj komentarz