Zamknij

Pełnomocnik ds. ochrony informacji niejawnych

Nr oferty: StPr/25/0019Dodane przez: Powiatowy Urząd Pracy w Wałczu

Warunki pracy i płacy
Miejsce pracy: Ciasna 7, 78-601 Wałcz, powiat: wałecki, woj: zachodniopomorskie
Zakres obowiązków: 1. Zapewnienie ochrony informacji niejawnych, w tym stosowanie środków bezpieczeństwa fizycznego, 2. Zapewnienie ochrony systemów teleinformatycznych, w których są przetwarzane informacje niejawne, 3. Zarządzanie ryzykiem bezpieczeństwa informacji niejawnych, w szczególności szacowanie ryzyka, 4. Kontrola ochrony informacji niejawnych oraz przestrzeganie przepisów o ochronie tych informacji, w szczególności okresowa (co najmniej raz na 3 lata), kontrola ewidencji, materiałów i obiegu dokumentów, 5. Opracowywanie i aktualizowanie, wymagającego akceptacji kierownika jednostki organizacyjnej, planu ochrony informacji niejawnych w jednostce organizacyjnej, w tym w razie wprowadzenia stanu nadzwyczajnego, i nadzorowanie jego realizacji, 6. Prowadzenie szkoleń w zakresie ochrony informacji niejawnych, 7. Prowadzenie zwykłych postępowań sprawdzających oraz kontrolnych postępowań sprawdzających, 8. Prowadzenie aktualnego wykazu osób zatrudnionych lub pełniących służbę w jednostce organizacyjnej albo wykonujących czynności zlecone, które posiadają uprawnienia do dostępu do informacji niejawnych, oraz osób którym odmówiono wydania poświadczenia bezpieczeństwa lub je cofnięto.
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Data rozpoczęcia: 01.02.2025
Wynagrodzenie brutto: od 6 500 PLN
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Wymagania konieczne
Wykształcenie:
  • wyższe (w tym licencjat)
    Pozostałe wymagania
    Inne wymagania: -obywatelstwo polskie, -szkolenie specjalistyczne kandydatów na stanowiska Pełnomocnika (Zastępcy Pełnomocnika) ds. Ochrony Informacji Niejawnych, -poświadczenie bezpieczeństwa o klauzuli ściśle tajne z terminem ważności nie mniej niż 1 rok, -aktualne zaświadczenie o przeszkoleniu w zakresie ochrony informacji niejawnych przeprowadzonym przez ABW lub SKW, -znajomość przepisów w zakresie ochrony informacji niejawnych, -zaświadczenie o niekaralności, -biegła obsługa komputera, -dobra znajomość pakietu MC Office (Word, Excel), -umiejętność pracy w zespole, -umiejętność organizacji pracy, WYMAGANIA PREFEROWANE: -znajomość specyfiki, zagadnień i struktur Sił Zbrojnych RP, -umiejętność pracy pod presją czasu.
    Dane pracodawcy:
    Pracodawca: 1 Regionalna Baza Logistyczna
    Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
    Adres: Ciasna 7, 78-601 Wałcz, powiat: wałecki, woj: zachodniopomorskie
    Osoba do kontaktu:
    Numer telefonu:
    E-mail:
    Język aplikacji: polski
    Wymagane dokumenty: CV
    Sposób kontaktu
    przekazania dokumentów:
    -sprzątanie pomieszczeń biurowych i administracyjnych polegające na: odkurzanie, czyszczenie, mycie podłóg, drzwi, opróżnianie pojemnika na śmieci i pojemnika niszczarki do papieru, myciu okien wg potrzeb, -sprzątanie pomieszczeń WC znajdujących się na I piętrze Komendy, -mycie naczyń po uroczystościach
    StPr/25/0021
    data rozpoczęcia pracy od 03.02.2025
    wynagrodzenie od 1 994,4 PLN

    -zapoznanie się z zasadmi prowadzenia spraw biurowych, -nauka obsługiwania urządzeń techniki biurowej, -zapoznanie się z zasadami kompletowania dokumentów, -zapoznanie się z zasadami archiwizacji akt
    StPr/25/0016
    data rozpoczęcia pracy od 27.01.2025
    wynagrodzenie od 1 994,4 PLN

    -stylizacje paznokci: manicure hybrydowy, przedłużanie paznokci, odnowa żelowa, -dbanie o czystość i dobre mienie salonu, -organizacja terminarza odnośnie klientek, -obsługa kasy fiskalnej
    StPr/25/0017
    data rozpoczęcia pracy od 20.01.2025
    wynagrodzenie od 1 994,4 PLN

    -obsługa komputera w zakresie programów Word i Excel oraz innych platform informatycznych wykorzystywanych w Stacji, -pomoc przy prowadzeniu dokumentacji, -pomoc przy opracowywaniu planów pracy i sprawozdań oraz pism urzędowych w zakresie kompetencji Sekcji Higieny Komunalnej, -pomoc przy archiwizowaniu dokumentów, -pomoc biurowo-kancelaryjna obejmująca wszystkie komórki w Stacji w celu zapoznania się z szerokim zakresem działania Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej, -pomoc przy odbieraniu poczty elektronicznej
    StPr/25/0018
    data rozpoczęcia pracy od 27.01.2025
    wynagrodzenie od 1 994,4 PLN

    1. Zapewnienie ochrony informacji niejawnych, w tym stosowanie środków bezpieczeństwa fizycznego, 2. Zapewnienie ochrony systemów teleinformatycznych, w których są przetwarzane informacje niejawne, 3. Zarządzanie ryzykiem bezpieczeństwa informacji niejawnych, w szczególności szacowanie ryzyka, 4. Kontrola ochrony informacji niejawnych oraz przestrzeganie przepisów o ochronie tych informacji, w szczególności okresowa (co najmniej raz na 3 lata), kontrola ewidencji, materiałów i obiegu dokumentów, 5. Opracowywanie i aktualizowanie, wymagającego akceptacji kierownika jednostki organizacyjnej, planu ochrony informacji niejawnych w jednostce organizacyjnej, w tym w razie wprowadzenia stanu nadzwyczajnego, i nadzorowanie jego realizacji, 6. Prowadzenie szkoleń w zakresie ochrony informacji niejawnych, 7. Prowadzenie zwykłych postępowań sprawdzających oraz kontrolnych postępowań sprawdzających, 8. Prowadzenie aktualnego wykazu osób zatrudnionych lub pełniących służbę w jednostce organizacyjnej albo wykonujących czynności zlecone, które posiadają uprawnienia do dostępu do informacji niejawnych, oraz osób którym odmówiono wydania poświadczenia bezpieczeństwa lub je cofnięto.
    StPr/25/0019
    data rozpoczęcia pracy od 01.02.2025
    wynagrodzenie od od 6 500 PLN

    -zapoznanie się z Regulaminem Organizacyjnym Starostwa Powiatowego, -zapoznanie się z obiegiem dokumentacji w poszczególnych wydziałach, -obsługa centrali telefonicznej, kserokopiarki i innych urządzeń biurowych, -przygotowywanie i rejestrowanie korespondencji do wysłania, -archiwizacja dokumentów
    StPr/25/0020
    data rozpoczęcia pracy od 20.01.2025
    wynagrodzenie od 1 994,4 PLN

    - pomoc przy utrzymaniu porządków w szkole - dbanie o powierzone sprzęty - umiejętne gospodarowanie środkami czystości i higienicznymi - przestrzeganie zasad współżycia społecznego - pomoc przy sprzątaniu w klasach - umijętność obsługi mazyn czyszczących
    StPr/25/0009
    data rozpoczęcia pracy od 27.01.2025
    wynagrodzenie od 1 994,4 PLN

    przygoptowywanie i wydawanie posiłków przy uzyciou wszystkich art. wydawanych w kuchni z zachowaniem należytego stanu higieniczno-sanitarnego i przestrzeganie zasad BHP i HACCP
    StPr/25/0007
    data rozpoczęcia pracy od 15.01.2025
    wynagrodzenie od od 4 666 PLN

    Przewożenie samochodem mieszkańców i pracowników DPS zgodnie z dyspozycją przłożonego, nie więcej niż 9 osób łącznie z kierowcą, dokonywanie drobnych zakupów, kontroli stanu technicznego samochodu i wykonywanie prostych zabiegów technicznych, wykonywanie prac remontowych na terenie DPS, prac konserwatorskich, dbanie o stan techniczny urządzeń i obiektów
    StPr/25/0008
    data rozpoczęcia pracy od 15.01.2025
    wynagrodzenie od od 4 666 PLN

    -budowanie lini elektrycznych, -roboty ziemne, -obsługa mini koparki
    StPr/25/0003
    data rozpoczęcia pracy od 15.01.2025
    wynagrodzenie od od 4 666 PLN