Zamknij

Znana sieć przechodzi rebranding. Będzie więcej nowych produktów

12:50, 23.10.2022 Źródło: Bankier / DlaHandlu Aktualizacja: 08:08, 24.10.2022
Skomentuj

Sieć Pepco poszerza ofertę zakupową i przechodzi rebranding. Jakie produkty będą dostępne w tym popularnym sklepie?

Pepco w 17 krajach w Europie posiada blisko 3000 sklepów. Ambitny plan zakłada, że do końca 2023 roku sieć chce przeprowadzić metamorfozę większości sklepów. 

- Do końca 2023 roku planujemy metamorfozy 1800 lokalizacji, a w kolejnych dwóch latach nowy wygląd zyskają już wszystkie nasze sklepy w całej Europie - wskazuje Aleksandr Cikaidze, Pepco Retail Director. 

Jak dodaje Cikaidze sieć chce w tej sposób dostosować się do nowych oczekiwań rynkowych i dać impuls do rozwoju.

- Sieć zaprezentowała nowy koncept wizualny i aranżację swoich sklepów oraz poszerzoną ofertę produktową. Zmiany obejmują nowy branding, nawigację i komunikację w sklepie oraz przearanżowany jego layout i nowe linie produktowe - informuje serwis Bankier.pl

W sklepach sieci mają pojawić się nowe produkty. 

- Na wiosnę planujemy wprowadzić do sprzedaży sprzęt AGD, m.in. tostery i czajniki. Ponadto rozszerzamy swoje portfolio o dodatkowe produkty. 85% naszych dotychczasowych klientów, to kobiety. Widzimy jednak, że to się zmienia, dlatego chcemy powiększyć męski asortyment

mówi w rozmowie z serwisem dlaHandlu.pl  Pepco Commercial Director Agnieszka Jaworska. 

Do sklepów trafią również produkty spożywcze, konfekcjonowane. Będą zlokalizowane przy kasach.

(Źródło: Bankier / DlaHandlu)

Co sądzisz na ten temat?

podoba mi się 0
nie podoba mi się 0
śmieszne 0
szokujące 0
przykre 0
wkurzające 0
facebookFacebook
twitterTwitter
wykopWykop
komentarzeKomentarze

komentarz(0)

Brak komentarza, Twój może być pierwszy.

Dodaj komentarz

0%