Zamknij

Specjalista ds. Handlu i Zaopatrzenia

Nr oferty: StPr/25/0905Dodane przez: PRZEDSIĘBIORSTWO INŻYNIERYJNO-PRZEMYSŁOWE "WODROL" WAŁCZ SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

Warunki pracy i płacy
Miejsce pracy: Chełmińska 6, 78-600 Wałcz, powiat: wałecki, woj: zachodniopomorskie
: - Pozyskanie nowych klientów oraz utrzymywanie relacji z obecnymi kontrahentami. - Prezentowanie oferty handlowej, przygotowywanie wycen i prowadzenie negocjacji. - Realizacja planów sprzedażowych i raportowanie wyników. - Udział w tworzeniu strategii sprzedażowej firmy. - Aktywne poszukiwanie dostawców i negocjowanie warunków współpracy. - Koordynowanie procesu zakupów i dbanie o optymalizację kosztów. - Monitorowanie rynku oraz działań konkurencji. - Współpraca z magazynem w zakresie dostępności towarów. Oferujemy: Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę, Stabilną pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku, Wynagrodzenie podstawowe + premia. Realny wpływ na rozwój firmy i budowanie jej pozycji rynkowej, Pakiet świadczeń dodatkowych (grupowe ubezpieczenie na życie, spotkania integracyjne)
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Data rozpoczęcia: 13.10.2025
: od 6 000 do 10 000 PLN
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Dane pracodawcy:
Pracodawca: PRZEDSIĘBIORSTWO INŻYNIERYJNO-PRZEMYSŁOWE "WODROL" WAŁCZ SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Adres: Chełmińska 6, 78-600 Wałcz, powiat: wałecki, woj: zachodniopomorskie
Osoba do kontaktu: Anna Margel
Numer telefonu: 602 671 643
E-mail: [email protected]
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: cv
Sposób kontaktu
przekazania dokumentów:
- Pozyskanie nowych klientów oraz utrzymywanie relacji z obecnymi kontrahentami. - Prezentowanie oferty handlowej, przygotowywanie wycen i prowadzenie negocjacji. - Realizacja planów sprzedażowych i raportowanie wyników. - Udział w tworzeniu strategii sprzedażowej firmy. - Aktywne poszukiwanie dostawców i negocjowanie warunków współpracy. - Koordynowanie procesu zakupów i dbanie o optymalizację kosztów. - Monitorowanie rynku oraz działań konkurencji. - Współpraca z magazynem w zakresie dostępności towarów. Oferujemy: Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę, Stabilną pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku, Wynagrodzenie podstawowe + premia. Realny wpływ na rozwój firmy i budowanie jej pozycji rynkowej, Pakiet świadczeń dodatkowych (grupowe ubezpieczenie na życie, spotkania integracyjne)
StPr/25/0905
data rozpoczęcia pracy od 13.10.2025
wynagrodzenie od od 6 000 do 10 000 PLN

-nawiązywanie i podtrzymywanie kontaktu terapeutycznego z beneficjentem oraz jego rodziną -rozpoznawanie i diagnozowanie potrzeb bio-psycho-społecznych beneficjenta -planowanie indywidualnego planu działań terapeutycznych w oparciu o diagnozę, zainteresowania, potrzeby i możliwości beneficjenta -organizowanie w ramach terapii zajęć, których celem jest poprawia stanu fizycznego, psychicznego i społecznego funkcjonowania beneficjenta -uczenie posługiwania się podstawowym sprzętem rehabilitacyjnym -dokumentowanie, monitorowanie i ocenianie procesu terapeutycznego -wykonywanie wraz z beneficjentem zajęć o charakterze terapeutycznym, np. krawieckich itd itp. -przestrzeganie przepisów bhp właściwych podejmowanej aktywności w celu zapewnienia beneficjentowi możliwie najwyższego bezpieczeństwa
StPr/25/0363
data rozpoczęcia pracy od 08.10.2025
wynagrodzenie od od 5 762 PLN

-sprzedaż/ zakup części do maszyn i ciągników rolniczych, akcesorii i narzędzi warsztatowych, -dbałość o ekspozycje produktu, -bezpośredni kontakt z klientem, obsługa stanowiska biurowo-kasowego
StPr/25/0360
data rozpoczęcia pracy od 01.10.2025
wynagrodzenie od od 5 300 PLN

WYKONYWANIE PRAC NAPRAWCZO OBSŁUGOWYCH I KONSERWACYJNYCH, NAPRAWA USZKODZEŃ INSTALACJI ELEKTRYCZNYCH, OCENA STANU TECHNICZNEGO UKŁADÓW ELEKTRONICZNYCH POJAZDÓW.
StPr/25/0359
data rozpoczęcia pracy od 01.11.2025
wynagrodzenie od od 4 940 PLN