Zamknij

Pracownik utrzymania czystości (sprzątaczka)

Nr oferty: StPr/25/0042Dodane przez: kontakt przez PUP

Warunki pracy i płacy
Miejsce pracy: Wałcz, powiat: wałecki, woj: zachodniopomorskie
: - organizowanie własnego stanowiska pracy zgodnie z przepisami i zasadami BHP iPP, ergonomii i ochrony środowiska - w częściach biurowych: zamiatanie i mycie podłóg, odkurzanie, usuwanie zabrudzeń, czyszczenie wykładzin i dywanów, wycieranie kurzu z mebli biurowych oraz pozostałego wyposażenia biurowego i elementów dekoracyjnych - w sanitariatach: mycie i dezynfekcja armatury i urządzeń sanitariatach: mycie i dezynfekcja armarury iyrządzeń sanitarnych; usuwanie zabrudzeń z luster, płytek iścian; uzupełniani środków higienicznych; - w pomieszczeniach socjalnych: apewnienie czystości urządzeń kuchennych, czyszczenie miejsc przeznaczonych do spożywania posiłków; - dodatkowe czynności: planowanie działańzwiązanych ze sprzątaniem, zabezpieczenie potrzebnych materiałów, podlewanie kwiatków, informowanie o mokrej lub sliskiej podłodze, schodach, oblodzonej nawierzchni zewnętrznej (np. poprzez ustawienie odpowiednich oznakowań), utrzymanie czystości terenu, utrzymanie czystości terenu w bezpiecznym otoczeniu budynku i odśnieżanie dojścia do budynku i odśnieżanie dojścia do budynku
Rodzaj umowy: Nie dotyczy
Wymiar etatu: 1
Zmianowość: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Data rozpoczęcia: 10.02.2025
: 1 994,40 PLN
System wynagradzania:
Dane pracodawcy:
Pracodawca: kontakt przez PUP
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Adres: Wojska Polskiego 41, 78-600 Wałcz, powiat: wałecki, woj: zachodniopomorskie
Osoba do kontaktu: Alicja Ceglarska
Numer telefonu: 672585066 w. 148
E-mail: [email protected]
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: skierowanie
Sposób kontaktu
przekazania dokumentów:
-zapoznanie się z rodzajami druków i formularzy składanych przez podatników i sposobem ich prawidłowego wypełniania, -zapoznanie się z podstawowymi zasadami rozliczenia podatku dochodowego, ulg i odliczeń, -przeprowadzenie wstępnej kontroli poprawności przyjętych dokumentów pod względem formalnym (wyjaśnienie błędów), -informowanie podatników o symbolach druków oraz miejscu ich pobierania i zdawania, -wprowadzanie podstawowych danych do systemów komputerowych, -wsparcie rezerwacji e-wizyt, -przygotowanie korespondencji do wysyłki, archiwizacja akt, kserowanie dokumentów
StPr/25/0054
data rozpoczęcia pracy od 17.02.2025
wynagrodzenie od 1 994,40 PLN

- utrzymanie czystości pomieszczeń biurowych (mycie okien, wycieranie kurzu z mebli, biurek, parapetów i sprzętu biurowego) - opróżnianie koszy na śmieci, uzupełnianie zapasów, takich jak mydło, ręczniiki papierowe, płyn do naczyń, - utrzymanie higieny w toaletach (mycie i dezynfekcja urządzeń sanitarnych), - przygotowywanie sali konferencyjnej przed spotkaniem (wycieranie stołów, ustawianie krzeseł), sprzątanie po spotkaniach - utrzymanie porządku w częściach wspólnych (czyszczenie schodów, korytarzy i wind, mycie szklanych powierzchni, np. szyby, witryny)
StPr/25/0050
data rozpoczęcia pracy od 17.02.2025
wynagrodzenie od 1 994,40 PLN

- wykładanie towarów na półkach - ekspozycja i dbanie o towary - komunikacja z klientem - rozkładanie towarów - dbanie o ekspozycję produktów
StPr/25/0051
data rozpoczęcia pracy od 17.02.2025
wynagrodzenie od 1 994,40 PLN

- wykonywanie prac związanych z utrzymaniem terenów zielonych, -wykonywanie prac związanych z remontami dróg gminnych, -wykonywanie prac związanych z obsługą Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych, -dzielenie odpadów komunalnych na frakcje, -dbanie o narzędzie po zakończonej pracy - czyszczenie, konserwacja, -obsługa kos żyłkowych oraz innych narzędzi wykorzystywanych w pracy referatu
StPr/25/0049
data rozpoczęcia pracy od 17.02.2025
wynagrodzenie od 1 994,40 PLN

- malowanie - szpachlowanie - montaz instalacji wodno-kanalizacyjnej - prace montażowe - kładzenie podłogi - montaż wykładzin
StPr/25/0045
data rozpoczęcia pracy od 10.02.2025
wynagrodzenie od 1 994,40 PLN

Zakres obowiązków: pomoc przy obsłudze kas samoobsługowych obsługa klienta zgodnie z wewnętrznymi procedurami utrzymanie czystości w miejscu pracy dbanie o ekspozycję towarów
StPr/25/0046
data rozpoczęcia pracy od 12.02.2025
wynagrodzenie od od 4 666 PLN

- obsługa eksploatacyjna nieruchomości zarządzanych przez WSM L-W, - przyjmowanie wniosków, zgłoszeń do mieszkańców i innych stron, - prowadzenie dokumentacji związanej z obsługą nieruchomości, korespondencja, - udział w kontrolach technicznych oraz w okresowych przeglądach nieruchomości, - inne zadania zlecone przez przełożonych
StPr/25/0047
data rozpoczęcia pracy od 17.02.2025
wynagrodzenie od 1 994,40 PLN

- organizowanie własnego stanowiska pracy zgodnie z przepisami i zasadami BHP iPP, ergonomii i ochrony środowiska - w częściach biurowych: zamiatanie i mycie podłóg, odkurzanie, usuwanie zabrudzeń, czyszczenie wykładzin i dywanów, wycieranie kurzu z mebli biurowych oraz pozostałego wyposażenia biurowego i elementów dekoracyjnych - w sanitariatach: mycie i dezynfekcja armatury i urządzeń sanitariatach: mycie i dezynfekcja armarury iyrządzeń sanitarnych; usuwanie zabrudzeń z luster, płytek iścian; uzupełniani środków higienicznych; - w pomieszczeniach socjalnych: apewnienie czystości urządzeń kuchennych, czyszczenie miejsc przeznaczonych do spożywania posiłków; - dodatkowe czynności: planowanie działańzwiązanych ze sprzątaniem, zabezpieczenie potrzebnych materiałów, podlewanie kwiatków, informowanie o mokrej lub sliskiej podłodze, schodach, oblodzonej nawierzchni zewnętrznej (np. poprzez ustawienie odpowiednich oznakowań), utrzymanie czystości terenu, utrzymanie czystości terenu w bezpiecznym otoczeniu budynku i odśnieżanie dojścia do budynku i odśnieżanie dojścia do budynku
StPr/25/0042
data rozpoczęcia pracy od 10.02.2025
wynagrodzenie od 1 994,40 PLN

-utrzymywanie czystości pokoi internatów sportowych, -utrzymywanie czystości holi i korytarzy internatów, -sprzątanie toalet, -mycie okien
StPr/25/0043
data rozpoczęcia pracy od 10.02.2025
wynagrodzenie od 1 994,40 PLN

- sprzątanie otoczenia wokół budynku i w podwórzu Urzędu, w tym schodów zewnętrznych - pomoc w wykonywaniu drobnych prac konserwacyjno-naprawczych, w tym związanych z konserwacją urządzeń wodno-kanalizacyjnych, z prawidłowym funkcjonowaniem elementów wyposażenia obiektu, z drobnymi pracami remontowo-malarskimi - pomoc w wykonywaniu prac naprawczych zwizanych ze sprzętem biurowym - pomoc w zakresie administrowania obiektem gminnym przy ul. Sądowej 9
StPr/25/0030
data rozpoczęcia pracy od 12.02.2025
wynagrodzenie od 1 994,40 PLN