Zamknij

Pozostali urzędnicy państwowi do spraw nadzoru gdzie indziej niesklasyfikowani

Nr oferty: StPr/25/0018Dodane przez: Powiatowy Urząd Pracy w Wałczu

Warunki pracy i płacy
Miejsce pracy: Wałcz, powiat: wałecki, woj: zachodniopomorskie
Opis zadań: -obsługa komputera w zakresie programów Word i Excel oraz innych platform informatycznych wykorzystywanych w Stacji, -pomoc przy prowadzeniu dokumentacji, -pomoc przy opracowywaniu planów pracy i sprawozdań oraz pism urzędowych w zakresie kompetencji Sekcji Higieny Komunalnej, -pomoc przy archiwizowaniu dokumentów, -pomoc biurowo-kancelaryjna obejmująca wszystkie komórki w Stacji w celu zapoznania się z szerokim zakresem działania Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej, -pomoc przy odbieraniu poczty elektronicznej
Rodzaj umowy: Nie dotyczy
Wymiar etatu: 1
Zmianowość: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Data rozpoczęcia: 27.01.2025
Stypendium brutto: 1 994,4 PLN
System wynagradzania:
Wymagania konieczne
Wykształcenie:
  • wyższe (w tym licencjat)
    Uprawnienia:
    • komunikatywność
    • dokładność
    • sumienność
    • rzetelność
      Dane pracodawcy:
      Pracodawca: kontakt przez PUP
      Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
      Adres: Wojska Polskiego 41, 78-600 Wałcz, powiat: wałecki, woj: zachodniopomorskie
      Osoba do kontaktu: Alicja Ceglarska
      Numer telefonu: 672585066 w. 148
      E-mail: [email protected]
      Język aplikacji: polski
      Wymagane dokumenty: skierowanie
      Sposób kontaktu
      przekazania dokumentów:
      -sprzątanie pomieszczeń biurowych i administracyjnych polegające na: odkurzanie, czyszczenie, mycie podłóg, drzwi, opróżnianie pojemnika na śmieci i pojemnika niszczarki do papieru, myciu okien wg potrzeb, -sprzątanie pomieszczeń WC znajdujących się na I piętrze Komendy, -mycie naczyń po uroczystościach
      StPr/25/0021
      data rozpoczęcia pracy od 03.02.2025
      wynagrodzenie od 1 994,4 PLN

      -zapoznanie się z zasadmi prowadzenia spraw biurowych, -nauka obsługiwania urządzeń techniki biurowej, -zapoznanie się z zasadami kompletowania dokumentów, -zapoznanie się z zasadami archiwizacji akt
      StPr/25/0016
      data rozpoczęcia pracy od 27.01.2025
      wynagrodzenie od 1 994,4 PLN

      -stylizacje paznokci: manicure hybrydowy, przedłużanie paznokci, odnowa żelowa, -dbanie o czystość i dobre mienie salonu, -organizacja terminarza odnośnie klientek, -obsługa kasy fiskalnej
      StPr/25/0017
      data rozpoczęcia pracy od 20.01.2025
      wynagrodzenie od 1 994,4 PLN

      -obsługa komputera w zakresie programów Word i Excel oraz innych platform informatycznych wykorzystywanych w Stacji, -pomoc przy prowadzeniu dokumentacji, -pomoc przy opracowywaniu planów pracy i sprawozdań oraz pism urzędowych w zakresie kompetencji Sekcji Higieny Komunalnej, -pomoc przy archiwizowaniu dokumentów, -pomoc biurowo-kancelaryjna obejmująca wszystkie komórki w Stacji w celu zapoznania się z szerokim zakresem działania Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej, -pomoc przy odbieraniu poczty elektronicznej
      StPr/25/0018
      data rozpoczęcia pracy od 27.01.2025
      wynagrodzenie od 1 994,4 PLN

      1. Zapewnienie ochrony informacji niejawnych, w tym stosowanie środków bezpieczeństwa fizycznego, 2. Zapewnienie ochrony systemów teleinformatycznych, w których są przetwarzane informacje niejawne, 3. Zarządzanie ryzykiem bezpieczeństwa informacji niejawnych, w szczególności szacowanie ryzyka, 4. Kontrola ochrony informacji niejawnych oraz przestrzeganie przepisów o ochronie tych informacji, w szczególności okresowa (co najmniej raz na 3 lata), kontrola ewidencji, materiałów i obiegu dokumentów, 5. Opracowywanie i aktualizowanie, wymagającego akceptacji kierownika jednostki organizacyjnej, planu ochrony informacji niejawnych w jednostce organizacyjnej, w tym w razie wprowadzenia stanu nadzwyczajnego, i nadzorowanie jego realizacji, 6. Prowadzenie szkoleń w zakresie ochrony informacji niejawnych, 7. Prowadzenie zwykłych postępowań sprawdzających oraz kontrolnych postępowań sprawdzających, 8. Prowadzenie aktualnego wykazu osób zatrudnionych lub pełniących służbę w jednostce organizacyjnej albo wykonujących czynności zlecone, które posiadają uprawnienia do dostępu do informacji niejawnych, oraz osób którym odmówiono wydania poświadczenia bezpieczeństwa lub je cofnięto.
      StPr/25/0019
      data rozpoczęcia pracy od 01.02.2025
      wynagrodzenie od od 6 500 PLN

      -zapoznanie się z Regulaminem Organizacyjnym Starostwa Powiatowego, -zapoznanie się z obiegiem dokumentacji w poszczególnych wydziałach, -obsługa centrali telefonicznej, kserokopiarki i innych urządzeń biurowych, -przygotowywanie i rejestrowanie korespondencji do wysłania, -archiwizacja dokumentów
      StPr/25/0020
      data rozpoczęcia pracy od 20.01.2025
      wynagrodzenie od 1 994,4 PLN

      - pomoc przy utrzymaniu porządków w szkole - dbanie o powierzone sprzęty - umiejętne gospodarowanie środkami czystości i higienicznymi - przestrzeganie zasad współżycia społecznego - pomoc przy sprzątaniu w klasach - umijętność obsługi mazyn czyszczących
      StPr/25/0009
      data rozpoczęcia pracy od 27.01.2025
      wynagrodzenie od 1 994,4 PLN

      przygoptowywanie i wydawanie posiłków przy uzyciou wszystkich art. wydawanych w kuchni z zachowaniem należytego stanu higieniczno-sanitarnego i przestrzeganie zasad BHP i HACCP
      StPr/25/0007
      data rozpoczęcia pracy od 15.01.2025
      wynagrodzenie od od 4 666 PLN

      Przewożenie samochodem mieszkańców i pracowników DPS zgodnie z dyspozycją przłożonego, nie więcej niż 9 osób łącznie z kierowcą, dokonywanie drobnych zakupów, kontroli stanu technicznego samochodu i wykonywanie prostych zabiegów technicznych, wykonywanie prac remontowych na terenie DPS, prac konserwatorskich, dbanie o stan techniczny urządzeń i obiektów
      StPr/25/0008
      data rozpoczęcia pracy od 15.01.2025
      wynagrodzenie od od 4 666 PLN

      -budowanie lini elektrycznych, -roboty ziemne, -obsługa mini koparki
      StPr/25/0003
      data rozpoczęcia pracy od 15.01.2025
      wynagrodzenie od od 4 666 PLN