Zamknij

Pracownik utrzymania czystości (sprzątaczka)

Nr oferty: StPr/24/0467Dodane przez: Powiatowy Urząd Pracy w Wałczu

Warunki pracy i płacy
Miejsce pracy: Wałcz, powiat: wałecki, woj: zachodniopomorskie
Opis zadań: - utrzymanie czystości w pomieszczeniach PCKZiU - dbanie o majątek szkoły - zgłaszanie wszelkich usterek konserwatorom dbanie o powierzone do utrzymania czystości mienie i racjonalne wykorzystanie środków chemicznych
Rodzaj umowy: Nie dotyczy
Wymiar etatu: 1
Zmianowość: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Data rozpoczęcia: 12.11.2024
Stypendium brutto: 1 994,4 PLN
System wynagradzania:
Wymagania konieczne
Uprawnienia:
  • punktualność
  • umiejętność współpracy
  • odpowiedzialność
  • sumienność
  • chęci do pracy
  • dokładność
    Wymagania pożądane
    Wykształcenie:
    • podstawowe
      Dane pracodawcy:
      Pracodawca: kontakt przez PUP
      Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
      Adres: Wojska Polskiego 41, 78-600 Wałcz, powiat: wałecki, woj: zachodniopomorskie
      Osoba do kontaktu: Alicja Ceglarska
      Numer telefonu: 672585066 w. 148
      E-mail: [email protected]
      Język aplikacji: polski
      Wymagane dokumenty: skierowanie
      Sposób kontaktu
      przekazania dokumentów:
      - utrzymanie czystości w pomieszczeniach PCKZiU - dbanie o majątek szkoły - zgłaszanie wszelkich usterek konserwatorom dbanie o powierzone do utrzymania czystości mienie i racjonalne wykorzystanie środków chemicznych
      StPr/24/0467
      data rozpoczęcia pracy od 12.11.2024
      wynagrodzenie od 1 994,4 PLN

      montaż instalacji elektrycznych
      StPr/24/0455
      data rozpoczęcia pracy od 21.10.2024
      wynagrodzenie od od 4 730 PLN

      strzyżenie włosów - dorośli, dzieci
      StPr/24/0456
      data rozpoczęcia pracy od 21.10.2024
      wynagrodzenie od od 4 730 PLN

      zdolności manualne przyuczenie do zawodu
      StPr/24/0457
      data rozpoczęcia pracy od 01.11.2024
      wynagrodzenie od od 4 730 PLN

      Odbieranie i terminowe dostarczanie przesyłek, dokuemntów i pism do adresatów, planowanie rozkładu dnia pracy, prowadzenie ewidencji dostarczanych przesyłek, wystawianie awizo.
      StPr/24/0458
      data rozpoczęcia pracy od 21.10.2024
      wynagrodzenie od od 4 300 PLN

      organizacja pracy biurowej, wsparcie zespołu, koordynacja korespondencji oraz dokumentacji, budowanie pozytywnych relacji z zespołem, przyjmowanie gości, udzielanie informacji na temat ofert firmy, planowanie i organizacja spotkań, zarządzanie kalendarzem zespołu
      StPr/24/0459
      data rozpoczęcia pracy od 01.11.2024
      wynagrodzenie od od 5 000 PLN

      wykonywanie zabiegów profilaktycznych, higenizacje, edukacja pacjentów
      StPr/24/0460
      data rozpoczęcia pracy od 01.11.2024
      wynagrodzenie od od 5 880 PLN

      obsługa programów oraz urządzeń biurowych, stosowanie techniki komputerowej i oprogramowania do edycji tekstu, przygotowywanie projektów graficznych, wysyłanie e-mail, organizowanie pracy punktu ksero, kompletowanie zamówień, materiałów eksploatacyjnych niezbędnych do pracy, usterek działania urządzeń biurowych, udzielanie informacji telefonicznych oraz elektronicznie, stosowanie przpisów prawa dot. tajemnicy służbowej oraz ochrony danych osobowych, przestrzeganie zasad etyki, ergonomii, bhp oraz ppoż i ochrony środowiska, przyjmowanie i wydawanie zamównień, a także utrzymanie porządku na stanowisku pracy.
      StPr/24/0461
      data rozpoczęcia pracy od 21.10.2024
      wynagrodzenie od od 4 945 PLN

      nadzór, ochrona, prace porządkowe, drobne prace konserwatorskie, pilęgnacje terenu zieleni
      StPr/24/0462
      data rozpoczęcia pracy od 01.11.2024
      wynagrodzenie od od 4 945 PLN

      przygotowywanie ofert handlowych i zapytań ofertowych, prowadzenie negocjacji handlowych, informowanie klientów indywidulanych oraz instytucjonalnych o ofercie sprzedażowej oraz o cechach sprzedawanych towarów i usług, obłsuga klienta poprzez stosownie róznych form i technik sprzedażowych, realizowanie zamówień, przyjmowanie należności, pakowanie i wydawanie towaru, przyjmowanie i rozpatrywanie reklamacji, sporządzanie dokumentacji potw. sprzedaż, organizacja działań rekalmowych i marketingowych, współpraca z podwykonawcami i działem produkcji, przestrzeganie zasad bhp, ppoż i ochrony środowiska.
      StPr/24/0463
      data rozpoczęcia pracy od 21.10.2024
      wynagrodzenie od od 4 945 PLN