Zostało mało czasu!
0
0
dni
0
0
godzin
0
0
minut
0
0
sekund
Daj bliskim chwilę,
którą zapamiętają
Kup prezent
Zamknij

Laborant budowlany ( możliwość przyuczenia )

Nr oferty: StPr/25/0403Dodane przez: BUDIMEX SPÓŁKA AKCYJNA

Warunki pracy i płacy
Miejsce pracy: Kolejowa 13, 76-800 Wałcz, powiat: wałecki, woj: zachodniopomorskie
: kontrola jakości na realizowanych kontraktach infrastrukturalnych
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Data rozpoczęcia: 01.01.2026
: od 5 000 PLN
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Dane pracodawcy:
Pracodawca: BUDIMEX SPÓŁKA AKCYJNA
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Adres: Stawki 40, 03-475 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Osoba do kontaktu: Filip Zieliński
Numer telefonu: 695055098
E-mail: [email protected]
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: https://skk.erecruiter.pl/Offer.aspx?oid=4673914&cfg=20C4ECAAC68C42B4AD93B5BECEB3574D&ejoId=360260&ejorId=310636&comId=15983330
Sposób kontaktu
przekazania dokumentów:
kontrola jakości na realizowanych kontraktach infrastrukturalnych
StPr/25/0403
data rozpoczęcia pracy od 01.01.2026
wynagrodzenie od od 5 000 PLN

- Pozyskanie nowych klientów oraz utrzymywanie relacji z obecnymi kontrahentami. - Prezentowanie oferty handlowej, przygotowywanie wycen i prowadzenie negocjacji. - Realizacja planów sprzedażowych i raportowanie wyników. - Udział w tworzeniu strategii sprzedażowej firmy. - Aktywne poszukiwanie dostawców i negocjowanie warunków współpracy. - Koordynowanie procesu zakupów i dbanie o optymalizację kosztów. - Monitorowanie rynku oraz działań konkurencji. - Współpraca z magazynem w zakresie dostępności towarów. Oferujemy: Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę, Stabilną pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku, Wynagrodzenie podstawowe + premia. Realny wpływ na rozwój firmy i budowanie jej pozycji rynkowej, Pakiet świadczeń dodatkowych (grupowe ubezpieczenie na życie, spotkania integracyjne)
StPr/25/1040
data rozpoczęcia pracy od 10.12.2025
wynagrodzenie od od 6 000 do 10 000 PLN

Osoba na tym stanowisku: Prowadzi kancelarię ogólną KP PSP w Wałczu, rejestruje i rozdziela pisma, przyjmuje pocztę w systemie tradycyjnym oraz Elektronicznym Systemie Zarządzania Dokumentacją. Organizuje pracę sekretariatu, obsługę interesantów i gości komendanta i jego zastępcy. Przygotowuje pisma i dokumenty z zakresu działania stanowiska pracy, opracowuje pisma i życzenia okolicznościowe, wystawia delegacje służbowe. Koordynuje procesy kontroli zarządczej w KP PSP w Wałczu. Organizuje system i koordynuje przebieg kontroli wewnętrznej komórek organizacyjnych KP PSP w Wałczu. Realizuje zadania z zakresu planowania pracy KP PSP w Wałczu. Opracowuje i ewidencjonuje zarządzenia, decyzje, rozkazy, instrukcje i wytyczne komendanta powiatowego PSP. Opracowuje propozycje zmian struktur wewnątrz organizacyjnych komendy powiatowej PSP oraz analizuje stan przyznanych etatów. Organizuje odprawy służbowe, narady i konferencje z udziałem komendanta powiatowego PSP. Prowadzi ewidencję pieczęci i stempli służbowych. Realizuje zadania z zakresu skarg i wniosków, prowadzi ewidencję przyjęć interesantów w sprawach skarg i wniosków. Prowadzi archiwum zakładowe KP PSP w Wałczu i sprawy związane z archiwizacją dokumentów tj. przyjmowanie dokumentów do archiwum, udostępnianie dokumentów i brakowanie dokumentów.
StPr/25/0402
data rozpoczęcia pracy od 01.01.2026
wynagrodzenie od od 5 300 PLN

Księgowanie dokumentów dotyczących projektów realizowanych w Uczelni oraz finansowe rozliczanie projektów, w tym również sporządzanie i składanie sprawozdań, wniosków o płatność itp.; ewidencja środków trwałych, WNiP oraz niskocennych składników majątku; sprawdzanie pod względem formalno-rachunkowym dokumentów księgowych; wprowadzanie do systemu bankowego realizowanych przez Uczelnię płatności płatności; rozliczanie delegacji służbowych; księgowanie faktur sprzedażowych i ich kontrola; rozrachunki z odbiorcami, windykacja należności i współpraca z Radcą Prawnym; udział w przygotowaniu i rozliczaniu inwentaryzacji majątku rzeczowego; sporządzania sprawozdań na potrzeby GUS, MNiSW i innych wynikających z przepisów; uzgadnianie popraw. zapisów na kontach wynagr. oraz skł. ZUS i podatku.
StPr/25/0398
data rozpoczęcia pracy od 16.02.2026
wynagrodzenie od od 6 000 PLN

OBSŁUGA KASY FISKALNEJ EKSPOZYCJA TOWARU OBSŁUGA SYSTEMU KASOWO - MAGAZYNOWEGO PRACA NA PRZYLEGŁYCH DZIAŁACH
StPr/25/0397
data rozpoczęcia pracy od 03.12.2025
wynagrodzenie od od 4 900 PLN

weryfikacja towaru do sprzedaży na dziale układanie harmonogramów obsługa klienta kierowanie pracownikami
StPr/25/0392
data rozpoczęcia pracy od 01.12.2025
wynagrodzenie od od 5 000 PLN

sprzedawca w branży budowlanej
StPr/25/0391
data rozpoczęcia pracy od 01.12.2025
wynagrodzenie od od 4 666 PLN

-sprzątnie chodników, pomieszczeń gospodarczych -koszenie trawników, przycinanie krzewów, pielęgnacja kwiatów i trawników - prace pomocnicze przy: załadunku, rozładunku, pracach magazynowych - odśnieżanie parkingów, przestrzeganie przepisów BHP i ochrony środowiska -umiejętność obsługi elektronarzędzi ogrodniczych
StPr/25/0383
data rozpoczęcia pracy od 01.01.2026
wynagrodzenie od od 2 333 PLN