Zamknij

Referent

Nr oferty: StPr/24/0220Dodane przez: Powiatowy Urząd Pracy w Wałczu

Warunki pracy i płacy
Miejsce pracy: Kościuszki 24, 78-600 Wałcz, powiat: wałecki, woj: zachodniopomorskie
Zakres obowiązków: udział w komisjach odbioru robót remontowych rozliczanie prac remontowo-konserwacyjnych wykonywanie obmiarów robot budowlanych przygotowywanie specyfikacji technicznych na roboty budowlane
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Data rozpoczęcia: 01.06.2024
Wynagrodzenie brutto: od 4 400 PLN
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Wymagania konieczne
Wykształcenie:
  • średnie branżowe, budowlane
    Pozostałe wymagania
    Inne wymagania: Znajomość programów: MC Office, mile widziana znajomość programów Norma Pro, CAD.
    Dane pracodawcy:
    Pracodawca: 16 WOJSKOWY ODDZIAŁ GOSPODARCZY -JEDNOSTKA WOJSKOWA NR 3378
    Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
    Adres: Kościuszki 24, 78-600 Wałcz, powiat: wałecki, woj: zachodniopomorskie
    Osoba do kontaktu: Aleksandra Kłaptocz
    Numer telefonu: 261 473 836
    E-mail:
    Język aplikacji: polski
    Wymagane dokumenty: -Curriculum Vitae zawierające zgodę na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacyjnych; -Podanie o pracę; -Ksero dokumentów potwierdzających niezbędne kwalifikacje (wykształcenie, dokumenty potwierdzające staż pracy) wymagane na aplikowanym st
    Sposób kontaktu
    przekazania dokumentów:
    Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon
    - planowanie i obsługiwanie procesów logistycznych związanych zw sprzedażą - realizowanie prac związanych z gospodarką magazynową - sporządzanie dokumentacji procesów logistycznych w łańcuchu dostaw - obsługiwanie dostaw i klientów - analizowanie danych dotyczących zapotrzebowania na produkty - planowanie tras transportu - kontrolowanie towaró ich stanu i ilości
    StPr/24/0243
    data rozpoczęcia pracy od 27.05.2024
    wynagrodzenie od 1 790,3 PLN

    Magazynier-kierowca kat. B
    StPr/24/0236
    data rozpoczęcia pracy od 20.05.2024
    wynagrodzenie od od 4 242 PLN

    - organizowanie stanowisk pracy zgodnie z przepisami BHP< ochrony ppoż, ergonomią i ochroną środowiska - motywowanie osób niepełnosprawnych do podejmowania nowych qwyzwań na stanowisku pracy - wspieranie osób niepełnosprawnych w zakresie prawidlowych relacji ointerpersonalnych z pozostałym zespołem - wsparcie osób niepełnosprawnych na stanowisku pracy oraz pomocw utrzymaniu zatrudnienia - pomoc w higienie osobistej, sporządzaniu i jedzeniu posiłku - wsparcie poruszania się
    StPr/24/0238
    data rozpoczęcia pracy od 20.05.2024
    wynagrodzenie od 1 790,3 PLN

    1.Prowadzenie całości spraw związanych z rachunkowością, finansami, podatkami, ubezpieczeniami i rachubą płac w zakresie działalności Środowiskowego Domu Samopomocy, 2.Kontrola formalno rachunkowa wszystkich dowodów księgowych oraz innych dokumentów powodujących skutki finansowe dotyczących Środowiskowego Domu Samopomocy
    StPr/24/0235
    data rozpoczęcia pracy od 01.08.2024
    wynagrodzenie od od 6 500 PLN

    Sprzedawca/magazynier
    StPr/24/0234
    data rozpoczęcia pracy od 10.05.2024
    wynagrodzenie od od 4 242 PLN

    -wymiana oleju, filtrów, tarczy i klocków hamulcowych, -naprawa zawieszenia, -wymiana płynów eksploatacyjnych, -diagnostyka komputerowa, -sprzątanie stanowiska pracy, -przestrzeganie regulaminu pracy, przepisów bhp
    StPr/24/0226
    data rozpoczęcia pracy od 09.05.2024
    wynagrodzenie od 1 790,3 PLN

    - rozstawianie rusztowań - malowanie elewacji - mallowanie mieszkań - rozbiórki - podłogi-sufity, gips karton - szpachlowanie ścian
    StPr/24/0227
    data rozpoczęcia pracy od 27.05.2024
    wynagrodzenie od 1 790,3 PLN

    - pomoc w rejestrowaniu korenspondencji przychodzącej - obsługa centrali telefonicznej - pomoc w archiwizowaniu kopert dowodowych osób zmarłych - sporządzenie protokołu ubytków księgozbioru szkolnego - inne prace administracyjno-biurowe
    StPr/24/0229
    data rozpoczęcia pracy od 20.05.2024
    wynagrodzenie od 1 790,3 PLN

    - weryfikacja śladu gps przejazdu podjazdów odbierajacych odpady komunalne - weryfikacja widoku z kamer pojazdów odbierających odpady komunalne i zgłaszanie interwencji do zarządów nieruchomości - analiza dokumentacji będącej w posiadaniu urzędu pod katem ilości osób w deklaracjach za odpady komunalne - przygotowanie korennspondencji Wydziału do wysłania - porządkowanie dokumentacji Wydziału - udział w wizji w terenie przed i po zajęciu pasa drogowego - uaktualnienie kartoteki zużycia energii elektrycznej oswietlenia miejskiego - wizje w terenie pod kątem ogólnie pojętego porządku - pomoc w wykonywaniu innych czynności administracyjjnych
    StPr/24/0230
    data rozpoczęcia pracy od 20.05.2024
    wynagrodzenie od 1 790,3 PLN

    1. Sprawna, profesjonalna i życzliwa obsługa gości 2. Wystawianie kart pobytu, rejestrowanie, meldowanie i obciążanie gości za pobyt, przyjmowanie płatności w formie gotówkowej i bezgotówkowej, wystawianie FV i PF (również raportów kasowych dobowych i miesięcznych) 3. Bieżąca sprzedaż miejsc noclegowych, dokonywanie i sprawdzanie rezerwacji, ustalanie z gościem terminu pobytu w hotelu 4. Przekazywanie danych dotyczących przewidywanego obłożenia działowi gastronomii oraz służby pięter 5. Przekazywanie kierownikowi hotelu wszelkich uwag gości dotyczących hotelu, zapytań grupowych.
    StPr/24/0222
    data rozpoczęcia pracy od 25.04.2024
    wynagrodzenie od od 27,7 PLN